Det gläder mig att höra när folk får sina konsoler. Själv så drog man en jäkla nitlott med att beställa från Dustinhome.
Skrev med dem igår och frågade om lite mer transparens och ville veta mer detaljer gällande min kö plats, inkommande enheter och lite mer transans ut mot oss kunder för att hålla oss informerade.
Det enda jag fick som svar att de inte kunde berätta om min kö plats, de har ingen information om inkommande nyheter och att de FORTFARANDE betar av beställningar gjorda i September. Så vitt jag vet så har de gjort det sen i början av Januari, så de har förmodligen inte kommit någonstans.
Så det blir nog strax innan semester som jag får min, vilket kanske inte är så dumt egentligen då man har hela sin semester att njuta av konsolen.
Vill man ha den tidigare så får man hålla tummarna när nästa utlottningen från EG kommer eller vara med i någon av de 100-tal tävlingar som man finner på nätet, och senare bli uppringde stup i kvarten av försäljare som är knutna till tävlingen (ja, jag har precis upplevt detta 😅).