Bildgalleri app till android

Permalänk
Medlem

Bildgalleri app till android

Min första tråd på Sweclocker eller i något forum egentligen så var snälla

Jag har länge stört mig på både iOS bildbiblotek och min nuvarande samsungs galleri för hur den sorterar bilder och lägger massa kategorier beroende på om det är en skärmdump, sparad från appar eller tagna med kameran. Detta har lett till att jag "tappat bort" bilder och har svårt att hitta det jag söker. Min fråga är om ni här använder någon alternativ app eller liknande för att sortera och hantera bilder på era telefoner och om ni har några tips för att göra det lättare?

Permalänk
Medlem

I iOS kan du ju sortera efter datum, det lär väl gå att göra i Android också? By default.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Jag kan varmt rekommendera Simple Gallery, den har en mängd olika inställningar för att anpassa olika gallerier.
Finns både i google play och F-droid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ojz0r:

Jag kan varmt rekommendera Simple Gallery, den har en mängd olika inställningar för att anpassa olika gallerier.
Finns både i google play och F-droid.

Håller med, har själv Pro-versionen.

Permalänk
Medlem

På Samsung kan du trycka längst ner till vänster inuti galleriet för att få upp en kronologisk ordning av bilder utan att dom syns i sina respektive mappar

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440