Skärm 34" Ultrawide 1440p IPS 100 Hz+

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Skärm 34" Ultrawide 1440p IPS 100 Hz+

Inför stundande flytt och eget rum med plats för större skrivbord är jag på jakt efter en ultrabred 21:9-skärm. Söker främst något med följande specifikationer eller liknande:

  • 34 tum

  • 3 440 x 1 440 pixlar

  • 100 Hz eller högre

  • G-Sync (officiellt eller inofficiellt spelar ingen roll)

  • IPS-panel (helst inte VA)

Har ingen klar idé om priset utan du får komma med förslag och jag är inte främmande för att hämta. Bor i Gävle och kan tänka mig åka en sisådär ~20 mil, så typ Stockholm, Sundsvall eller liknande.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Jag har en acer x34A i Uppsala om det är intressant. Tyvärr har den fått en liten repa, knappt märkbar i spel etc. Mest märkbar när det blir kolsvart eller helvitt.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av seraj5:

Jag har en acer x34A i Uppsala om det är intressant. Tyvärr har den fått en liten repa, knappt märkbar i spel etc. Mest märkbar när det blir kolsvart eller helvitt.

Kan eventuellt vara intressant beroende på var repan sitter. Har du möjlighet att ta en bild och visa hur det ser ut?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

En nödlösning kan vara dessa ifall du inte hittar något, just nu runt 2000kr rabatt på ett flertal butiker
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5606947

Visa signatur

Yggdrasil | Intel i7 13700KF direct die | RTX 4090 iChill | Z790 MEG Ace | 2x16 6600C34 | 4TB Gen 4

TrueNAS | Ryzen 5 2600X | 5x4TB Ironwolf Pro Raid

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av BettyBoo42:

En nödlösning kan vara dessa ifall du inte hittar något, just nu runt 2000kr rabatt på ett flertal butiker
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5606947

Åh, tack för tipset! Är definitivt intressant om inget annat dyker upp här.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Kan eventuellt vara intressant beroende på var repan sitter. Har du möjlighet att ta en bild och visa hur det ser ut?

Fixar bild imorgon! Går det bra att skärmen är avstängd? Har ingen dator för att starta den då jag inte är i Uppsala just nu.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av seraj5:

Fixar bild imorgon! Går det bra att skärmen är avstängd? Har ingen dator för att starta den då jag inte är i Uppsala just nu.

Hade helst sett repan när skärmen är på då den ska användas som alltiallo, så den får inte vara alltför uppenbar. Skicka gärna en bild ändå så kanske jag kan avgöra ändå! Annars, när är du i Uppsala igen och har möjlighet att starta den? Vad hade du tänkt dig för pris?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Hade helst sett repan när skärmen är på då den ska användas som alltiallo, så den får inte vara alltför uppenbar. Skicka gärna en bild ändå så kanske jag kan avgöra ändå! Annars, när är du i Uppsala igen och har möjlighet att starta den? Vad hade du tänkt dig för pris?

Absolut förstår de. Åker tillbaks sent i augusti. Du får väl ge ett bud tänker, så funderar jag på om det är värt de. Jag stör mig knappt på repan nämligen, men förstår självklart att de minskar skärmens värde enda anledningen jag vill sälja är för o köpa en stor 43tum 4k skärm

Permalänk
Medlem

Köpte denna rackare https://www.komplett.se/product/882179?noredirect=true början på 2017 och tänkte göra mig av med den.

Inga döda pixlar eller skador på panelen, Predator-loggan har blivit lite ful på R'et.

Finns i Linköping, så jag förstår om det inte är aktuellt.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jag och @seraj5 talades vid över Discord och kom fram till att det inte blir en affär.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@fiskebulle Familjen bor i Linköping och farsan borde kunna möta upp dig om det blir aktuellt.

Lutar faktiskt mot att jag beställer Acer Nitro XV340CKP som länkades ovan för 4 490 kronor, men för rätt pris skulle jag vara intresserad av en till skärm till grabbens rum. Vad säger du om 2 500 kronor?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

@Jacob

2500 verkar vara the going rate så att säga, helt ok med mig. Är dock inte på plats förrän nästa vecka.

Kartongen var stor som en en Ford Fiesta, så den slängde jag för länge sedan. Så det hade varit bra att slippa skicka, men det låter ju perfekt om familjen din är på plats.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@fiskebulle Förutsatt att den är i bra skick (förutom det där R:et då) och skärmfoten finns är det taget! När är du tillbaka nästa vecka?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Skärmfoten finns, den är i princip oanvänd.

Kommer tillbaka onsdag eller torsdag.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@fiskebulle Härligt! Då ger jag farsgubben en förvarning om att han ska agera ombud mot slutet av veckan. Kan du dra iväg ett PM när det närmar sig?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

@jacob

Hör av mig i nästa vecka.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Glömde skriva här, men affären fick som smort!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner