Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

App för samsung A41 för att använda in ear jbl clubpro+

Permalänk
Medlem

App för samsung A41 för att använda in ear jbl clubpro+

Hej.

Köpte jbl clubpro+ till frugan då hennes gamla krånglade.
Dom nya jbl kan jag jätte enkelt koppla upp mot min huawei 30 lite, och även mot frugans surface pro ver 2017.
Men mot hennes relativt nya samsung a41 (köpt i april) så hittar jag den i Bluetooth, men telefonen säger att jag måste ha en app för att sammankoppla. Vilken då?, ruttnar lite då jag själv avskyr samsung på telefoner.
Är det bara a41 som har detta problem med anslutning av andra märken eller har alla samsung telefoner det?
Tacksam för svar

Permalänk
Keeper of the Bamse

Vad är det för meddelande du får, egentligen? Kan du slänga upp ett screenshot?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Lite genant efter flera år på sweclockers, men har inte lärt mig att ladda upp bilder.
Men är inne i bluethoot inställningarna på telefonen, jag kan ju välja att ansluta till jabra eller sysrock eller beoplay.
Trycker jag på någon av dom, så samman kopplar telefonen. Men trycker jag på jbl clubpro så kommer det upp en grå ruta långt ner som säger att "Det behövs en app för att använda den här enheten".
Krångla hela kvällen igår utan resultat.

Permalänk
Medlem

Känns lite konstigt att en ny telefon inte kan koppla.
Men någon som kan rekommendera någon android app för ihop koppling? Försökte igår utan resultat.

Permalänk
Permalänk
Samsung Sverige

Appen som @stelex länkar till ska fungera för hörlurarna men lustigt nog så ska den inte krävas för att kunna ansluta hörlurarna. Men lättast är förstås att prova installera appen och sedan prova ansluta. Med lite tur så fungerar det.

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

Jag provade den appen i förrgår utan att få det att fungera.
Får väl prova den igen om det inte finns något annat alternativ.
Finns ingen app från samsung? Känns just nu som samsung är problemet då det fungerade direkt på min huawei utan app och direkt på surface pro med win10

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Neo1:

Jag provade den appen i förrgår utan att få det att fungera.
Får väl prova den igen om det inte finns något annat alternativ.
Finns ingen app från samsung? Känns just nu som samsung är problemet då det fungerade direkt på min huawei utan app och direkt på surface pro med win10

Prova att "glömma enheten" i dina bluetooth-inställningar. Detta låter för mig som en knasig bugg eller liknande.

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung