Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Cooler Master NR200P breddningsram

Permalänk
Medlem

Cooler Master NR200P breddningsram

Med denna ram förlänger du din sidopanel med 9mm, alltså gott och väl för att din NH-D15 ska få plats i chassit.
Ramen monteras med hjälp av 2st M3 skruvar (ingår) som skruvas från insidan av de två övre skruvhålen. För att montera glasluckan på ramen så använder man chassits befintliga clips (går att ta loss lätt med en nagel och tryck bakifrån) och fäster dessa i ramen istället, sen snäpper man fast luckan på ramen precis som original.

Det jag behöver veta inför beställning.

1. Vilken färg?
2. Är den till för Glaspanelen eller Metalsidan? (beställer man metallsida men monterar TG så blir det en liten glipa på vardera sida)
3 Upphämtning eller skickas?

Färg:
Har endast skrivit ut till det svarta chassit och kan säga att Mattsvart är den som smälter in bäst med resten av chassit. Har ej provat men misstänker att Mattvit passar det vita chassit rätt bra.

Önskas en färg utöver Svart/Vit i glänsigt eller matt utförande så får vi komma överens om ett rimligt tilläggspris om jag inte redan sitter på en rulle, då jag kommer eventuellt få köpa in en rulle endast för utskriften i så fall.

Bilderna ovan föreställer den mattsvarta ramen

Upphämtningspris 350kr
Skickapris: 416kr(66kr skicka lätt frakt)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem

OT: har du sett att du bara måste utöka dina färgval för att möta de nya färgerna NR200P går att köpa i nu? ((:

https://www.coolermaster.com/catalog/cases/mini-itx/masterbox...

Skämt åsido, riktigt bra med ram/alternativ för större kylare… jag hann bygga min innan du presenterade din lösning, jag funderade en del på hur jag skulle göra men då jag inte har en 3d-skrivare så hittade jag en annan lösning som fortfarande känns helt acceptabel… men sugen är jag (;

Permalänk
Medlem
Skrivet av alundstroem:

OT: har du sett att du bara måste utöka dina färgval för att möta de nya färgerna NR200P går att köpa i nu? ((:

https://www.coolermaster.com/catalog/cases/mini-itx/masterbox...

Skämt åsido, riktigt bra med ram/alternativ för större kylare… jag hann bygga min innan du presenterade din lösning, jag funderade en del på hur jag skulle göra men då jag inte har en 3d-skrivare så hittade jag en annan lösning som fortfarande känns helt acceptabel… men sugen är jag (;

Haha skulle kanske kört en Henry Ford där med "Du får välja vilken färg du vill, sålänge det är svart"

Bara att hojta om du vill skämma bort datorn

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av alundstroem:

OT: har du sett att du bara måste utöka dina färgval för att möta de nya färgerna NR200P går att köpa i nu? ((:

https://www.coolermaster.com/catalog/cases/mini-itx/masterbox...

Skämt åsido, riktigt bra med ram/alternativ för större kylare… jag hann bygga min innan du presenterade din lösning, jag funderade en del på hur jag skulle göra men då jag inte har en 3d-skrivare så hittade jag en annan lösning som fortfarande känns helt acceptabel… men sugen är jag (;

Helt missat att det kommit nya färger, men den rosa har jag ju faktiskt sett misstänker jag nu, även om jag trodde det var en målad vit.

Skapligt sugen på den orange'a faktiskt. Röd hade nog varit rätt snyggt med.

Skrivet av Pliind:

Haha skulle kanske kört en Henry Ford där med "Du får välja vilken färg du vill, sålänge det är svart"

Bara att hojta om du vill skämma bort datorn

Har klurat på det ett tag och ska nog klura lite till men något sådant vore rätt fint. Kör C14S just nu men lite sugen på vanlig tornkylare samt att kunna köra fönster. Bra att du lade upp en annons igen, har för mig jag sparade den förra (?) bland mina bokmärken och med tiden har den försvunnit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Helt missat att det kommit nya färger, men den rosa har jag ju faktiskt sett misstänker jag nu, även om jag trodde det var en målad vit.

Skapligt sugen på den orange'a faktiskt. Röd hade nog varit rätt snyggt med.

Har klurat på det ett tag och ska nog klura lite till men något sådant vore rätt fint. Kör C14S just nu men lite sugen på vanlig tornkylare samt att kunna köra fönster. Bra att du lade upp en annons igen, har för mig jag sparade den förra (?) bland mina bokmärken och med tiden har den försvunnit.

Ja de nya färgerna öppnar upp för lite mer tema-byggen! Gillar den orangea färgen, lite udda!

Yes förra annonsen dog, kolllade nu efter semestern om den gamla var kvar och då hade den utgått så annonser får inte leva hur länge som helst tyvärr.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850