PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

hann inte... jävla skit! Får hoppas på utlottningen idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av mds1970:

Hohooo!!!
Lyckades också plocka en från Netonnet!
Samma här, vinst hos EG = dela med mig här.

Stort grattis!
Jag ställer mig gärna i kön, om det är okej?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jakedsnake:

NETONET PS5 UTE NU

Tack! Hann beställa en

Permalänk

10.39 läste man om netonnet.. men toooo late . gäller o va på sekunden

Visa signatur

Ryzen 5950X, Asus X570 Gaming-F, Evga 3090 FTW Ultra, 32gb G-skill Neo 3600Mhz, Corsair RM1000i, Corsair H150 med Noctuas snordyra fläktar, Define 7, 4 olika ssd

Permalänk
Medlem

Ni som fick beställning igenom via Netonnet, har ni fått bekräftelse?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lRodbaNl:

Ni som fick beställning igenom via Netonnet, har ni fått bekräftelse?

Yes, jag fick det

Permalänk
Medlem
Skrivet av lRodbaNl:

Ni som fick beställning igenom via Netonnet, har ni fått bekräftelse?

Japp, tog några minuter.

Permalänk
Skrivet av lRodbaNl:

Ni som fick beställning igenom via Netonnet, har ni fått bekräftelse?

Lyckades få igenom en beställning av SE på NetOnNet. Har fått orderbekräftelse.

Permalänk
Skrivet av lRodbaNl:

Ni som fick beställning igenom via Netonnet, har ni fått bekräftelse?

Yes, fick direkt när köpet gick igenom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

En polisanmälan går inte att ta tillbaka så ni kan nog bedöma efter det hur polisen reagera.

Tänker att de skulle vara glada för att det löste sig.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem
Skrivet av lRodbaNl:

Ni som fick beställning igenom via Netonnet, har ni fått bekräftelse?

Japp, fick en bekräftelse 10:34. Har även bekräftelse på deras webbsida under mitt konto nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lRodbaNl:

Ni som fick beställning igenom via Netonnet, har ni fått bekräftelse?

Yes, har fått bekräftelse.

Permalänk
Skrivet av lRodbaNl:

Ni som fick beställning igenom via Netonnet, har ni fått bekräftelse?

Yesbox.

Haha, i min iver att beställa så valde jag hemleverans med best, och nu i orderbekräftelsen står det "Din order kommer att levereras hem till dig den dag du valde i kassan." Jag har dock ingen aning om vilken dag jag valde. 😂

Visa signatur

| Define R5 | Gigabyte x570 Gaming X | Ryzen 5600x @ 4850mhz | Arctic Freezer 280II |
| 32GB PC3600 DDR4 | RTX 3080 | Samsung 980 Pro SSD | Lenovo Legion Y34wz-30 |
| Junk e7440 laptop i5, 8GB, linux mint etc. + stickers | PS5 |

Permalänk
Medlem

Hann lägga en i kundvagnen och valde givetvis faktura. Får sedan meddelandet att betalningen nekades och när jag byter betalsätt så är produkten slutsåld. Kan inte med ord beskriva hur förbannad man är. 😠

Permalänk
Medlem

Detta börjar bli komiskt. Varenda gång det är drop så råkar man göra något just de minutrarna. Nu ska man bara se fram emot 4de mailet från EG att man inte är utvald 🤣

Permalänk
Medlem

Vad fasen håller Netonnet på med? Klicka på bevaka för länge sen och ändå får man inte veta nått, när dom gör sina släpp. Man blir bara mer och mer besviken och bitter.

Men grattis till er som hann få en!

Visa signatur

I5 9600K - Hyper 212 EVO - Corsair 3200MHz 4x8GB - ASUS Z390-F GAMING - 850 PRO 512GB - 860 EVO 500GB - Asus GTX1070 OC - EVGA Supernova G2 650w - Corsair Carbide 275R + Samsung Q60R 75" + Logitech Z906 + PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av lRodbaNl:

Ni som fick beställning igenom via Netonnet, har ni fått bekräftelse?

Ja, direkt typ.

Permalänk
Medlem

Jag fick orderbekräftelse 10:36!

Ska bli så otroligt kul att äntligen få hem den!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pirpen:

Vad fasen håller Netonnet på med? Klicka på bevaka för länge sen och ändå får man inte veta nått, när dom gör sina släpp. Man blir bara mer och mer besviken och bitter!

Yes, kan instämma aldrig fått något från min "bevakning" på NoN.

Grattis till er som lyckades få en 🥳

Permalänk
Medlem

Jag hann lägga en var helt panikslagen och allt var klart 30sec efter plinget, tog utkörning idag (bor i Göteborg) så vi får se..

Är med I EGs tävling vinner jag så får ngn min kod här,

Visa signatur

| Corsair Carbide Air 740 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | AMD Ryzen 5 1600X@3.6 GHz| Corsair 16GB DDR4 3000Mhz Vengeance LPX| ASUS 1080ti ROG STRIX Gaming | AOC AGON AG271QX |

Permalänk
Medlem

Men Åååå hur kunde den glida mellan fingrarna satt hela tiden och kollade mellan alla köpsidor
Hoppas verkligen man har tur med EG lotteriet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zoltham:

Jag hann lägga en var helt panikslagen och allt var klart 30sec efter plinget, tog utkörning idag (bor i Göteborg) så vi får se..

Är med I EGs tävling vinner jag så får ngn min kod här,

Stort grattis!
Jag ställer mig gärna i kön, om det är okej?

Permalänk
Skrivet av Tranceptor:

Yesbox.

Haha, i min iver att beställa så valde jag hemleverans med best, och nu i orderbekräftelsen står det "Din order kommer att levereras hem till dig den dag du valde i kassan." Jag har dock ingen aning om vilken dag jag valde. 😂

Samma här haha

Permalänk
Medlem

Är också intresserad av eventuell plats i EG-kö för er lyckligt lottade (heh) som lyckats få en på annat håll OCH vinner en där.

Även: sjukt vad snabbt det gick på Netonnet 😰

Visa signatur

i5-13600KF, ASUS TUF 3080Ti, 32GB (2x16), B760-I Gaming, NR200P
Samsung G9, 32:9 @5120x1440 / LG CX 65” @4K

Permalänk
Medlem

Haha, fan missade netonnet med en kvart. Jaja, grattis till er som var snabba nog Är med i EG:s utlottning för tredje eller fjärde gången nu, hoppas på tur. Har stått i kö hos Ginza sedan oktober, mailade igår och fick veta att jag har plats 114 i kön. Misstänker att Ginza inte får några jätteleveranser så det lär dröja innan jag får något därifrån? Har någon fått sin beställning från Ginza än?

Permalänk
Medlem

Hur många är med i EG för 4de gången utan vinst?
#detärvårturnu 🤣

Permalänk
Medlem

För alla som lyckades lägga en beställning på NoN nyss och har fått en bekräftelse, vilken tid kom den in? Fick min 10:34.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeritek:

För alla som lyckades lägga en beställning på NoN nyss och har fått en bekräftelse, vilken tid kom den in? Fick min 10:34.

Samma minut här.

Permalänk
Skrivet av amZor1:

Samma minut här.

Samma

Permalänk
Medlem

Är också gärna i kö hos er lyckliga som fick på NoN om ni skulle vinna kod på EG's utlottning!