Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Sladdar till modulärt nätagg

Har detta nätagg https://www.inet.se/produkt/6909983/fractal-design-integra-m-... men har tyvärr tappat bort pci-e sladden till nätagget som ska försörja exempelvis grafikkortet med ström och undrar vad jag kan köpa istället?

Permalänk
Medlem

Kontakta FD för att skaffa ny kabel skulle jag rekommendera!

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Behöverhjälp:

Har detta nätagg https://www.inet.se/produkt/6909983/fractal-design-integra-m-... men har tyvärr tappat bort pci-e sladden till nätagget som ska försörja exempelvis grafikkortet med ström och undrar vad jag kan köpa istället?

Kolla med Fractal design eller använd google o kolla om det fungerar med en sån modulär kabel du behöver från ett EVGA 850 GQ. Jag har nämligen ett kit till just det nätagget.
Dock viktigt att du kollar så det fungerar, vet enbart att det står Type 4 på självaste kontakten på sladdarna.

Permalänk
Medlem

Jag är helt övertygad om att jag har precis den du saknar.
Kan du inte pm:a mig ditt mobilnr så skickar jag över en bild, är så bökigt här.
Är det den så kan jag posta den till dig i morgon
Hälsn
David

Visa signatur

Så blir det!

Permalänk
Skrivet av bluppblupp:

Kontakta FD för att skaffa ny kabel skulle jag rekommendera!

Tack för tipset, gjorde det och inväntar svar.

Skrivet av nkewk:

Kolla med Fractal design eller använd google o kolla om det fungerar med en sån modulär kabel du behöver från ett EVGA 850 GQ. Jag har nämligen ett kit till just det nätagget.
Dock viktigt att du kollar så det fungerar, vet enbart att det står Type 4 på självaste kontakten på sladdarna.

Har kontaktat fractal design nu och tackar för erbjudandet. Ska ta och googla lite imorgon och se om det passar.

Skrivet av Kern:

Jag är helt övertygad om att jag har precis den du saknar.
Kan du inte pm:a mig ditt mobilnr så skickar jag över en bild, är så bökigt här.
Är det den så kan jag posta den till dig i morgon
Hälsn
David

Tack så hemskt mycket, har skickat ett meddelande till dig!