Anmäl dig till Roborock Challenge!

MacBook Pro 13" 2019, Oculus Quest 2 64Gb, Tab A 2019, Fractal ION+ 760P

Permalänk
Medlem

MacBook Pro 13" 2019, Oculus Quest 2 64Gb, Tab A 2019, Fractal ION+ 760P

Då var det dags att rensa upp lite här!

1. MacBook Pro 13" 2019 4 Thunderbolt + Touchbar - 2,4GHz Quad Core i5, 16Gb RAM med 512 Gb SSD (10 000 SEK)
Snurrar på riktigt fint, en fröjd att använda och är i fint skick med ett fräsigt retro apple (decal)! Finns några repor/märken på undersidan från livets hårda skola men skärm, lock och tangentbord/trackpad haver inga märken så vitt jag kan se. Laddare medföljer självfallet! Fd. arbetsdator som köptes ut när jag sa Sayonara.

2. Oculus Quest 2 64Gb + Case (SÅLD)
Säljer komplett med samtliga tillbehör (tror jag.. var rätt mycket stuff där!) + laddare och ett Oculus case för förvaring/travel. Digitalt kvitto köpt på Inet 2020-10-16

3. Samsung Tab A 2019 32Gb WiFi + sexigt råsa case! (700 SEK)
Har haft skärmskydd på sig sen dag 1 (tog av det för bilder dock). Medföljer ett nytt enklare skärmskydd (plast) och ett trevligt case i en objektivt tjusig färg! Fick i samband med annat köp hos Samsung.

4. Fractal Design ION+ 760P 80+ Plat PSU (1100 SEK)
Denna är oöppnad så det säger väl allt om skick etc. Kom direkt från Fractal på garanti.

Blev en redigt fet annons så skriv gärna om ni har några frågor eller om jag har glömt något. Inget är använt till mining, köpt för scalping eller annat sånt som folk kan tycka är dåligt.

Prisen är förslag på startbud, säljer till vem jag vill och sånt gött. Vid frakt är det förskott (Swish) + frakt alla bud sker i tråden och är exkl frakt för transperens samt enklare jämförelse.

Läs hela annonsen här

Sålt en vara
Permalänk
Medlem

700+frakt för nr 3

Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av broschi:

700+frakt för nr 3

Bud noterat!

Permalänk
Medlem

Tjena,

Angående nr 2:

Ingår en link kabel?
Repor på linserna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

Tjena,

Angående nr 2:

Ingår en link kabel?
Repor på linserna?

Ingen link-kabel, linserna är felfria. Har inte utsatts för direkt solljus heller så inga bränningar eller dylikt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ellumination:

Ingen link-kabel, linserna är felfria. Har inte utsatts för direkt solljus heller så inga bränningar eller dylikt

Vad sägs om 2500 kr + frakt?

Vet du om något tillbehör saknas om jag listar de vanliga:

Två Touchkontroller
Laddningssladd
Strömadapter
Glasögonmellanlägg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

Vad sägs om 2500 kr + frakt?

Vet du om något tillbehör saknas om jag listar de vanliga:

Två Touchkontroller
Laddningssladd
Strömadapter
Glasögonmellanlägg

2.5K är lite lågt tyvärr, gällande tillbehören kan jag verifiera samtliga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ellumination:

2.5K är lite lågt tyvärr, gällande tillbehören kan jag verifiera samtliga!

Okej jag förstår, en googling på blocket (brukar va dyrae) hittde jag ca 5 st senaste dagarna på 2500-2800 SEK och alla förrutom en är nyare samt att en del har extra tillbehör.
Kan du tänka dig 2500 kr + 200 kr presentkort på komplett (utgår 2022-06)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

Okej jag förstår, en googling på blocket (brukar va dyrae) hittde jag ca 5 st senaste dagarna på 2500-2800 SEK och alla förrutom en är nyare samt att en del har extra tillbehör.
Kan du tänka dig 2500 kr + 200 kr presentkort på komplett (utgår 2022-06)?

Skickar PM för att hålla tråden lite renare

Permalänk
Medlem

Äntligen ett rosa skal! Bjuder 800kr för nr 3 och kan hämta i malmö om så önskas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av walowalo:

Äntligen ett rosa skal! Bjuder 800kr för nr 3 och kan hämta i malmö om så önskas.

Hej,

Blev tyvärr såld! Försökte *uppdatera annonsen också nu men gick inte.

#2 och #3 är SÅLDA

Kunde inte läsa/räkna
Permalänk
Medlem

Är det alltså #2 och #3 som är sålda?
Om #1 finns kvar: hur många laddcykler har datorn gått?

Permalänk
Medlem
Skrivet av subtype:

Är det alltså #2 och #3 som är sålda?
Om #1 finns kvar: hur många laddcykler har datorn gått?

Haha whoops, var lite het på gröten där! 😁

Ja, Oculus Quest och Samsung Tab A är bägge sålda!

Gällande batteriet på MacBook: 268 cykler, Full charge capacity: 4265 mAh, Condition: Normal

Permalänk
Medlem

10k + frakt för #1