SteelSeries Arctis Pro Wireless Headset

Permalänk
Medlem

SteelSeries Arctis Pro Wireless Headset

Letar efter ett par Arctis Pro Wireless. Helst så nära nyskick som möjligt.
Är student så har tyvärr inte råd att köpa dem nya. Tänkte om det finns nån som har ett par man kan få köpa billigare.

Har ett par Sennheiser GSP 600 i nära nyskick jag skulle kunna byta med. Jag kan isåfall kasta in lite pengar emellan!

Om det låter intressant hör av er!

För att förtydliga, Jag är intresserad av både rakt köp och eventuellt byta!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjena, vet att det inte är riktigt dem du letar efter men jag har ett par Steelseries H Wireless lurar hemma som ej används. Batteritiden börjar bli dålig och laddningstationen fungerar sådär, man måste lirka lite med batteriet innan det laddar ordentligt. annars funkar dem som dem ska. två batterier ingår, ett lite uppsvällt och ett bra. Basstationen och alla kablar till den ingår också såklart. hade väl tänkt mig nån hundring för dem men har du nåt annat kul inom elektronik att byta mot är jag öppen för det också, om du är intresserad dvs : )

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

och för att tipsa vidare på @Pronix förslag så kan man dessutom köpa nytt batteri väldigt billigt, så
det låter verkligen som ett kap om man inte vill lägga massa tusenlappar! https://www.batteriexperten.com/sv/artiklar/steelseries-h-wir...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Pronix:

Tjena, vet att det inte är riktigt dem du letar efter men jag har ett par Steelseries H Wireless lurar hemma som ej används. Batteritiden börjar bli dålig och laddningstationen fungerar sådär, man måste lirka lite med batteriet innan det laddar ordentligt. annars funkar dem som dem ska. två batterier ingår, ett lite uppsvällt och ett bra. Basstationen och alla kablar till den ingår också såklart. hade väl tänkt mig nån hundring för dem men har du nåt annat kul inom elektronik att byta mot är jag öppen för det också, om du är intresserad dvs : )

Tjena,

Tack för svar, Är just Arctis Pro Wireless jag är intresserad av. Har som sagt ett par GSP 600 som jag är nöjd med, men jag vill gärna ha Wirelessen som Arctis erbjuder. Och har hört av många att dessa är det absolut bästa i Wireless väg.

Stort tack för ditt svar dock!

ExO

Permalänk
Medlem
Skrivet av rewoX:

och för att tipsa vidare på @Pronix förslag så kan man dessutom köpa nytt batteri väldigt billigt, så
det låter verkligen som ett kap om man inte vill lägga massa tusenlappar! https://www.batteriexperten.com/sv/artiklar/steelseries-h-wir...

Tack för ditt svar, som jag skrev till @Pronix så är jag nöjd med mina GSP 600 i grunden. men vill gärna ha wireless, och då Arctis PRO Wireless. Annars känns det inte värt att hålla på och skicka fram o tillbaks. Har hört av många kompisar att de skall vara bäst.

Återigen, stort tack för ditt svar!

ExO

Permalänk
Medlem

Tjenare,

har ett par Arctis Pro Wireless som är till salu. Skall flytta och gör mig av med den stationära datorn i flytten så har ingen användning för dom. Är i toppen skick
Häng in ett bud till mig så kan vi säkert göra affär. (jag kan skicka med postnord mypack collect för 100kr till dig också)

Visa signatur

Tar gärna emot tips på roliga couch co-op PS5 spel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExOster:

Letar efter ett par Arctis Pro Wireless. Helst så nära nyskick som möjligt.
Är student så har tyvärr inte råd att köpa dem nya. Tänkte om det finns nån som har ett par man kan få köpa billigare.

Har ett par Sennheiser GSP 600 i nära nyskick jag skulle kunna byta med. Jag kan isåfall kasta in lite pengar emellan!

Om det låter intressant hör av er!

För att förtydliga, Jag är intresserad av både rakt köp och eventuellt byta!

Läs hela annonsen här

Är du fortfarande intresserad?

Visa signatur

Tar gärna emot tips på roliga couch co-op PS5 spel!