SFF Cases + Kylare. XPROTO // P-ATX v2 // ID-cooling // ThermalRight axp-100 Koppar

Permalänk
Medlem

SFF Cases + Kylare. XPROTO // P-ATX v2 // ID-cooling // ThermalRight axp-100 Koppar

Hej! Jag har lite prylar som står och skräpar just nu.

Xtia Xproto - 1600kr (medföljer 240mm AIO bracket, USB3.0 hub, vinklad PSU kabel)

https://www.youtube.com/watch?v=e0-yPnUsDyw <- Optimum Tech review.

P-ATX v2 - 1800kr - Tog tillfället i akt och köpte 2st när pre-ordern va uppe. Pizzabox/console style chassi. 10 Liter. Från plats med ATX moderkort med 2slot GPU eller ITX med 3 slot. Med andra ord så tar den alla feta grafikkort. Denna modell som jag säljer är en blandning mellan vit och svart. Vit front / top och svarta sidor / fot.

Frontpanelen är i B-stock. Vilket jag bad om för att få den vita panelen. Så det finns en mindre skavank som går lätt att fixa till. Skickar såklart bild om någon är intresserad.

https://www.youtube.com/watch?v=KZW9poeSKAc <- Hardware Canucks review.

Kolla gärna in videon om ni är intresserade av att veta mer. Utöver detta är båda chassin i mycket bra skick och använda en kort tid. Ca 1 månad.

__________________

ThermalRight AXP-100 - 800kr, lowprofile full kopparkylare som jag använt till p-atx. Kylt min 5600x skitbra. 58mm height. Ingen restriktion kring ramen. Nyskick. Snurrat 1 vecka.

ID-cooling IS-60 - 500kr, lowprofilekylare som är oanvänd.

Scythe Big Shuriken 3 - 400kr, lowprofilekylare. Använd 1 månad. Bra skick.

___________________

Svarar gärna på mer specifika frågor men kolla gärna upp på produktens sida / reviews ni som inte känner till specifikationerna osv.

Jag kan bjussa på frakten för chassi. Jag ser helst ingen budgivning för känns inte värt att sälja under dom satta priserna. Men det är ju såklart diskuterbart. Jag är inte den som är den.

Förskott med swish!

/Johan

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

@ox hur pass stadigt är Xproto chassit ? Tänker om det överlever en unge eller två som stöter i datorbord och dylikt

Visa signatur

Alldeles för svag för SFF 🥰

Permalänk
Proffsmoddare

1400 + shipping for that xproto chassis.

I have to withdraw the bid/purchase

Permalänk
Medlem
Skrivet av lnd1437:

@ox hur pass stadigt är Xproto chassit ? Tänker om det överlever en unge eller två som stöter i datorbord och dylikt

Ja asså det är faktiskt väldigt stadigt, har själv en 3åring här hemma.. Du kan ha det liggandes eller ståendes. Jag hade det ståendes och det ska vilja mycket till om den ska vicka. Den är t o m stadig utan hårdvara.

Permalänk
Medlem

Jag antar detta inte är L varianten av Xproto? Är det max 2 slot GPU på denna variant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Talossi:

Jag antar detta inte är L varianten av Xproto? Är det max 2 slot GPU på denna variant?

L-versionen gjordes bara för dom extremt stora kortet, denna version klarar dom flesta. Jag körde mitt 3090 ftw3 ultra i den, det är 2.75 slot och det får plats större. Tror egentligen bara aorus korten på 4 slot(?) och 3090 FE inte passar i denna. Du får helt enkelt googla. Även sett msi trio x kort sitta på detta. Så den tar ju stora kort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ox:

L-versionen gjordes bara för dom extremt stora kortet, denna version klarar dom flesta. Jag körde mitt 3090 ftw3 ultra i den, det är 2.75 slot och det får plats större. Tror egentligen bara aorus korten på 4 slot(?) och 3090 FE inte passar i denna. Du får helt enkelt googla. Även sett msi trio x kort sitta på detta. Så den tar ju stora kort.

Såg riktigt trevligt ut.

Jag såg att 1400kr budet drogs tillbaka, om det var senaste högsta så lägger jag bud på 1400kr + frakt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Talossi:

Såg riktigt trevligt ut.

Jag såg att 1400kr budet drogs tillbaka, om det var senaste högsta så lägger jag bud på 1400kr + frakt!

Super! det är noterat

Permalänk
Medlem

Xproto SÅLD
AXP-100 SÅLD

Permalänk
Medlem

Finns ID-cooling IS-60 kvar?