Speldator i litet chassi, 4790K, MSI RTX 2070 Super Ventus OC 8GB, 16GB RAM, 256 GB SSD

Permalänk
Medlem

Speldator i litet chassi, 4790K, MSI RTX 2070 Super Ventus OC 8GB, 16GB RAM, 256 GB SSD

Chassi: Fractal Design 304
Grafikkort: MSI-GeForce-RTX-2070-Super-Ventus-OC-8GB
CPU: Intel 4790K
CPU-kylning: BeQuiet sluten vattenkylning
Moderkort: ASUS Z97I-PLUS - mITX / Z97
HD: SSD 256GB
RAM: 16GB
PSU: Fractal Design 650W
Fläktar: bequite 2x 90mm front, 2x 120mm (CPU + chassi). Med denna setup är chassit i princip dammfritt.
Övrigt: ”Tillbehörslådan” se bild. Fläktar, skruvar och PSU kablar som följde med. Jag har själv bytt ut alla chassifläktar mot Bequite.

Datorn (ej överklockad) har används som speldator under några år och nu ska den hitta en ny ägare. För ett år sedan uppgraderades datorn med ett 2070 super från webhallen för 6090kr. Det som bör noteras är att grafikkort är högljutt, precis som andra har noterat i recensioner. Men spelar du med hörlurar eller kan få undan datorn har du en kanondator.

https://www.webhallen.com/se/product/303896-MSI-GeForce-RTX-2...

Hör av er om ni har fler frågor.

Uppdatering:
!!! Jag stänger annonsen tisdag den 30 Mars kl 20:00, högstbjudande som kan hämta i datorn i Sthlm tar hem den. Den finns ett stenkast från Ropsten T-bana.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

All your base are belong to us

Permalänk
Medlem

Vart i Stockholm finns den?

Permalänk
Medlem

5500kr hämtar

Permalänk

Jag budar 5800 + frakt om du kan frakta

Permalänk
Vive la liberté!

6000, hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av bastardjim:

...
Uppdatering:
!!! Jag stänger annonsen tisdag den 30 April kl 20:00, högstbjudande som kan hämta i datorn i Sthlm tar hem den. Den finns ett stenkast från Ropsten T-bana.

Läs hela annonsen här

Antar att du menar tisdag 30 Mars kl. 20:00

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av physicalist:

Antar att du menar tisdag 30 Mars kl. 20:00

Det är helt korrekt!! Nu är det ändrat

Visa signatur

All your base are belong to us

Permalänk
Medlem

6200:-
Kan hämta närsomhelst

Permalänk
Medlem

6400:-

Bor också vid Ropsten så kan hämta enkelt!

Permalänk
Medlem

2h kvar sedan stänger vi annonsen. Någon form av respekt måste jag ha så bud efter 20:00 kommer inte att räknas.

Visa signatur

All your base are belong to us

Permalänk
Medlem

6500:-

Kan komma redan ikväll efter budgivningen

Permalänk
Medlem

6600 kr.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Budgivningen stängd, kontaktar högsta budgivare och får jag inget svar så tar vi nästa i ordning.

Visa signatur

All your base are belong to us