Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem

Haha nu får man sova. Detta verkar helt sjukt. Får bli som det blir. Ren bonus. Godnatt

Permalänk
Skrivet av jakedsnake:

Kör de släpp varje timme kanske?

Känns som det, dem kanske släpper väldigt få konsoller varje timma under releasedagen, just för att fler ska ha chans?

Permalänk
Skrivet av jakedsnake:

Kör de släpp varje timme kanske?

Kan vara möjligt. Jag fick igenom en beställning på digitala strax efter tolvslaget och var sen timme senare på väg att stänga ned. Slog en F5 på standard av vana från de senaste timmarna.. och där låg den redo för beställning.

Permalänk

Hmm beställde ni från luren eller datorn?

Permalänk
Medlem

Hur många här har fått beloppen reserverat på sina konton ? Jag beställde 23:55 och fortf ingenting

Permalänk
Medlem
Skrivet av YaKoStar:

Hur många här har fått beloppen reserverat på sina konton ? Jag beställde 23:55 och fortf ingenting

Jag beställde 00.07. Och fick belopp reserverat efter ca 2-3 minuter

Visa signatur

"I would compare CS to a friday night at a gay bath house. Lots of fags getting lucky."

Permalänk
Skrivet av jakedsnake:

Hmm beställde ni från luren eller datorn?

Gjort allt genom datorn. Dock tagit det på faktura och då har det gått igenom utan problem. En del som valt direktbetalning med kort verkar ha åkt på lite problem vid verifierings-stadiet och fått byta över till telefonen för att bekräfta köpet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av YaKoStar:

Hur många här har fått beloppen reserverat på sina konton ? Jag beställde 23:55 och fortf ingenting

Det reserverades efter kanske 10-15 min.

Permalänk
Skrivet av MisfitZero:

Gjort allt genom datorn. Dock tagit det på faktura och då har det gått igenom utan problem. En del som valt direktbetalning med kort verkar ha åkt på lite problem vid verifierings-stadiet och fått byta över till telefonen för att bekräfta köpet.

Snyggt! Själv tryckte man på köp men inget landa i kundvagnen, får bli F5 en timme till då!

Permalänk

Vad hände?!?!

Fick igenom en beställning på amazon runt 00:06. Låg så fint under mina sidor med orderbekräftelse samt beräknat leveransdatum måndag 23 november. Betalningsmetod faktura. Nu helt plötsligt är ALLT spårlöst borta inklusive alla inställningar (mina adresser osv). Som om jag aldrig funnits...

Permalänk

Nä, nu blir det att lägga sig för min del. En lagom äventyrlig kväll minst sagt! Får hoppas ens beställningar ligger kvar på morgonen och skickas iväg utan strul. Lycka till allesammans. Glöm inte att Elgiganten öppnar för köp kl. 09.00 på deras hemsida! God natt

Permalänk

Ok detta hände precis polaren, han la en beställning tidigt. Har helan tiden stått leverans tisdag, men nu detta då.. Kanske var för bra för att vara sant.

http://imgur.com/gallery/wq17TYn

Permalänk

Scamazon...?

Permalänk
Medlem

Jag blev orolig över att betalningen inte hade dragits från mitt kort ännu, så jag klickade på ändra i betalningen för att köra igenom den igen. Det skulle man nog inte gjort... Gick från "Leverans imorgon 20/11" till "Uppskattning av leverans: Vi behöver lite mer tid för att ge dig en bra uppskattning. Vi meddelar dig via e-post så snart vi har ett beräknat leveransdatum."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falqenator:

Fick igenom en beställning på amazon runt 00:06. Låg så fint under mina sidor med orderbekräftelse samt beräknat leveransdatum måndag 23 november. Betalningsmetod faktura. Nu helt plötsligt är ALLT spårlöst borta inklusive alla inställningar (mina adresser osv). Som om jag aldrig funnits...

Vad skumt... min ligger kvar än så länge

Permalänk
Skrivet av Jejje:

Jag beställde 00.07. Och fick belopp reserverat efter ca 2-3 minuter

Beställde nog 00.05 och gick ungefär lika snabbt.

Permalänk
Skrivet av Ts_1999:

Vad skumt... min ligger kvar än så länge

Vilken tid beställde du?

Permalänk
Medlem

Min ligger fortfarande kvar. Beställde 00.06

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falqenator:

Fick igenom en beställning på amazon runt 00:06. Låg så fint under mina sidor med orderbekräftelse samt beräknat leveransdatum måndag 23 november. Betalningsmetod faktura. Nu helt plötsligt är ALLT spårlöst borta inklusive alla inställningar (mina adresser osv). Som om jag aldrig funnits...

Märkligt. Jag beställde med faktura 00:05 och den ligger kvar.

Permalänk
Medlem

Min är också kvar fortfarande! Beställt 00:03, står leverans måndag

Permalänk
Medlem
Skrivet av ostish:

Min ligger fortfarande kvar. Beställde 00.06

Samma här

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

Min är kvar, men inte dragits pengar ännu, beställde 0003

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Skrivet av machiavelli1337:

Ok detta hände precis polaren, han la en beställning tidigt. Har helan tiden stått leverans tisdag, men nu detta då.. Kanske var för bra för att vara sant.

http://imgur.com/gallery/wq17TYn

Han kanske inte riktigt hann med leveransen på måndag / tisdag bara, eller så buggade det bara tillfälligt? Står fortfarande leverans på måndag för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falqenator:

Fick igenom en beställning på amazon runt 00:06. Låg så fint under mina sidor med orderbekräftelse samt beräknat leveransdatum måndag 23 november. Betalningsmetod faktura. Nu helt plötsligt är ALLT spårlöst borta inklusive alla inställningar (mina adresser osv). Som om jag aldrig funnits...

Har du fått mejlet?

Permalänk
Medlem

Förresten, är detta amazon Sveriges första släpp? Alltså har dom legat ute för förbokningar tidigare eller är detta första gången det är öppet för köp på amazon.se?

Permalänk
Skrivet av Ts_1999:

Har du fått mejlet?

Nej. Dock har jag både orderbekräftelse (screenshot) samt sparade ner "detaljer om beställning".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ts_1999:

Det står Amazon EU S.a.r.L. som säljer för er också?

Yes

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zexxy:

Förresten, är detta amazon Sveriges första släpp? Alltså har dom legat ute för förbokningar tidigare eller är detta första gången det är öppet för köp på amazon.se?

Det är första gången vad jag vet, när jag skrev med dom häromdagen så visste det inte när och om dom skulle få in

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zexxy:

Förresten, är detta amazon Sveriges första släpp? Alltså har dom legat ute för förbokningar tidigare eller är detta första gången det är öppet för köp på amazon.se?

Det är deras första släpp. Amazon har inte funnits länge i Sverige vilket är en fördel ifall man bokar via dom. Slipper då hamna i långa förbokningsköer (tror Webhallen har det värst).

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zexxy:

Förresten, är detta amazon Sveriges första släpp? Alltså har dom legat ute för förbokningar tidigare eller är detta första gången det är öppet för köp på amazon.se?

Dem har inte haft förbokningar. Dem släppte sitt lager precis innan midnatt.