Corsair Cooling Hydro H100X säljes!

Permalänk

Corsair Cooling Hydro H100X säljes!

Hallå där, känner att ja behöver mer utrymme i mitt lilla ITX chassi och behöver därför byta bort min kära Corsair AIO kylare. Tänkte mig 600 kr för den eller att byta den mot nån motsvarande luftkylare. Ligger fortfarande på garantin då jag köpte mig den i Mars i år, har webhallen kvittot kvar osv.

Skulle också sälja mitt 5700 XT för 3000 kr ifall nån är intresserad!

Kan hämtas i Norra Sköndal, skickar ej!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur stor luftkylare får du plats med? har en Noctua nh-u14s jag kan byta med

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Skrivet av JohanFlodqvist:

Hur stor luftkylare får du plats med? har en Noctua nh-u14s jag kan byta med

Har ett Fractal Design Era, vad jag ser så lär den inte passa. Men ja ska läsa vidare!

EDIT: Ja men de ska funka, kör ändå utan min sidopanel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattheModest:

Har ett Fractal Design Era, vad jag ser så lär den inte passa. Men ja ska läsa vidare!

Jag har en Noctua NH-L12 jag själv använt i Fractal Era, sugen på byte? Bor i Sundbyberg för smidigt byte.

Permalänk
Skrivet av chrippe7:

Jag har en Noctua NH-L12 jag själv använt i Fractal Era, sugen på byte? Bor i Sundbyberg för smidigt byte.

Tror de blir lite för svettigt med en 3900x och den kylaren, tyvärr!

Permalänk
Medlem

Är intresserad av grafikkortet! Kan hämta.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattheModest:

Tror de blir lite för svettigt med en 3900x och den kylaren, tyvärr!

Har den med dubbla fläktar ska väl tilläggas, en 90mm under och en 120mm ovanpå så du inte missat det

Permalänk
Skrivet av chrippe7:

Har den med dubbla fläktar ska väl tilläggas, en 90mm under och en 120mm ovanpå så du inte missat det

Och vad har den för TDP den kan ta bort? Behöver minst 105.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattheModest:

Och vad har den för TDP den kan ta bort? Behöver minst 105.

Ah okej. Efter en snabb Google search så säger de flesta att över 95 TDP rekommenderas inte med denna. Lycka till i jakten!

Permalänk
Skrivet av chrippe7:

Ah okej. Efter en snabb Google search så säger de flesta att över 95 TDP rekommenderas inte med denna. Lycka till i jakten!

Detsamma, mannen!

Permalänk
Medlem

500kr + hämtning

Permalänk
Skrivet av parenek4:

500kr + hämtning

Hämtning är enda sättet att få den, och priset är 600 kr. Du kan få den redan ikväll om du så vill