Gigabyte G1 Gaming 980 Ti 6GB - Obetydligt använt

Permalänk

Gigabyte G1 Gaming 980 Ti 6GB - Obetydligt använt

Hej på Er go vänner,

Mycket trevligt kort i jättefint skick! Jag har 2 kort och det andra kommer eventuellt att komma ut till försäljning det också. Men just det här kortet är mer eller mindre nytt. Jag skulle ha det till ett SLI-projekt som aldrig blev av.. När jag köpte kortet, så använde jag det i någon vecka, bara för att kolla så att det fungerade utan några problem, efter det så packade jag ner det i sin låda och stoppade in det i garderoben och där har det legat.

Jag har provat kortet nu igen ett par dagar och det har fungerat klockrent! Utan coil whine vad jag kan höra.
Tänkte mig 2200:- med tanke på hur lite använt kortet är, men inte satt i sten. Lägg ett bud i kommentarerna så får vi se vart vi landar. Jag ska dock åka bort imörrn och kommer hem på söndag eftermiddag/kväll, så eventuella frågor kan jag besvara först då.
Tänkte försöka avsluta försäljningen på måndag kväll om någon är intresserad utav att köpa kortet, annars så får det åka in i garderoben igen.

Kan skickas med Schenker eller om du med kortet som insats vill använda PostMord. Osäker på kostnaden av frakten, men vi kan säga 100:- så får du tillbaka mellanskillnaden. Allt över 100:- bjuder jag på.

Läs hela annonsen här

Ändrade helgplaner
Visa signatur

Har insett att jag inte kommer att få min kaffebryggare. Tur att man inte betalade i förskott iaf. Det är butiker som denna som gör att man måste tänka sig för när man handlar på nätet. Ska ni köpa ngt, var inte dumsnåla. Köp från ett säkert företag.

Permalänk
Medlem

Budar 2000kr om du har vägarna förbi Göteborg och man kan mötas upp och betala kontant.

Vänliga hälsningar Fiklm

Permalänk
Skrivet av Fiklm:

Budar 2000kr om du har vägarna förbi Göteborg och man kan mötas upp och betala kontant.

Vänliga hälsningar Fiklm

Tack för visat intresse!

Jag har tyvärr inga planer på att åka neråt Götet, just nu.

Visa signatur

Har insett att jag inte kommer att få min kaffebryggare. Tur att man inte betalade i förskott iaf. Det är butiker som denna som gör att man måste tänka sig för när man handlar på nätet. Ska ni köpa ngt, var inte dumsnåla. Köp från ett säkert företag.

Permalänk

Det ser ut som om att korten har blivit sålda. Men jag låter annonsen ligga kvar under helgen om det är så att köparen ändrar sig.

Visa signatur

Har insett att jag inte kommer att få min kaffebryggare. Tur att man inte betalade i förskott iaf. Det är butiker som denna som gör att man måste tänka sig för när man handlar på nätet. Ska ni köpa ngt, var inte dumsnåla. Köp från ett säkert företag.

Permalänk
Skrivet av Terrorschlag:

Det ser ut som om att korten har blivit sålda. Men jag låter annonsen ligga kvar under helgen om det är så att köparen ändrar sig.

Gissar på att korten blev sålda i helgen?

Visa signatur

i7 4790k | MSI Z97M Gaming | Cooler Master HYPER 212 EVO | 980ti | Fractal Design Define R4 |

Permalänk

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

Har insett att jag inte kommer att få min kaffebryggare. Tur att man inte betalade i förskott iaf. Det är butiker som denna som gör att man måste tänka sig för när man handlar på nätet. Ska ni köpa ngt, var inte dumsnåla. Köp från ett säkert företag.