Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Frågor om mitt bygge - Tysthet - USB C - Prestanda

Permalänk
Medlem

Frågor om mitt bygge - Tysthet - USB C - Prestanda

Kan det räknas som ett tyst bygge - Kan jag göra det tystare med fler fläktar?
Funkar USB-C i fronten- om jag förstått rätt så är det USB C i fronten på chassit?

Har jag missat något?

Den ska användas till PUBG och rollspel - gärna stå sig ett tag framöver i upplösning 1080p - kanske steget över också.

https://komponentkoll.se/bygg/IWdBg

Permalänk
Outtröttlig köprådgivare

H500 serien har ett väldigt speciellt luftflöde som inte drar någon nytta av fler fläktar. Du får söka på YouTube sen när det kommer upp igen.

USB-C kommer inte att funka då moderkortet saknar en intern USB 3.1 Gen1 Type-C kontakt.

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eric Hjalmarsson:

H500 serien har ett väldigt speciellt luftflöde som inte drar någon nytta av fler fläktar. Du får söka på YouTube sen när det kommer upp igen.

USB-C kommer inte att funka då moderkortet saknar en intern USB 3.1 Gen1 Type-C kontakt.

Skulle du ens rek detta chassit om man vill ha ett tyst bygge? - Vill ha ett smidigt, vitt tyst chassi.

Kan du rek ett moderkort inom samma peng som har intern USB 3.1 Gen1 Type-C kontakt (3-500:+)