Bilder på ditt senaste inköp (2020) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

RPG-bonanza till Switch och så kom äntligen min custom Spice-Orange GBA med IPS-skärm och laddningsbart USB-C batteri fram. Perfekt matchning till min Spice-Orange GameCube Har tyvärr inga GBA-spel än så får bli Switch ett tag till.

Gamecube fortfarande inkopplat <3 Spelar du nåt för tillfället?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pålis:

https://i.imgur.com/YNiCo9j.jpg

RPG-bonanza till Switch och så kom äntligen min custom Spice-Orange GBA med IPS-skärm och laddningsbart USB-C batteri fram. Perfekt matchning till min Spice-Orange GameCube Har tyvärr inga GBA-spel än så får bli Switch ett tag till.

Gamecube fortfarande inkopplat <3 Spelar du nåt för tillfället?

Blir mest att man drar ihop några kompisar och spelar Mario Kart eller Mario Party!
Grymma spel som fortfarande funkar så sjukt bra än idag

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Det blev en liten tomte!

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk

En bom, så synd! Blev det någon utdelning ändå?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pålis:

RPG-bonanza till Switch och så kom äntligen min custom Spice-Orange GBA med IPS-skärm och laddningsbart USB-C batteri fram. Perfekt matchning till min Spice-Orange GameCube Har tyvärr inga GBA-spel än så får bli Switch ett tag till.

Gamecube fortfarande inkopplat <3 Spelar du nåt för tillfället?

Har vart sugen på ett GBA med ny panel. Vart beställde du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikkepersson:

En bom, så synd! Blev det någon utdelning ändå?

Ja det blev 2st tolvor och en jäkla massa 11 och 10, Så vinst blev det men inga miljoner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GLaDER:

Lite nya friluftsgrejer. Däribland en väldigt efterlängtad Fällkniven F1.

Köpte även en läderslida, men måste säga att jag blev besviken. Den är onödigt stor för bladet. Däremot blev jag positivt överraskad av standardslidan -- så det gjorde inte så mycket.

Oof älskar den kniven, min fick dock fötter nånstans vid kebnekaise för ett par år sen men nu när jag ser din bild blev jag sugen att tjacka en ny.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blub:

Hah, nästan så jag borde göra det. Jag väntar fortfarande på min 5950x och dark hero mobo. Sen kommer jag få vänta ännu längre på 6900xt som släpps i december....

Jag har fortfarande inte plockat upp den, ska kolla pixlar och annat på min fräsiga media burk imorgon...

Dark hero finns hos komplett har jag hört

Permalänk
Rekordmedlem

Det kom ett usbminne på posten i dag.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Har vart sugen på ett GBA med ny panel. Vart beställde du?

Köpte från den här Tradera-säljaren. Han tar emot custom-requests om du inte är nöjd med modellerna som ligger uppe. Blev jättenöjd med min så kan rekommendera

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av pålis:

Köpte från den här Tradera-säljaren. Han tar emot custom-requests om du inte är nöjd med modellerna som ligger uppe. Blev jättenöjd med min så kan rekommendera

Önskar ekonomin tillät och att tiden fanns, hade lätt köppt en upphottad Advanced med batteri mod.
Frestelsen är nästan för stor för att låta bli, måste stå emot...
Köper jag en skyller jag på dig

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kettu92:

Behövde en ny stol och fann denna med 30% rabatt.
Ingen lazy boy feelis, men helt okej för priset.

Riktiga kontors stolar i tyg är ju ändå 3 gånger dyrare.

https://www.linkpicture.com/q/IMG_20201127_103510.jpg

Vad är det för stol? Ser sjukt mysig ut! Har du en länk?

Permalänk
Medlem

Det dök upp lite från inet, ett lian Li o11 och en 5950x och lite extra fläktar, nu monteras det för fullt!

Visa signatur

| nVidia RTX3090FE | R9 5950x | MSI x570 Unify | Ballistix sport 3000c15 32GB DR@3800c16 | Custom Loop EKWB | 9TB nvme, 3TB sata SSD | RM1000x | Creative X4 | Lian Li o11 Dynamic | Alienware aw3821dw | >Zen2 på 3-400 mobo< | >x570 VRM< | :::AMD Zen Minnesguide:::|:::AMD Zen & Zen+ Överklockningsguide:::

Permalänk
Medlem

Slog till på en lite billigare bil i julklapp till mig själv i år

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus:

Slog till på en lite billigare bil i julklapp till mig själv i år

https://forumbilder.com/images/2020/11/30/leeego.png

Vart införskaffade du denna skönhet?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tBiorrith:

Vad är det för stol? Ser sjukt mysig ut! Har du en länk?

https://arozzi.se/product/vernazza-soft-fabric/

Bra byggd, finns inget glapp.

Den är ändå lite på den hårdare sidan, men har haft 6-8 timmars spel session utan att blivit sår i kroppen, så gött.

Visa signatur

Gaming: i7 8700k@4.9Ghz | MSI Z370 Tomahawk | 3080 Tuf oc | Gskill 4X4gb@3Ghz | 1.2 TB med ssd's | Evga 1000 P2

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

Vart införskaffade du denna skönhet?

Tradera (dom slutade tillverka den 2017, så den säljs inte längre i butik)

Permalänk
Kontot avslutas
Skrivet av Stoffex:

iFixit verktygsset, lessnade på de mer och mer rundade bitsen i mitt billiga aliexpress-kit. Någon som använder detta? Åsikter?

Jag har en äldre version av den satsen, eller jag misstänker det är samma sats iallafall. Drog sönder en av de små philipsbitsen på en gammal mobiltelefon jag ville öppna upp, vetifasen hur en så liten skruvrackare kunde sitta så jäkla hårt! Stålet i skruven var av uppenbart högre kvalitet än bitsens, för skruvskallen var den mindre skadade av de två - får väl anses ganska skämmigt skulle jag säga...

Visa signatur

Es ist verboten Pajas zu spielen!
Min dator Uggla

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trigger:

Hittade en hylla för några hundringar att fylla med lite roligt, får jobba lite på layouten men det är ändå en början.. kanske in med lite mer datorprylar och något annat bort.

https://i.ibb.co/BKdHtk6/F8-C8-BD39-983-C-4-A65-AA7-B-9-CD7-A71-C5167.jpg

Måste vara stark kandidat till årets största flex att ha ett RTX 3080 FE som prydnad i sin hylla medans folk är desperata att ens få tag på ett partner kort

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kellox:

Måste vara stark kandidat till årets största flex att ha ett RTX 3080 FE som prydnad i sin hylla medans folk är desperata att ens få tag på ett partner kort

Notera namnet "Trigger" också

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

En av två inköpta prylar på black friday.

Så nu kanske man kan ta en tupplur medans
Roborocken sköter dammsugningen

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus:

Tradera (dom slutade tillverka den 2017, så den säljs inte längre i butik)

Därför man sitter med två ex, en byggd och en kvar i kartong

Permalänk
Medlem

Då dök det upp ett paket till mitt nya dator bygge

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Lite grejer till bilen
3 torkdukar och lite annat!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Då dök det upp ett paket till mitt nya dator bygge
https://i.imgur.com/xHiSNQq.jpg

Äger en sådan med, helt underbar.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

Äger en sådan med, helt underbar.

Sonen har en men den får ligga och vänta tills jag byggt min dator saknar processor och grafikkort.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Avstängd

Sonic design dämpfötter. Glöm spikes, this is the real deal.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Köpte mig en ny låda fractal design define 7 compact. Jag hade innan define C men med dagens grafik kort av monstruösa mått så behövdes det en liten större låda. Jag lyckades blint köpa ett GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G. hade ingen aning om vad det var för kort men jag högg snabbt och fick ett och tänkte väll att det säkert är som de flesta andra. fick snabbt reda på att det är världens största grafik kort.
Lådan är riktigt trevlig att bygga i där man kan ta bort övre delen, något som alltid plågat mig som gillar stora tornkylare. när kylaren är på plats så sitter man där med en lång mejsel och en "färdigböjd" kontakt som man försöker pilla ned på rätt ställe på mobot. på andra bilden ser ni vad jag menar. en till bra grej är led lampan, den gamla blå varianten var riktigt stark och jobbig(tejpade över den) med den nya är vit och inte stark alls, väldigt diskret.
Det lite negativa är att kabeldragningen var svårare för det var snålare med plats och SSD enheterna på baksidan sitter rätt i vägen för tex 8 pins kabeln. define c vinner där på båda punkter.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Dök upp en ny bil på Posten idag
Lamborghini Sián

Visa signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: PowerColor RX 7800 XT Red Devil Ltd Edition | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trigger:

Hittade en hylla för några hundringar att fylla med lite roligt, får jobba lite på layouten men det är ändå en början.. kanske in med lite mer datorprylar och något annat bort.

https://i.ibb.co/BKdHtk6/F8-C8-BD39-983-C-4-A65-AA7-B-9-CD7-A71-C5167.jpg

Unreal <3 Du har bra smak mannen

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt