Permalänk
Medlem

1000/1000 Telia, 399kr/mån gruppabonemang + deras förmån (gå till nästa hastighet för samma pris).

Permalänk
Medlem

Föreningen på 48 lgh har Ownit 1000/1000 för 140 kr per lägenhet. Det ingår i brf-avgiften.

Bahnhof och A3 har liknande priser på brf-abonnemang. Klart värt att kolla upp (om du bor i brf!).

Permalänk
Medlem

Hade inte betalat extra för det, vad behöver du ens 500 för egentligen? Mest e-penis egentligen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stradale1:

Hade inte betalat extra för det, vad behöver du ens 500 för egentligen? Mest e-penis egentligen.

Haha.. 2000 talet ringde och ville ha tillbaka dig

Permalänk
Medlem

1200/100mbit comhem + TV Max för 550kr/mån
Mycket nice med 1000mbit på datorn när det helt plötsligt behövs en uppdatering på ett spel. Fixat på några minuter ist för timmar.
Och då är det inte riktig fiber, utan 3 hål i väggen Coax

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stradale1:

För att det är billigt. Det är väldigt liten skillnad mellan 250 och 500 mbit hos de flesta operatörer. Hos bredband2 var det typ 20-30 kr skillnad.

För att jag kan.
För att det går snabbt att ladda hem spel.

Permalänk
Medlem

250/250 Allente 399Kr/mån

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stradale1:

Skiljer 1000 kronor om året för min del, betalar 439/månad för 500/500 och tycker det är en nobrainer egentligen. Tänk alla sekunder före dig jag ligger medan du väntat på att sidor ska ladda när vi båda surfat runt på internet i en timme 😎 😎

Permalänk
Medlem

Kan ju bara uppdatera, fick brev från styrelsen idag, nytt bredbandsavtal, 125 kr i månaden totalt för 500/500, betalat innan totalt 249 kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av haijen:

Det är nog olika för olika stadsnät, men jag ringde för några veckor sedan och fick sänkt från, om jag minns rätt, 219 till 199 kr/mån för deras del i avgiften.

Jag fick iaf 409 i tre månader. Idag fick jag ett Bahnhof-mail: "Därför kommer du från och med 1 februari 2022 få ett nytt pris på ditt bredband: 459 kr/mån."

De operatörer som körde 409 som Bahnhof matchade finns inte längre listade på Zmarket. Bredband2 kör nu med 408 ett år som ny kund men inte värt besväret att byta.

Permalänk
Medlem

Telenor 500/500 299:-/Månaden.

Permalänk
Medlem

Telia 500/500 369kr/mån

Permalänk
Medlem

Telia Öppen fiber, med Telias Black Week deal, 500/500 för 299. (hoppas att det aktiverades iallafall, hade det förra året, och pratade med chatten om att få det igen)

Permalänk
Medlem

Bredband2 500/500 - 478kr/mån

Är genom Z-market. Ganska dyrt IMO.

Permalänk
Medlem

Tele2 1000/1000 (FTTH), 200kr som obligatoriskt tillägg i avgift till BRF.
Bor ni i en BRF, se till att styrelsen omförhandlar. Väldigt enkelt att stanna kvar hos samma operatör för samma pris/lägre pris men maximerad hastighet.