PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Skrivet av Lómáldir:

Japp, fick bekräftelse av Bring både på mail och sms igår att den var på väg

Räckte att skriva här i tråden så fick jag också bekräftelse!

Permalänk
Medlem

Ingen som vet status på om Mediamarkt kommer skicka ut konsoler i veckan?

Visa signatur

Dator: Vad arbetsgivaren ger mig :-)

Permalänk
Skrivet av Zalamox:

Nån som vet om mm i Jönköping tar beställningar?

Va på MM i Jönköping 14 augusti och la en beställning . Skyltat i hela butiken om att beställa samt 2 veckors leverans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av poppe_85:

Ingen som vet status på om Mediamarkt kommer skicka ut konsoler i veckan?

Hämtade min PS5 disc på Mediamarkt Täby idag. Beställdes i torsdags.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av bugulu:

Tusen tack, hann knipa en! 👍🏻

Permalänk
Skrivet av bugulu:

Snyggt! Tack för tipset

Permalänk

Har förköpt digital på mediamarkt Lund, enligt killen i butiken skulle de få in dem också. Någon som vet det?

Börjar bli otålig, nästan bud på att köpa disc på Netonnet eller liknande ju

Permalänk
Medlem
Skrivet av nördnisse:

Har förköpt digital på mediamarkt Lund, enligt killen i butiken skulle de få in dem också. Någon som vet det?

Börjar bli otålig, nästan bud på att köpa disc på Netonnet eller liknande ju

Digital skapas i betydligt mindre omfattning än Standard. Jag hade lagt bud på Standarden som finns på NetOnNet. Då vet du att du får det den här veckan i alla fall.

Permalänk
Medlem

Köpte också en på Netonnet, se om de blir nåt 😁

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Medlem

Tack för tipset! Hann precis😁

Permalänk
Medlem

Stod att de hade i lager när jag beställde, men i orderbekräftelsen obekräftat datum, åter igen på sidan så är de slut

Permalänk
Skrivet av Dalton Sleeper:

Stod att de hade i lager när jag beställde, men i orderbekräftelsen obekräftat datum, åter igen på sidan så är de slut

Men har du fått orderbekräftelse och pengarna har dragits är det väl lugnt? Kan inte heller se något datum för leverans. Det är väl inte packat än bara tänker jag.

Permalänk
Medlem

Anyone has any luck getting a shipment from any MM in Gothenburg? I placed an order 3 weeks ago and have not heard anything yet. Their helpline says they have no information regarding any PS5 shipment coming in.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erkanperkan:

Men har du fått orderbekräftelse och pengarna har dragits är det väl lugnt? Kan inte heller se något datum för leverans. Det är väl inte packat än bara tänker jag.

Det stod som ej bestämt datum i orderbekräftelsen, och längst ner att en eller flera varor inte finns på lager, och de andra (handkontroll + laddare) fanns. Jag har avbokat iaf och inväntar nästa butik.

Det är inte hela världen, har dator samt XB Series X. Den första PS5 jag fick tag på för nån vecka sedan skänkte jag till brorsan.

Permalänk
Medlem

nothing yet

Skrivet av omair:

Anyone has any luck getting a shipment from any MM in Gothenburg? I placed an order 3 weeks ago and have not heard anything yet. Their helpline says they have no information regarding any PS5 shipment coming in.

Same here. I ordered a digital edition, which it seems to be even harder to get, the 30th of July from MM at Bäckepol, and no news yet...

Permalänk
Medlem

Fått leveransbesked av Netonnet beställde idag, kommer imorgon

Permalänk
Medlem

Inet har PS5 i lager, 38 stycken just nu:
https://www.inet.se/produkt/6609649/sony-playstation-5

SLUT

Permalänk
Skrivet av Steamroad:

Tack!! Fick precis tag i en 😁

Permalänk

Finns i lager på amazon nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pirrimango:

Finns i lager på amazon nu.

https://www.amazon.se/PlayStation-5-PS5/dp/B08LLZ2CWD/ref=sr_...

EDIT: slut

Permalänk

Ni som beställd igår och idag, kan ni kolla vilken av fläktarna ni fick när ni fått hem ps5orna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ballwaterboy:

Ni som beställd igår och idag, kan ni kolla vilken av fläktarna ni fick när ni fått hem ps5orna.

Finns det en sämre/bättre? Vilken vill man ha?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F GAMING | AMD Ryzen5 2600X | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse | Corsair Vengeance LPX 16 GB DDR4 @ 3000 MHz | Samsung 970 EVO PLUS 500GB | EVGA 650W | Phanteks Eclipse P400 Tempered Glass

Permalänk
Medlem

Beställning bekräftad. Hade jag inte räknat med, men tack.

Permalänk
Skrivet av Mulven:

Finns det en sämre/bättre? Vilken vill man ha?

1 Delta. 2 NWB. 3 Nidec. Den sistnämnda låter rätt mycket mer än de första två.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ballwaterboy:

1 Delta. 2 NWB. 3 Nidec. Den sistnämnda låter rätt mycket mer än de första två.

Hur kollar man?

Permalänk
Skrivet av fj0:

Hur kollar man?

Du får ta bort kåpan och antingen kolla hur många fläkt blad som finns eller skriva bort fläkt gallret och se efter.

Sök på Google eller kolla klipps på youtube, det är en simpel process och du bryter ingen garanti.

Permalänk
Medlem

Är det någon som lyckades beställa från Netonnet igår med standard leverans som har fått en avisering om att den är påväg?

Permalänk
Skrivet av Frädo:

Är det någon som lyckades beställa från Netonnet igår med standard leverans som har fått en avisering om att den är påväg?

Vet inte om det var standardleverans, men det kostade 99kr. Står att leverans är planerad till idag, men har inte fått något aviserat än på sms.

Permalänk