Fick äntligen tag på GMK capsen jag letat efter sååå länge.

Permalänk
Medlem

Fick äntligen tag på GMK capsen jag letat efter sååå länge.

Fick äntligen tag på GMK retro idag med ISO Swe!
Så glad 😀

https://imgur.com/a/BpK7Og1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eyeless1983:

Fick äntligen tag på GMK retro idag med ISO Swe!
Så glad 😀

https://imgur.com/a/BpK7Og1

Kul!
Finns det några bra ställen att beställa från med rimlig leveranstid och helst tullfritt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av psp123:

Kul!
Finns det några bra ställen att beställa från med rimlig leveranstid och helst tullfritt?

Inte i lager vad jag vet, hittade denna på Discord.

Permalänk
Medlem

Laddade du just upp en skärmbild på en bild?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eyeless1983:

Inte i lager vad jag vet, hittade denna på Discord.

Menade rent generellt. Inte bara denna.
Har precis börjat intressera mig för mekaniska tangentbord och väntar på ett Varmilo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av psp123:

Kul!
Finns det några bra ställen att beställa från med rimlig leveranstid och helst tullfritt?

Nej. Bara, nej. Eller ja, om du verkligen bara bryr dig om rimlig leveranstid och tullfritt så kan du kolla på /r/mechmarket, men om du vill ha rimlig leveranstid, tullfritt och rimligt pris så får du välja max två men sannolikt bara en. Rimlig leveranstid och rimligt pris kan du hitta på t.ex. kbdfans men då får du lägga på 25% ungefär på tull och importavgift, och du kan sannolikt glömma svenska tecken annat än i undantagsfall.

Som referens kostade ditt Varmilo gissningsvis max 1700kr. En uppsättning keycaps som du verkligen vill ha kostar ungefär lika mycket (med flera månaders leveranstid), eller eventuellt dubbelt så mycket (via ett andrahandsköp där du slipper vänta).

Det låter sjukt deppigt men det är tyvärr lite så det är.

EDIT: Detta då för "fina" uppsättningar keycaps som de som avses i den här tråden. Du kan absolut hitta en uppsättning för mindre, maxgaming.se säljer en del t.ex. och det är absolut inget fel på dem. Men om du letar efter en uppsättning typ GMK Striker eller andra hype:ade set så kommer det jag skrev ovan stämma bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icetec:

Nej. Bara, nej. Eller ja, om du verkligen bara bryr dig om rimlig leveranstid och tullfritt så kan du kolla på /r/mechmarket, men om du vill ha rimlig leveranstid, tullfritt och rimligt pris så får du välja max två men sannolikt bara en. Rimlig leveranstid och rimligt pris kan du hitta på t.ex. kbdfans men då får du lägga på 25% ungefär på tull och importavgift, och du kan sannolikt glömma svenska tecken annat än i undantagsfall.

Som referens kostade ditt Varmilo gissningsvis max 1700kr. En uppsättning keycaps som du verkligen vill ha kostar ungefär lika mycket (med flera månaders leveranstid), eller eventuellt dubbelt så mycket (via ett andrahandsköp där du slipper vänta).

Det låter sjukt deppigt men det är tyvärr lite så det är.

EDIT: Detta då för "fina" uppsättningar keycaps som de som avses i den här tråden. Du kan absolut hitta en uppsättning för mindre, maxgaming.se säljer en del t.ex. och det är absolut inget fel på dem. Men om du letar efter en uppsättning typ GMK Striker eller andra hype:ade set så kommer det jag skrev ovan stämma bra.

Trist. Får nöja mig med de som följer med helt enkelt.

Permalänk
Skrivet av psp123:

Kul!
Finns det några bra ställen att beställa från med rimlig leveranstid och helst tullfritt?

Jag betalade ungefär 2500:- för dessa två kit. (en veckas leverans ingen skatt/avgift) men det gällde att passa på när tillfälle gavs.

För att kunna använda detta.🙃

Känns lite sjukt men är väldigt nöjd med dem. 😋

Permalänk
Medlem

Galenskap.
Säger jag som sitter och väntar på att SA Oblivion, som beställdes i Augusti, ska dyka upp.
Även SA Skyriter kan nog trilla in vilken månad som helst nu.