SweClockers Live! ikväll 18:00 – Uppesittarkväll med svenska spelutvecklare

Permalänk
Melding Plague

SweClockers Live! ikväll 18:00 – Uppesittarkväll med svenska spelutvecklare

SweClockers Live! presenteras av Netonnet och i höst är det fokus på spelutveckling. Inet, Dimfrost, Nvidia, Massive, Tuxedo Labs och Barncancerfonden gästar studion!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Snyggt! Bra med någon form av körschema så man vet vad man kan förvänta sig härnäst

Lägg in en toapaus någon stans

Permalänk
Medlem

Bra med en banner. Kanske ett mail också? Kan ni flytta upp klippet på eran Youtube-sida så kommer det i dagens nya "videos" också? För de som inte kollar SweC varje dag. Om det går alltså.

Vi laddar här för kvällen: Jag har SweC t-shirt idag på mig, sambon är ledig ikväll och vi har planerat mat och godis. Kommer sitta i tv-soffan och se på stora tvn med en Surface bredvid för chat också.

Vi är redo!!!

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Lagers:

Bra med en banner. Kanske ett mail också? Kan ni flytta upp klippet på eran Youtube-sida så kommer det i dagens nya "videos" också? För de som inte kollar SweC varje dag. Om det går alltså.

Vi laddar här för kvällen: Jag har SweC t-shirt idag på mig, sambon är ledig ikväll och vi har planerat mat och godis. Kommer sitta i tv-soffan och se på stora tvn med en Surface bredvid för chat också.

Vi är redo!!!

Mail går ut snart

Flytta upp videon sker per automatik när man går live men går inte att göra något åt manuellt mig veterligen?

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Hur tävlar man?

Permalänk
Medlem
Skrivet av noobs:

Hur tävlar man?

Länken från youtubestreamen:
https://proofx.se/ZJAy5SKmvEIJpBGC5EFi7F/

Visa signatur

Ryzen 7800X3D, 3080 Ti

Permalänk
Samsung Sverige

Klart jag också kollar! Det brukar alltid vara underhållande och gött med lite Swec-live

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av ekhyddan:

ok tack men att bli uppringd orkar jag inte med

Permalänk
Lego Master

Let's go!

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Julstream, eller full-dygn-stream från CES

Permalänk
Medlem

blev det några rabatter den här gången?

Visa signatur

rx 7800 xt

Permalänk
Medlem
Skrivet av tystast:

blev det några rabatter den här gången?

Under halva priset på FD Torrent

Permalänk
Medlem

Bra stream igår med intressanta och relevanta ämnen och gäster.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Under halva priset på FD Torrent

En riktigt bra deal, men inget som lockade mig. Hoppas på annat smått och gott under BF.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Skrivet av medbor:

Under halva priset på FD Torrent

Attans, synd att jag inte kunde delta då det var just denna låda jag väntat på att hitta den för ett bra pris....

Visa signatur

Låda: Fractal Design Torrent PSU:Corsair RM 1000x Moderkort: Asus ROG Strix B550-F. CPU: Ryzen 5 5600X @Stock. Minne: DDR4-3600 mhz. GPU: PowerColor Radeon Rx 7900 XTX Limited. Skärm: Samsung Odyssey G9. OS: Manjaro.

Permalänk
Medlem

Sluta peaka folk som är korta med hjälp av en låda

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Någon som fått länken/inbjudan av inet?

Visa signatur

To be a Bulle or not to be a Bulle?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TaToNi:

Någon som fått länken/inbjudan av inet?

Har inte fått den, men skulle väl komma idag. kan tänka mig att de skickar den senare idag.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk

Ska finnas på mailen nu om ni valt att få nyhetsbrev

Visa signatur

CMO @inet

Permalänk

Glömde klicka i för nyhetsbrev går det att få ut de igen?
eller få fram på på något annat viss?

Visa signatur

GTX 1080 , acer XB270HU G-sync, i2600k @4600, ssd

Permalänk
Skrivet av Pentivarg:

Glömde klicka i för nyhetsbrev går det att få ut de igen?
eller få fram på på något annat viss?

Skickat PM!

Visa signatur

CMO @inet

Permalänk

Om ni andra missat så har vi också en banner på förstasidan som endast visas för inloggade verifierade medlemmar som direktlänkar också

Visa signatur

CMO @inet