Permalänk
Medlem

@Alling: Helt underbart! Nu ska vi överanvända smiles på alla mina inlägg

Kan du se hur många som använder Better SweC?

Hade jag sagt om "Fler artiklar (under varje artikel)" att den inte verkar fungera?

Jag hade Nighty installerad men den hade inte de nya uppdateringarna. Kunde inte uppdatera Nighty. Bytt webbläsare och då tog jag länken från första inlägget här på nighty, den kanske är fel? den ligger på 3.15.1.2020.7.8.2.14 och ger felkod "failed fetching update information".

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Lagers:

Kan du se hur många som använder Better SweC?

Nej, jag kan inte det. Har avstått helt från att lägga in någon form av datainsamling för att jag tänker att det skulle kunna avskräcka folk från att installera BSC.

Citat:

Hade jag sagt om "Fler artiklar (under varje artikel)" att den inte verkar fungera?

Ja, det har du, och jag har till och med svarat, men sedermera glömt bort det. Det bästa är egentligen att skapa ett issue för såna buggar.

Citat:

Jag hade Nighty installerad men den hade inte de nya uppdateringarna. Kunde inte uppdatera Nighty. Bytt webbläsare och då tog jag länken från första inlägget här på nighty, den kanske är fel? den ligger på 3.15.1.2020.7.8.2.14 och ger felkod "failed fetching update information".

Att Nightly inte har de nya uppdateringarna beror på att den bara byggs varje natt. Blir lite konstigt när jag implementerar nya grejer och gör en release direkt som idag. ^^

Däremot ser jag att @updateURL och @downloadURL är fel i Nightly:

https://simonalling.github.io//nightly/better-sweclockers.user.js

Väldigt klantigt av mig; precis sånt jag ville undvika när jag migrerade till GitHub Pages.

EDIT: Har fixat det nu, men alla som använder Nightly lär behöva installera om det manuellt imorgon.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Nej, jag kan inte det. Har avstått helt från att lägga in någon form av datainsamling för att jag tänker att det skulle kunna avskräcka folk från att installera BSC.

Det är bra att du inte har lagt in det, tänkte mer om man kan se hur många som laddar ner skriptet.

Citat:

Ja, det har du, och jag har till och med svarat, men sedermera glömt bort det. Det bästa är egentligen att skapa ett issue för såna buggar.

Förlåt, ibland är jag så snurrig och glömsk. Nu har jag gjort ett konto på github, ska ändå försöka lära mig det. Så i framtiden blir det en issue på github

Citat:

Att Nightly inte har de nya uppdateringarna beror på att den bara byggs varje natt. Blir lite konstigt när jag implementerar nya grejer och gör en release direkt som idag. ^^

Däremot ser jag att @updateURL och @downloadURL är fel i Nightly:

https://simonalling.github.io//nightly/better-sweclockers.user.js

Väldigt klantigt av mig; precis sånt jag ville undvika när jag migrerade till GitHub Pages.

EDIT: Har fixat det nu, men alla som använder Nightly lär behöva installera om det manuellt imorgon.

Det är så lätt att skriva två // istället för ett när man sitter där och kodar. Jag installerar två Better (dist och Nighty) på en gång och byter lätt mellan dom, så löste det på 10 sek
Sagt det förr, Better Sweclokers fungerar så himla bra och gör SweC komplett

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Lagers:

Det är bra att du inte har lagt in det, tänkte mer om man kan se hur många som laddar ner skriptet.

Tror inte det går, eftersom det hostas på GitHub Pages.

Citat:

Det är så lätt att skriva två // istället för ett när man sitter där och kodar.

Trodde verkligen det var det som var felet först, men problemet var att det segment jag trodde var better-sweclockers i själva verket var den tomma strängen.

Citat:

Sagt det förr, Better Sweclokers fungerar så himla bra och gör SweC komplett

Det är roligt att jag inte är ensam om den uppfattningen!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Jag får grå bakgrund när jag kör mörkt tema. Ska det vara så eller har det blivit nåt tokigt med min installation?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av immutable:

Jag får grå bakgrund när jag kör mörkt tema. Ska det vara så eller har det blivit nåt tokigt med min installation?
https://i.imgur.com/8BfKfJQ.png

Det är för att du kör med Blargmode tema och han uppdaterar inte det temat längre. SweC stuvade om massa under skalet och då blir det inte rätt. @Solitora tema som du hittar här ,utvecklas och är riktigt bra. Men körs bäst med Stylus eftersom man då genom Stylus kan ställa in olika inställningar. (trycker på kugghjulet i Stylus pluginen)

Givetvis har man kvar Better Swecklockers men ser till att inget tema är igång i BS utan temat styrs av Stylus.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

@Lagers: Stort tack!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av immutable:

Jag får grå bakgrund när jag kör mörkt tema. Ska det vara så eller har det blivit nåt tokigt med min installation?
https://i.imgur.com/8BfKfJQ.png

Skrivet av Lagers:

Det är för att du kör med Blargmode tema och han uppdaterar inte det temat längre. SweC stuvade om massa under skalet och då blir det inte rätt. @Solitora tema som du hittar här ,utvecklas och är riktigt bra. Men körs bäst med Stylus eftersom man då genom Stylus kan ställa in olika inställningar. (trycker på kugghjulet i Stylus pluginen)

Givetvis har man kvar Better Swecklockers men ser till att inget tema är igång i BS utan temat styrs av Stylus.

Stylus är det överlägset bästa sättet att använda ett mörkt tema för jämnan, även om temat saknar sådana konfigurationsmöjligheter som @Soitoras har. Anledningen är att man med Stylus aldrig riskerar att bli flashad för att temat inte appliceras omedelbart vid sidladdning.

Att använda ett mörkt tema genom Better SweClockers är bara att föredra framför Stylus om man vill dra nytta av automatisk aktivering på natten och/eller kunna växla mellan ljust och mörkt med den lilla fliken högst upp till höger.

Ett annat undantag vore om Better SweClockers hade tillägg som fixade de trasiga delarna av @Blargmodes tema, vilket var fallet förr, men inte för tillfället.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen

Den senaste veckan har jag ägnat åt något jag saknat väldigt länge, nämligen vettigt stöd för att ångra i redigeringsläget. Som de flesta som använder någon som helst formatering i sina inlägg vet försvinner hela redigeringshistoriken så fort man använder ett redigeringsverktyg (inbyggda såväl som BSC:s).

Ni som kör senaste Nightly borde nu kunna ångra åtgärder utförda med BSC:s verktyg, och nästa steg är att försöka implementera detsamma för SweClockers inbygga diton.

Feedback mottages som vanligt tacksamt.

Observera att ångra-stödet inte fungerar i Gecko-baserade webbläsare som Firefox, då det helt enkelt inte finns något (praktiskt genomförbart) sätt att implementera det i dem.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Alling:

Ni som kör senaste Nightly borde nu kunna ångra åtgärder utförda med BSC:s verktyg, och nästa steg är att försöka implementera detsamma för SweClockers inbygga diton.

Nu finns även detta i Nightly. En avsevärd förbättring om jag får säga det själv. Förhoppningsvis adopterar SweClockers hela eller delar av den snart.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Printscreen:

Kan man få ett alternativt att stänga av det här tramset helt? Sånt där är väl OK på mobilsidor men moderna skärmar har jättemånga pixlar att använda, jag vill gärna ha menyn låst.

Noterar detta här så att det inte faller mellan stolarna, då jag redan planerar att lägga till en dylik feature så snart den nya designen är spikad.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av BrytaPlanka:

Och/eller en liten bock "lås signatur" för det specifika meddelandet där man refererar till signaturen […]

Jag har ingen aning om det går att lösa rent tekniskt dock.

Inte omöjligt att vi till och med kan lösa detta hyfsat vettigt i BSC.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Fick äntligen feeling igen och satte mig och betade av ett antal issues i backloggen. v3.16.0

Soitora Sweclockers Dark har uppdaterats så texten är korrekt färgad, kan du möjligtvis skjuta in den uppdateringen?
https://github.com/Soitora/SweClockers-Dark/commit/e39694a7df...
Annars måste jag köra userstyles separat för att kunna använda uppdaterade css-temat verkar det som?

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av lap87:

Soitora Sweclockers Dark har uppdaterats så texten är korrekt färgad, kan du möjligtvis skjuta in den uppdateringen?
https://github.com/Soitora/SweClockers-Dark/commit/e39694a7df...
Annars måste jag köra userstyles separat för att kunna använda uppdaterade css-temat verkar det som?

Better SweClockers använder som standard automatiskt den senaste versionen av det mörka temat. Det finns två saker du bör göra:

  1. Gå till inställningarna och se till att Använd Allings server är urkryssat.

  2. Ladda om med Ctrl + F5 för att rensa cache.

EDIT: Blev indirekt rättad av @Soitora i hans tråd:

Skrivet av Soitora:

@Alling har ännu inte uppdaterat BSC med min ändring som gör att du alltid får den senaste versionen av temat, det kommer nästa version (när det nu är)

Det finns dock med på Nightly versionen av BSC.

Ytterligare en anledning att skrota konceptet med Nightly.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Better SweClockers använder som standard automatiskt den senaste versionen av det mörka temat. Det finns två saker du bör göra:

  1. Gå till inställningarna och se till att Använd Allings server är urkryssat.

  2. Ladda om med Ctrl + F5 för att rensa cache.

EDIT: Blev indirekt rättad av @Soitora i hans tråd:

Ytterligare en anledning att skrota konceptet med Nightly.

Jag har använt Stylus nu ett tag, men bra att BSC fungerar med @Soitora tema nu. Visseligen mister man inställningarna i Temat, men vinner i ett mindre plugin. (Lite kluven där) SweC blir ju perfekt av erat arbete

Och vad man såg av betan så behövs erat arbete även efter redesignen av SweC, så arbetslösa blir ni nog inte

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

@Alling Jag bytte till Nightly och det funkar för mig nu iaf
Inställningen som du nämnde över var redan urkryssad dock?

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Lagers:

Jag har använt Stylus nu ett tag, men bra att BSC fungerar med @Soitora tema nu. Visseligen mister man inställningarna i Temat, men vinner i ett mindre plugin. (Lite kluven där) SweC blir ju perfekt av erat arbete

För mig är den huvudsakliga fördelen med att köra det mörka temat i BSC automatisk aktivering på natten. Bryr man sig inte om det anser jag att Stylus är strikt bättre. Förutom på Android och iOS då; där vet jag inte hur man installerar Stylus.

Citat:

Och vad man såg av betan så behövs erat arbete även efter redesignen av SweC, så arbetslösa blir ni nog inte

Nä, det kommer finnas att göra kan man lugnt säga, både med att uppdatera existerande features som slutat funka och att lägga till eventuella nya features för att möta nya behov.

Skrivet av lap87:

@Alling Jag bytte till Nightly och det funkar för mig nu iaf
Inställningen som du nämnde över var redan urkryssad dock?

Ja, den är det som standard, men det hade kunnat vara så att du hade kryssat i den tidigare.

Systemet med Nightly kräver lite väl mycket manuellt arbete och har inte minst nyligen visat sig lida av nackdelen att jag glömmer skapa skarpa releaser eftersom jag själv använder Nightly. Funderar starkt på att gå mer all-in på CI/CD.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

För mig är den huvudsakliga fördelen med att köra det mörka temat i BSC automatisk aktivering på natten. Bryr man sig inte om det anser jag att Stylus är strikt bättre. Förutom på Android och iOS då; där vet jag inte hur man installerar Stylus.

Nä, det kommer finnas att göra kan man lugnt säga, både med att uppdatera existerande features som slutat funka och att lägga till eventuella nya features för att möta nya behov.

Ja, den är det som standard, men det hade kunnat vara så att du hade kryssat i den tidigare.

Systemet med Nightly kräver lite väl mycket manuellt arbete och har inte minst nyligen visat sig lida av nackdelen att jag glömmer skapa skarpa releaser eftersom jag själv använder Nightly. Funderar starkt på att gå mer all-in på CI/CD.

Jag kör mörkt tema rakt över, tycker det är mycket bättre än det starka ljusa som är standard. Och betan hade t.om. FFF som bakgrund.

Jag tycker du kan ta bort Nigthly och köra på release direkt, kanske sedan när nya SweC kommer kanske det kan vara bra med en Nigthly igen.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
99:e percentilen

Better SweClockers v3.17.0

  • Det går nu att ångra som man förväntar sig i textrutan! Både de inbyggda och BSC:s utökade redigeringsverktyg har tidigare varit helt inkompatibla med att ångra, vilket varit en av de största bristerna i såväl BSC som vanilj-SweClockers, så det är jag mycket nöjd med. Funkar dock inte i Firefox, och det kan jag inte göra något åt.

  • Har uppdaterat så att senaste versionen av @Soitoras mörka tema (SweClockers Dark) används.

  • Min server används nu inte längre som default för det mörka temat.

  • Och så ett gäng buggfixar som vanligt.

Funderar som sagt på att gå mer all in på CI/CD och sluta med särskilda versioner. Men vill inte fatta något förhastat beslut.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:
  • Det går nu att ångra som man förväntar sig i textrutan! Både de inbyggda och BSC:s utökade redigeringsverktyg har tidigare varit helt inkompatibla med att ångra, vilket varit en av de största bristerna i såväl BSC som vanilj-SweClockers, så det är jag mycket nöjd med. Funkar dock inte i Firefox, och det kan jag inte göra något åt.

  • Har uppdaterat så att senaste versionen av @Soitoras mörka tema (SweClockers Dark) används.

  • Min server används nu inte längre som default för det mörka temat.

  • Och så ett gäng buggfixar som vanligt.

Funderar som sagt på att gå mer all in på CI/CD och sluta med särskilda versioner. Men vill inte fatta något förhastat beslut.

Skulle det vara möjligt att lägga till en följ knapp bredvid sökrutan högst upp i en tråd? Som det är nu om man vill följa en tråd som man ännu inte gjort något inlägg i så måste man scrolla ned ända till botten vid snabbsvarsrutan för att hitta följ knappen. Tycker det är ett mindre irritationsmoment då det vore bekvämt att kunna följa direkt i början av tråden! En annan sak jag tycker saknas är en knapp för video/Youtube taggar direkt i snabbsvarsrutan dvs länka video symbolen. Som det är nu för att ha videoknapp måste man gå till förhandsvisningsläget eller citera någon. Vore smidigt om man redan i snabbsvarsrutan precis som man kan för bilder trycka på en länka video knapp.

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Joakim Ågren:

Skulle det vara möjligt att lägga till en följ knapp bredvid sökrutan högst upp i en tråd? Som det är nu om man vill följa en tråd som man ännu inte gjort något inlägg i så måste man scrolla ned ända till botten vid snabbsvarsrutan för att hitta följ knappen. Tycker det är ett mindre irritationsmoment då det vore bekvämt att kunna följa direkt i början av tråden!

Det låter lätt ordnat. Issue finns.

Citat:

En annan sak jag tycker saknas är en knapp för video/Youtube taggar direkt i snabbsvarsrutan dvs länka video symbolen. Som det är nu för att ha videoknapp måste man gå till förhandsvisningsläget eller citera någon. Vore smidigt om man redan i snabbsvarsrutan precis som man kan för bilder trycka på en länka video knapp.

Mm. Det där är en mer komplicerad fråga som i princip mynnar ut i frågor som:

  • Bör vi ersätta de inbyggda verktygen, eller bara lägga till egna?

  • Bör alla redigeringsverktyg finnas tillgängliga i snabbsvarsformuläret? Är det då ett snabbsvarsformulär?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen

Better SweClockers v2020.9.12.19.25.3 (CI/CD)

Skrivet av Alling:

Från och med nu är min tanke att fästa mindre vikt vid versionsnummer. Istället tänker jag att Better SweClockers ska installeras med hjälp av en userscripthanterare som kan uppdatera installerade userscripts automatiskt, så att alla alltid får den senaste versionen.

God Jul!

Två år senare är denna vision äntligen verklighet! Better SweClockers Nightly finns inte längre och det kommer inte bli några fler explicit numrerade versioner som 3.17.0, utan nu kommer varje accepterad PR resultera i en ny release, automatiskt versionsnumrerad med datum och tid, till exempel 2020.9.12.19.25.3.

Ni som har Nightly idag ska™ migreras automatiskt.

Särskilt tack till @lydell för hjälpen!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

hittade denna tråden först nu, riktigt nice
bra jobbat

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Tycker Sweclockers borde anställa dig. Antar att du redan fått en förfrågan av dom! GG

Visa signatur

[IT-Dept]
Ryzen 1700 OC - 32 - 1070

Permalänk
Medlem

Yikes, bara för mig som Swec ser ut som skit nu när de lanserat nya designen skarpt?

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Testpilot
Skrivet av pellen:

Yikes, bara för mig som Swec ser ut som skit nu när de lanserat nya designen skarpt?

https://i.imgur.com/u9HAv7Z.png

Låt oss säga att BSC totalt breakat i och med en totalt ny design på hemsidan, låt oss ge Alling ett par veckor (månader?) att smälta detta och bygga om allt ^^'

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
99:e percentilen

SweClockers nya responsiva design

Skrivet av Yatagarasu:

Låt oss säga att BSC totalt breakat i och med en totalt ny design på hemsidan, låt oss ge Alling ett par veckor (månader?) att smälta detta och bygga om allt ^^'

Ja och nej. Better SweClockers är sedan två år tillbaka byggt på Userscripter, vars arkitektur nu visar sig klara av just det jag designade den för: de features som är kompatibla med den nya designen (till exempel de utökade redigeringsverktygen) har inte påverkats, utan fungerar fortfarande.

Men givetvis är Better SweClockers i praktiken ändå väldigt trasigt och behöver uppdateras, vilket jag ska försöka påbörja så snart som möjligt i mån av tid. Jag kan ju inte vara utan det själv, så incitament finns iallafall.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Alling:

Ja och nej. Better SweClockers är sedan två år tillbaka byggt på Userscripter, vars arkitektur nu visar sig klara av just det jag designade den för: de features som är kompatibla med den nya designen (till exempel de utökade redigeringsverktygen) har inte påverkats, utan fungerar fortfarande.

Men givetvis är Better SweClockers i praktiken ändå väldigt trasigt och behöver uppdateras, vilket jag ska försöka påbörja så snart som möjligt i mån av tid. Jag kan ju inte vara utan det själv, så incitament finns iallafall.

Kan säga att sidan är helt "borked" på min sida iaf (när man använder Darkmode), det är nästan oanvändbart faktiskt. Det är en salig blandning av svart/grått/vitt i kommentatorfälten, Sweclockers "loggan" där uppe visas 1 ½ gång, så "Logga>Sweclockers>logga(igen)>swec(sedan ett halvt L)" och sedan försvinner texten

Använder TamperMonkey, uppdaterat scripts och kör MS EDGE (Chromium) webbläsaren.

EDIT: Några exempel.

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Alling:

Ja och nej. Better SweClockers är sedan två år tillbaka byggt på Userscripter, vars arkitektur nu visar sig klara av just det jag designade den för: de features som är kompatibla med den nya designen (till exempel de utökade redigeringsverktygen) har inte påverkats, utan fungerar fortfarande.

Men givetvis är Better SweClockers i praktiken ändå väldigt trasigt och behöver uppdateras, vilket jag ska försöka påbörja så snart som möjligt i mån av tid. Jag kan ju inte vara utan det själv, så incitament finns iallafall.

Återkoppla gärna förändringar som du tänker dig med oss så kan vi ju se vilka grejer vi kan titta på i vår ände också.
Vissa grejer kanske vi kan fixa snabbt eller så kanske vi kan fixa dem på längre tid så att det ändå är värt för Better SweClockers att lösa det under tiden. Och vissa grejer kommer vi säkert inte att ha på kartan så då är det definitivt bättre att de löses här osv.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Ljusskygg

Repost ifrån min egen tråd för er som undrar hur det går för det mörka temat

Skrivet av Soitora:

Jag har nu släppt den första versionen för v4 av Sweclockers Dark, nuvarande release är "alpha 1".
Den är långt ifrån redo men jag tog det jag hann idag så ni inte ska behöva blöda om ögonen

Märker att visa saker från deras sida är borked fortfarande, önskar även att när man gillar ett inlägg att den satte dit en markering att man själv gjort så. Just nu kan man bara identifiera "gilla knapp" samt "gilla knapp (över 3 likes/du har gillat)", man kan ej separera sina egna likes från populära likes – om ni förstår vad jag menar haha

Kan ju nämna att jag pluggar Japanska på GU samt bygger om delar av huset samtidigt så får klämma in det jag kan när jag hinner!

https://i.imgur.com/LYvuKpf.png

Visa signatur