Plattrensare. Råd och tips tack! (Med "elsladd")

Permalänk
Medlem

Plattrensare. Råd och tips tack! (Med "elsladd")

Har problem med en axel och kan inte hacka loss som jag brukar. Tittar på plattrensare. Vill inte ha med batteri utan kollar på apparater med "elsladd".

Två stycken. Någon som kanske vet med sig hur de är?

Byggmax:

https://www.byggmax.se/plattrensare-wr140-texas-p70398091

695kr

Edit: Tog bort Biltema och även Bauhaus i edit nr 2, utgående sortiment.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk

Undersökt om en högtryckstvätt kanske skulle passa bättre samt kunna användas till flera saker i hemmet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skarvsladdad:

Undersökt om en högtryckstvätt kanske skulle passa bättre samt kunna användas till flera saker i hemmet?

Har en men använder den aldrig. Onödigt köp.

Behöver rensa mellan plattor och det är stor yta.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beginner:

Har en men använder den aldrig. Onödigt köp.

Behöver rensa mellan plattor och det är stor yta.

Högtryckstvätten klarar det jobbet galant. Låter som att du letar anledning att göra ytterligare ett "onödigt köp".

Permalänk
Medlem
Skrivet av cnst:

Högtryckstvätten klarar det jobbet galant. Låter som att du letar anledning att göra ytterligare ett "onödigt köp".

Ska jag vara ärlig är jag inte så förtjust i idén att "förbruka" de vattenmängderna det kommer ta att rensa mellan plattorna. Det är en yta på ca 60-70 kvadratmeter. Inte haft igång den heller på säkert tio år. Brukat rensa för hand förr om åren men nu är det kört med min arm.

Den som jag länkade till på Bauhaus har ju ofc utgått den med men de har

https://www.bauhaus.se/ograsborste-skil-0700ag-weedbuster-500...

799kr.

Edit: För snabb att trycka iväg.....

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk