Söker skärm 144hz, mus och tangentbord (+ grafikkort)

Permalänk
Medlem

Söker skärm 144hz, mus och tangentbord (+ grafikkort)

Håller på att sätta ihop en burk till en polare, men han behöver även en skärm med minst 144hz samt mus och tangentbord om någon har liggandes till en rimlig peng. Helst i stockholmsområdet annars så betalar han såklart för frakten.

Om någon har ett grafikkort bättre än ett GTX 970 så kan även det vara av intresse om det inte är allt för dyrt. Om någon råkar ha en 360 radiator så skulle jag även behöva en sån till min egen rig samt lite 10/16mm fittings för slang.

Skicka gärna ett PM med vad ni har så slipper annonsen bli kapad

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

Jag har
Steelseries xai gold +
Steelseries kinzu Optical +
Steelseries kinzu Pro edition v2
Ifall om det skulle vara något

Permalänk
Medlem

Jag har en XL2430T (144hz) över efter uppgradering till 32". Var väldigt nöjd med den, dock har den ej Freesync eller G-sync. Inga döda pixlar eller dylikt, funkar fint. Dock vet jag inte vad som är vettigt pris i dagsläget. 1500SEK? Bor i Göteoborg.

Permalänk
Medlem

RX 570 4 Gb samt ett Deltaco Gaming Keyboard finns i Falun för 1400 pix

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

Har en 1440p 144hz ips skärm om intresserad, tänkte mig 2200kr, bor i stockholmsområdet så det är bara att mötas upp.
Inga döda pixlar eller dylikt.