Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Fick inte köpa ett 3060 Ti LHR

Permalänk
Skrivet av filbunke:

Gällande diskussionen så tycker jag den här tråden var intressant.

Snacka om att skämma bort sonen med en egen mining-rigg!

nu e de ju så att 3060 som jag redan äger .. inte är samma som 3060 Ti ( sonens data)

Visa signatur

Ryzen 5950X, Asus X570 Gaming-F, Evga 3090 FTW Ultra, 32gb G-skill Neo 3600Mhz, Corsair RM1000i, Corsair H150 med Noctuas snordyra fläktar, Define 7, 4 olika ssd

Permalänk
Medlem
Skrivet av westrandy:

jag har nog tagit upp det med dem redan...

det som stör mig är dessutom att det INTE råder brist på 3060 Ti kort! de finns överallt o vill ha rätten o få handla där jag vill..!

har alltid handlat hos Inet men får nog tänka över det nu

En översikt i hur det ser ut runt 10-tiden 2021-09-22:
Inet: 14 modeller / 2 modeller i lager
Komplett: 16 / 3
Webhallen: 26 / 4
NetOnNet: 14 / 2
Proshop: 42 / 3

Bara för att Inet lyckats få in en batch med ett antal grafikkort av en modell, så råder det uppenbarligen fortfarande stor brist. Så helt rätt att Inet inte tar bort "spärren" bara för dom just nu fått in ett antal grafikkort. Utan ser på helheten och det faktum att det är bristvara på grafikkort.

Permalänk
Skrivet av IMPANI:

En översikt i hur det ser ut runt 10-tiden 2021-09-22:
Inet: 14 modeller / 2 modeller i lager
Komplett: 16 / 3
Webhallen: 26 / 4
NetOnNet: 14 / 2
Proshop: 42 / 3

Bara för att Inet lyckats få in en batch med ett antal grafikkort av en modell, så råder det uppenbarligen fortfarande stor brist. Så helt rätt att Inet inte tar bort "spärren" bara för dom just nu fått in ett antal grafikkort. Utan ser på helheten och det faktum att det är bristvara på grafikkort.

när jag köpte mitt 3090 i november var lagersaldot slut på typ 3 minuter.. där snacka vi BRIST!

Visa signatur

Ryzen 5950X, Asus X570 Gaming-F, Evga 3090 FTW Ultra, 32gb G-skill Neo 3600Mhz, Corsair RM1000i, Corsair H150 med Noctuas snordyra fläktar, Define 7, 4 olika ssd

Permalänk
Medlem
Skrivet av filbunke:

Gällande diskussionen så tycker jag den här tråden var intressant.

Snacka om att skämma bort sonen med en egen mining-rigg!

Kortet kan vill köpa är ju en LHR-variant för en rätt hög prislapp. Knappast värt det för att minea.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Tråd låst*

Hänglåset åkte på eftersom diskussionsnivån var för låg.

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär