Permalänk
Medlem

Asus Strix RX460 O4G Gaming

Hej säljer ett fint asus Rx460 kort.

Kan skickas!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Det kanske är ett RX460?

Visa signatur

Rgeek L65, hdplex 200w, 4650G, Asrock a520 ITX, Crucial 32gb 3600 cl16, Black ridge.

Permalänk
Medlem

Oj! Tack, såklart är det ett rx!

Permalänk
Medlem

Nu är det korrigerat tack

Permalänk
Medlem

Ber om ursäkt i förväg om priset är hugget i sten, men jag köper det gärna för 500:-.
Kan hämta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av richie80:

Ber om ursäkt i förväg om priset är hugget i sten, men jag köper det gärna för 500:-.
Kan hämta.

Hej! Självklar det funkar! Skicka ett PM till mig

Permalänk
Medlem

Hej! Kan mycket väl vara intresserad att lägga ett lite högre bud och hämta, måste kolla ekonomin bara 😊
Mvh Davve

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

Hej! Kan mycket väl vara intresserad att lägga ett lite högre bud och hämta, måste kolla ekonomin bara 😊
Mvh Davve

Okej, då väntar jag något

Permalänk
Medlem

Hej igen
Har kollat ekonomin och det ska gå fint hehe, jamen jag säger väl 600:- då och hämtar så får vi se om det budas upp mer

Mvh David, är på Öland just nu men kommer hem lördag eller söndag så att du vet bara.

Ha det gott sålänge

Permalänk
Medlem

Perfekt! Noterat

Permalänk
Medlem

Hej Budar 700

Permalänk
Medlem
Skrivet av Estorik:

Hej Budar 700

Hej! Noterat, jag vill sälja kortet för 700kr, skicka ett PM till mig så tar vi detta vidare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

Hej igen
Har kollat ekonomin och det ska gå fint hehe, jamen jag säger väl 600:- då och hämtar så får vi se om det budas upp mer

Mvh David, är på Öland just nu men kommer hem lördag eller söndag så att du vet bara.

Ha det gott sålänge

Hej! Estorik Svarar inte, vi kan ta detta vidare till PM för att bestämma träff!

Permalänk
Medlem

Kortet är fortfarnes till salu!