Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem

Japp, ser att det finns digital på amazon, ingen vanlig vad det verkar som.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aegon:

Fick en från Amazon "första vändan" strax före 00 (dock leverans tisdag 24e konstigt nog, nåja), men låter osannolikt att de haft dessa tusen(?)tals konsoler att sälja eller? Med tanke på att det fortfarande går att köpa.

Standardvarianten går inte att köpa längre.

Permalänk
Medlem

Känns som det har sålts lite väl många, vi får se vad som händer hörni

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trocian:

Tror jag fick en på Amazon...?

Betalningen står bara och snurrar, inget bekräftelsemail, men den står som genomförd under mina ordrar.

Samma för mig. Hoppas det inte innebär ordern inte gick igenom på riktigt. Man vill ju ha epost-bekräftelsen innan det känns som på riktigt...

Permalänk
Medlem

Kolla skräpposten för Amazon.se-mail för övrigt, fått nästan alla mina amazon.se mail där

Visa signatur

Lian Li O11D Evo | Full custom loop | 6900XT Red Devil Ultimate | Ryzen 5800x3d | MSI B550 Mortar | G.Skill Ripjaws V 3600mhz CL16 32g | LG 32GP850-B | Topping DX3Pro+ | Sivga SV021| Logitech G Pro X Superlight| Akkogear 3084B Jelly Black

Permalänk

Lyckades men en standard, även här leverans den 23e. Man får hoppas på det bästa nu bara

Visa signatur

Stationär "Bob" - i5-8600k, GTX1070 ti, 16 gb DDR4 3000mhz
Laptop "Lennart" - 15,6 tum Macbook pro Retina intel i7, Intel Iris Pro

Permalänk
Medlem

Finns nu igen

Permalänk

Tryckte så snabbt jag bara kunde och ändrade aldrig fraktalternativet. Vågar nu i efterhand inte ändra något på ordern. Hade velat ändra till den snabbare leveranstiden. Förmodar att det hade kommit på fredag då.

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Verkar som jag också fick igenom en order

Permalänk

För er som inte har lyckats boka någon, testa på telefonen utan wifi. Jag lyckades först när jag testade det.

Permalänk
Medlem

Fick med en standard jag oxå vid 0003 leverans till Måndag

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av bugulu:

Jag lyckades beställa en standard nu, leverans på måndag. Men inte fått någon bekräftelsemail, dock står den som slutförd under mina ordrar. Någon som har liknande?

Jag fick bekräftelsemail.
Men hamnade i min skräppost.
Och drogs precis pengar på kortet

Visa signatur

"I would compare CS to a friday night at a gay bath house. Lots of fags getting lucky."

Permalänk
Medlem

Jag lyckades få till en Digital Edition men ville ha Standard
Men den blir slutsåld direkt...

Edit: Och där drogs pengarna 00:14

Permalänk
Medlem

När jag kollar på mina beställningar på Amazon står det att den är skickad. Har aningen svårt att tro att de är så snabba att verkligen packa den men förhoppningsvis ett gott tecken på att man får en.

Permalänk
Medlem

Gick fort med Amazon såg jag, var du inte redan inloggad så rykte de xD

Permalänk

Tack för tipsen. Jag har köpt båda versioner från amazon.se
Leverans på måndag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Känns som det har sålts lite väl många, vi får se vad som händer hörni

Ja jag ropar in hej förrän paketet är på väg, men jag har bekräftelse på mailen.

Skrivet av Ryssfemma:

Gick fort med Amazon såg jag, var du inte redan inloggad så rykte de xD

Precis, jag förberedde med att sätta betalsätt och leverans så det bara var F5 F5 F5 F5, i kundvagn och köööör.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D - Arctic Liquid Freezer III 280 - ASRock B850 Steel Legend - G.Skill 64GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 - Gigabyte RTX 5080 Aero SFF - Corsair RM850X ATX 3.1 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk

Jaaaa! Lyckades köpa Digital Edition från Amazon! Underbaaaaart.

Permalänk
Medlem

Fick igenom en beställning kort efter tolvslaget... Känns tveksamt om detta kommer gå igenom att levereras till 23e november.

Permalänk
Medlem

beställde på Amazon med leverans på måndag 23/11.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bugulu:

Jag lyckades beställa en standard nu, leverans på måndag. Men inte fått någon bekräftelsemail, dock står den som slutförd under mina ordrar. Någon som har liknande?

Fick ett beställningsmail och under "spåra paket" kan jag nu se status "beställd idag".

Visa signatur

Jag är en tunn liten människa.

Permalänk

Bara så ni vet franska Amazon har redan avbrutit en order som jag gjorde hos dem. Då köpte jag den då pre-orders gick upp i September. Så Amazon kan absolut göra detsamma här. Vill inte vara för pessimistisk, men ta inte ut något i förväg förrän konsolen har blivit skickad.

Btw, pengar har inte dragits för mig. Känns som amazon drar pengarna direkt ibland, men andra gånger så drar de pengarna vid utskick.

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Kan man se tiden ordern gick genom? Inte fått något ordermail.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Pellefant:

Tryckte så snabbt jag bara kunde och ändrade aldrig fraktalternativet. Vågar nu i efterhand inte ändra något på ordern. Hade velat ändra till den snabbare leveranstiden. Förmodar att det hade kommit på fredag då.

Haha samma här! Blev att jag hade förvalt betalalternativ faktura (man vill ju inte ligga ute med pengar på 5 olika butiker och inte veta vem som ska leverera) blev också "standardfrakt" vågade inte slösa en enda sekund på att fylla i express.

Permalänk
Medlem

Inga pengar har dragits för köpet på Amazon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av planis83:

beställde på Amazon med leverans på måndag 23/11.

Samma för mig, tog hemleverans.

Visa signatur

Jag är en tunn liten människa.

Permalänk
Skrivet av Trocian:

Tror jag fick en på Amazon...?

Betalningen står bara och snurrar, inget bekräftelsemail, men den står som genomförd under mina ordrar.

Samma här...

Permalänk
Medlem

Fick ett Digital Edition som jag får den mån 23/11, ville helst ha ett standard. Kommer förmodligen avbryta min order om det inte är någon här på swec som kan tänka vilja ha den.

Permalänk
Medlem

Vill bara nämna att jag hade Tyska och Franska Amazon uppe och av någon märklig anledning så tog det slut där och kom in där samtidigt som det skedde i Sverige.

Så alla ni som oroar er behöver inte göra det är min teori. Jag tror att Amazon EU har massor i lager och skickar till alla som beställde precis.

Permalänk
Medlem

Jaaaaa lyckades också! Nu kan man sova gott! Tack alla för de snabba uppdateringarna!

Visa signatur

| PC | MSI Z77A-G43 | i5 3570K | Corsair Vengeance 8gb | MSI GeForce GTX 660 TwinFrozr III | Fractal Design Define R4 | XFX Core Edition PRO550W | WD Blue 1TB |