Starcraft Remastered

Permalänk
Medlem

Starcraft Remastered

Funderar om man skulle testa detta. Jag spelade originalet, vilket var ungefär tusen år sedan, och gillade communityn som fanns där. Hur är det med SCR? Finns det någon svensk community att tala om med en icke-toxisk miljö? Välkomnande?

Jag hade rätt hög apm back in the days men lär ju vara rätt ringrostig nu då det var ett tag sedan haha.

Kommentera gärna om du spelar eller har spelat och berätta lite. Vilka slags spel du brukar köra etc. och gärna accountname om du vill spela tillsammans.

Visa signatur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed placerat orci vitae condimentum tempor. Nulla facilisi. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. In at sapien id felis tempor tincidunt. Cras accumsan enim elit, ut laoreet neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem

SCR är mycket bra. Går inte att jämföra med WC3 reforged :'D . Och skulle vilja anse man måste ha HD nu då grafiken i SD har försämrats sen Remastered (antagligen för att locka HD köpare).

TeamLiquid tror jag har nån discord. https://tl.net/forum/general/503657-teamliquid-discord-server

Hur de räknar APM har förändrats så vitt jag kan se, hade 200:ish förr (1.16) och nu 300:ish. Kan visserligen va lite snabbare nu men marginellt skulle jag ändå vilja säga.

Tror ändå du bäst hittar spelare genom att spela och lobbyn

Ang. mig själv så spelar jag knappt mera, samt blev väldigt OFF sen Blizzard togs över av Activision och gjorde ett fiasko av bolaget.

SC:R har dom som sagt dock lyckats med, rekommenderar starkt!

//Saber (sen 2000 i BW)

Visa signatur

"Nobody smart would play fair"

Permalänk
Medlem

Okej det låter det som att det kanske skulle kunna vara kul men tror ändå jag avstår pga det du skriver att Blizzard numera är ett fiasko och det behöver man inte stödja.

Visa signatur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed placerat orci vitae condimentum tempor. Nulla facilisi. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. In at sapien id felis tempor tincidunt. Cras accumsan enim elit, ut laoreet neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem

Kommer lätt testa det.

Permalänk
Medlem

Bumpar denna tråd för att se om de finns några som lirar.

Visa signatur

"Nobody smart would play fair"