Billig enkel 27 tums skärm köpes

Permalänk
Medlem

Billig enkel 27 tums skärm köpes

Önskar köpa en enkel billig 27' wide-screen skärm med upplösning 1920x1080. Men ska vara väl fungerande. Helt ok om det är en TN-skärm. Hämtas helst i Uppsala, eller möjligtvis Stockholm. Pris kan diskuteras något.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en BenQ 2750GW från 2012 om du har vägarna förbi Gävle. Jag begär inte fullpris då det är en rätt gammal skärm, dock fullt funktionell!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har faktiskt vägarna förbi Gävle 😋
Hur är bilden ang döda pixlar eller andra tydliga konstiga sträck eller fält?

Hur går den att fysiskt justera?

Vad skall du ha för den?

Mvh Olle

Permalänk
Medlem

Inga pixeldefekter eller så. Skärmen har HDMI och VGA. Den har en tämligen standard fot som kan vinklas upp och ned en liten bit. Ingen justering i höjd eller pivot.
En aning av årens fingeravtryck finns på panelen som jag är oförmögen att få bort (har ingen kunskap om vad man ska använda nämligen). Ska nog gå att få bort!
Jag vill ha 300 för den. Skicka ett PM isåfall

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är det viktigt att det är 1920x1080. Jag har en 27" IPS 2560x1440 som står och dammar.
Finns galleri här på sc (inte mitt): https://www.sweclockers.com/galleri/9749-crossover-27q-led#im....

Visa signatur

NZXT H7 Flow - Strix 1000w - B550-F - 32GB Ram - 5800x - Rog Ryujin II 240 - Red Devil 7900XTX - LG Flex

Permalänk
Medlem

Tack för visat intresse. Men jag har fått tag på en skärm nu. Ska stänga ner annonsen.