Diverse kablar + ljudkort + headset

Permalänk
Medlem

Diverse kablar + ljudkort + headset

Rensar hemma och har ett överflöd av sladdar och kablar som jag inte behöver, så innan jag hivar det så kanske det är någon som behöver.

Kablar
Handlar om främst:
Strömkablar (för PSU / skärm)
DVI
VGA

Ljudkort
ASUS Xonar DX (tror jag det heter)

Headset
QPad QH-85 (halvöppna) -
Skick: slitet skumgummi på mikrofonen samt insidan av bygeln. Tänk använt skick, men går nog att ordna upp för den budgetmedvetna.

Headset och ljudkort har fungerat bra ihop, men längesen jag använde dem.

Kan skickas i postens blå påse, "köpare" betalar frakt. Skickar helst inte ljudkort då jag inte har något bra att skicka det i så behöver isf köpa emballage (men om så önskas så kan det väl ordnas)

Läs hela annonsen här

Rättar modell för ljudkort
Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Nth:

Rensar hemma och har ett överflöd av sladdar och kablar som jag inte behöver, så innan jag hivar det så kanske det är någon som behöver.

Kablar
Handlar om främst:
Strömkablar (för PSU / skärm)
DVI
VGA

Ljudkort
ASUS Xonar DS (tror jag det heter)

Headset
QPad QH-85 (halvöppna) -
Skick: slitet skumgummi på mikrofonen samt insidan av bygeln. Tänk använt skick, men går nog att ordna upp för den budgetmedvetna.

Headset och ljudkort har fungerat bra ihop, men längesen jag använde dem.

Kan skickas i postens blå påse, "köpare" betalar frakt. Skickar helst inte ljudkort då jag inte har något bra att skicka det i så behöver isf köpa emballage (men om så önskas så kan det väl ordnas)

Läs hela annonsen här

Plockar gärna strömkablarna, har skänkt iväg lite för många själv nu så får leta länge/sno från annat (gitarrförstärkaren t.ex.) när jag behövt en...

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna ljudkortet samt headsetet! Hur betalar jag dig för frakt?

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk
Medlem

Köar gärna för ljudkortet

Permalänk
Medlem

Jag är bara intresserad av ljudkortet om det är pci expressanslutning.

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk
Medlem

Det är PCIe, hade dock fel om modell. Rätt modellen är Asus Xonar DX: https://origin-www.asus.com/Sound-Cards/Xonar_DX/specificatio...

Frakt betalas i förskott via swish, kan ta detaljer i PM. Tillämpar först till kvarn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Plockar gärna strömkablarna, har skänkt iväg lite för många själv nu så får leta länge/sno från annat (gitarrförstärkaren t.ex.) när jag behövt en...

Haha ja, har lagt undan en extra till mig själv så jag inte råkar du för samma. Hur många behöver du? Jag har 4 st

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Nth:

Haha ja, har lagt undan en extra till mig själv så jag inte råkar du för samma. Hur många behöver du? Jag har 4 st

Tar gärna de 4 om det är ok.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Tar gärna de 4 om det är ok.

går bra, skicka eller hämta?

Permalänk
Medlem

Tar gärna headsetet. Hämtar idag!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Nth:

går bra, skicka eller hämta?

Bor "runt hörnet", Sollentuna, så jag kan svänga förbi och hämta dem när det passar.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nth:

Det är PCIe, hade dock fel om modell. Rätt modellen är Asus Xonar DX: https://origin-www.asus.com/Sound-Cards/Xonar_DX/specificatio...

Frakt betalas i förskott via swish, kan ta detaljer i PM. Tillämpar först till kvarn.

Det är precis den modellen som står på min inköpslista till sommaren, så det kan inte bli bättre för mig!

Jag tar gärna både headset och ljudkort. Har skickat pm om det! Stort tack!

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk
Medlem

Strömkablar, ljudkort och headset är bortskänkt!

Permalänk
Medlem

Stort tack för din ansträngning!!

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.