Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

iPhone 12 färgkombo Telefon+Skal+Plånbok

Permalänk
Medlem

iPhone 12 färgkombo Telefon+Skal+Plånbok

För det första är jag besviken att de har slutat helt med läderskalen (enbart magsafe plånboken som är i läder). Naturmaterial ÄR skönare. (Personligåsikt(tm))

Men sen uppstår förvirring, det finns ju ”hur många som helst” färgkombinationer med telefon+skal+plånbok och jag har inte hittat någon som känns 100 för egen del. (Ibland känner man ju bara: ska ha den om en färg, till min iPhone Xs var det Sunset Orange när den kom)

Hur går era tankar, har ni hittat er drömkombo av färger?

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Medlem

Vad menar du med färgkombo? Nya iphonen släpps väl i 3 eller 4 olika färger? Svart funkar till allt

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av sINsen:

Vad menar du med färgkombo? Nya iphonen släpps väl i 3 eller 4 olika färger? Svart funkar till allt

Litet urval av kombos...

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Medlem

Jobbigt. Ta det som blir billigast!

Permalänk
Konsolgrävare

Blir en Graphite iPhone 12 Pro Max med en Black MagSafe Leather Wallet och en Saddle Brown MagSafe Leather Case för min del

Angående Leather Case så kommer dom senare i november:

https://www.apple.com/newsroom/2020/10/apple-introduces-iphon...

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Blir en Graphite iPhone 12 Pro Max med en Black MagSafe Leather Wallet och en Saddle Brown MagSafe Leather Case för min del

Angående Leather Case så kommer dom senare i november:

https://www.apple.com/newsroom/2020/10/apple-introduces-iphon...

Saddle brown brukar rätt snabbt bli "ful" eller få patina som vissa kallar det

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av MALmen:

Saddle brown brukar rätt snabbt bli "ful" eller få patina som vissa kallar det

Hmm, tack för varningen. Detta blir min första iPhone så hade ingen aning om det. Hur blir den svarta färgen då efter en stund?

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Hmm, tack för varningen. Detta blir min första iPhone så hade ingen aning om det. Hur blir den svarta färgen då efter en stund?

Den svarta brukar hålla sig riktigt bra!

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av MALmen:

Den svarta brukar hålla sig riktigt bra!

Får se hur man gör. Men tack för tipset!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Jag har kört med ett läderskal från Mujjo i snart 2 år. Såhär "fult" blir det med vad jag anser är normalt slitage. Misstänker att Apples egna läderskal blir likadana. Jag personligen älskar denna patina!

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av MALmen:

Saddle brown brukar rätt snabbt bli "ful" eller få patina som vissa kallar det

Du menar tvärtom, från början är del ju gul/orange och ser hemsk ut, den mörknar vackert med tiden!
https://forums.macrumors.com/threads/saddle-brown-leather-iph...

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Blir en Graphite iPhone 12 Pro Max med en Black MagSafe Leather Wallet och en Saddle Brown MagSafe Leather Case för min del

Angående Leather Case så kommer dom senare i november:

https://www.apple.com/newsroom/2020/10/apple-introduces-iphon...

Ok, då avvaktar jag med skal tills läder finns, tack!

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Dedde:

Jag har kört med ett läderskal från Mujjo i snart 2 år. Såhär "fult" blir det med vad jag anser är normalt slitage. Misstänker att Apples egna läderskal blir likadana. Jag personligen älskar denna patina!

https://i.imgur.com/oHBlK5t.jpeg

Skrivet av Mindfighter:

Du menar tvärtom, från början är del ju gul/orange och ser hemsk ut, den mörknar vackert med tiden!
https://forums.macrumors.com/threads/saddle-brown-leather-iph...

Dom äldre såg ju snyggare ut!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Beställde mig en iPhone 12 Pro Max Grafit med en Black MagSafe Leather case

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av sINsen:

Beställde mig en iPhone 12 Pro Max Grafit med en Black MagSafe Leather case

Classy!

Valde själv Pacific Blue med California Poppy Leather case. ("måste" ha lite färg när världen är så grå utanför fönstret!)

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mindfighter:

Classy!

Valde själv Pacific Blue med California Poppy Leather case. ("måste" ha lite färg när världen är så grå utanför fönstret!)

Ja de är classy!
Dock är de snyggt med lite sverigetema med gult och blått Och den blåa är ju snygg, men har nyligen haft en blå telefon, (inte iphone) och ja tycker grafit eller "space grey" är jäkligt snygg

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av sINsen:

Ja de är classy!
Dock är de snyggt med lite sverigetema med gult och blått Och den blåa är ju snygg, men har nyligen haft en blå telefon, (inte iphone) och ja tycker grafit eller "space grey" är jäkligt snygg

Jo pacific blue är snygg. Inte 100-nöjd med poppy färgen dock, lite gul-orange. Hade Sunset Orange på min Xs, den är riktigt snygg!

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Medlem

Den där magnet fickan är ju tämligen värdelös då den lossnar väldigt lätt så ha inget betalkort där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leifn:

Den där magnet fickan är ju tämligen värdelös då den lossnar väldigt lätt så ha inget betalkort där.

Plånboken hade ja inte tänkt att skaffa.

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Synd f.ö att dom slutade med Space Grey.
Är annars en sucker för (PRODUCT)RED, synd bara att den inte kommer i PRO versionerna.
Så just nu är det svårt att välja färg om jag skulle köpa nytt, kanske tills nästa år har dom släppt (PRODUCT)RED i PRO...tror ju inte det dock tyvärr.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Synd f.ö att dom slutade med Space Grey.
Är annars en sucker för (PRODUCT)RED, synd bara att den inte kommer i PRO versionerna.
Så just nu är det svårt att välja färg om jag skulle köpa nytt, kanske tills nästa år har dom släppt (PRODUCT)RED i PRO...tror ju inte det dock tyvärr.

Har du sett "Pacific Blue" / "stillahavsblå" i verkligheten? Riktigt snygg färg och snarare "gråblå" än blå!

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Synd f.ö att dom slutade med Space Grey.
Är annars en sucker för (PRODUCT)RED, synd bara att den inte kommer i PRO versionerna.
Så just nu är det svårt att välja färg om jag skulle köpa nytt, kanske tills nästa år har dom släppt (PRODUCT)RED i PRO...tror ju inte det dock tyvärr.

Grafit är ju snygg den med tycker jag

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av sINsen:

Grafit är ju snygg den med tycker jag

Njaaaa jag vet inte jag
Tur att alla inte behöver tycka lika

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Njaaaa jag vet inte jag
Tur att alla inte behöver tycka lika

Precis!

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7