Spotify satsar på ljudböcker

Permalänk
Medlem

..och jag som tyckte spotiy hade för mycket olika grejer, rekommenderat för osv redan för några år sen då jag bytte till Deezer. Detta är inte något som kommer locka mig tillbaka.

Visa signatur

MediaTekniker Återfyllnad
Nörd inom många ämnen | Entreprenör

Permalänk
Medlem

Äntligen!

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

Detta är lysande, har kört med storytel då o då men de är så satans dyrt!

Vet inte hur Storytels utbud är förutom för fantasy där de har det riktigt skralt, inte värt 200+ spänn i månaden......

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Jag hoppas på tre nivåer i så fall:
free, music, premium

Annars blir det som att Tesla skulle inkludera snökedjor i alla bilar och kalla det för mervärde för alla... långt från alla vill ha de nya extra alternativen

Det skulle ju vara perfekt, men tror mer på att de behåller samma nivåer som nu fast höjer bara. Testade Tidal ett tag, men tyckte inte om det. Allt har ett värde, men en del saker kan bli för dyra beroende på hur viktiga dom är för den enskilda individen.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Samsung Sverige

Hade nog lyssnat mer på ljudböcker om det ingick i min prenumeration på Spotify. Ser detta endast som positivt

//Daniel

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung-Daniel

Permalänk
Medlem

Visst varför inte om de kan mäta sig med de största.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Har du adderat flac/wav ännu och hur mycket kostar familjevarianten?

Visa signatur

Chassis: Fractal Design Define R4 CPU-cooling: NH-D14 with Arctic MX-6 paste CPU: Ryzen 5 3600XT MOTHERBOARD: Gigabyte X570 Aorus Elite MEMORY: 2x KF3600C16D4/16GX
GFX: EVGA GeForce RTX 3060 XC 12GB
PSU: Seasonic Focus GX 750W
HDD: Samsung 980 Pro 2TB
MONITOR: Acer predator XB273U

Permalänk
Medlem

Nu prenumererar jag inte på Spotify, lyssnar bara på musik genom Youtube och ljudböcker konsumerar jag inte då jag bara börjar tänka på annat, men känns ändå som ett logiskt och positivt steg för dem att ta!