Permalänk
Medlem

Huawei MateBook 13

Huawei MateBook 13
2160x1440 pekskärm
i7-8565U
MX150
8GB ram
512GB SSD

Jag skickar även med laddaren (typ-c, perfekt snabbladdare till vad som helst) och ett läderfodral. Kommer med resettad Windows 10, men möter kraven för 11 om du är sugen på det. Lite småskavanker finns, se bilder. Låda finns. Säljes i befintligt skick.

Budgivning till 25/10 eller köp nu 5000kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 500 kr Ser inte direkt skavankerna på bilden, skulle du förklara vart de sitter?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Cubiz:

3 500 kr Ser inte direkt skavankerna på bilden, skulle du förklara vart de sitter?

Om du tittar noga på de två sista bilderna ser du ett par små bucklor på undersidan och några repor på bakkanten av locket. Hörnen (främst bakre) har liknande repor som på bakkanten av locket. Det finns ett plaststycke på baksidan om gångjärnet som det är en liten spricka i också.

Vi kan ordna någon typ av videosamtal eller liknande om du vill, skicka pm isf 😊

Permalänk
Medlem

Hej!
Bjuder 3700kr och upphämtning.
(Antar att skärmen är i bra skick utan tydliga repor och att batteriet fortfarande har en del kräm kvar? )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lerker:

Hej!
Bjuder 3700kr och upphämtning.
(Antar att skärmen är i bra skick utan tydliga repor och att batteriet fortfarande har en del kräm kvar? )

Skärm, tangentbord och allt man ser när datorn är "öppen" är i toppskick. Batteriet har aldrig varit särskilt bra, men jag har inte upplevt att det har blivit sämre

Permalänk
Medlem

En kort uppdatering. Jag hade hoppats att intresset skulle vara lite större för den här datorn, nuvarande nivåer är för lågt för att jag ska släppa den. Annonsen får ligga kvar tills vidare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olle3:

En kort uppdatering. Jag hade hoppats att intresset skulle vara lite större för den här datorn, nuvarande nivåer är för lågt för att jag ska släppa den. Annonsen får ligga kvar tills vidare.

Ett tips kan ju vara att skriva ut ditt reservationspris så att vi enklare kan göra bedömningen om vi vill buda till det eller ej

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

Ett tips kan ju vara att skriva ut ditt reservationspris så att vi enklare kan göra bedömningen om vi vill buda till det eller ej

Jag släpper den för 4000 😊

Permalänk
Medlem

Tja! Är laptopen fortfarande till Salu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woxiiie:

Tja! Är laptopen fortfarande till Salu?

Japp, den finns kvar så länge annonsen finns kvar 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olle3:

Japp, den finns kvar så länge annonsen finns kvar 😊

Finns det möjlighet att komma förbi och kika på datorn? Om du inte bor för långt bort dvs!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woxiiie:

Finns det möjlighet att komma förbi och kika på datorn? Om du inte bor för långt bort dvs!

Absolut! PM.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad