Grafikkort, bildskärm och högtalare

Permalänk
Medlem

Grafikkort, bildskärm och högtalare

Hej,

Jag har några saker liggandes som jag inte längre har användning för.

Grafikkort: ASUS GT 710 1 GB. kortet har DVI, VGA och HDMI utgångar. Alltså perfekt om om vill ansluta någon äldre skräm som inte har stöd för display port.

Bildskärm: en så kallad Koreaskärm från Shimian, modell QH270. Upplösning är 2560 * 1440 pixlar (1440p) och den har rullat på i 60 Hz. Det är om jag minns rätt en pixel som är grå, men man får leta efter den för att se den. Skämren har enbart anslutning via DVI så den köpes till fördel med grafikortet ovan om man vill använda den som sekundär skärm och har ett mordent grafkkort utan DVI.

Högtalare: Wharfedale 7.3 högtalare och en center Wharfedale Shappire CR. Högtalarna har fungerat bra för mig men efter flytt till större lägenhet så var det helt enklet för små. Samtliga högtalare är inköpta för ca 20 år sedan. Den ena golvhögtalaren har enbart saknar möjlighet att köra bi-wire eftersom det ena paret anslutningar har gått av (se bild).

Samtliga saker säljes till högsbjudande. Budgivning i tråden. Avhämtning gäller.

Vänligen

Johan Alm

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

300 för skärmen. Kan komma och hämta.

Permalänk
Inaktiv

ASUS GT 710 1 GB - 100kr

Permalänk
Medlem

Tack för buden, jag noterar dessa.

Permalänk
Medlem

Om ingen annan visar intresse kan vi komma överens om någon tid i helgen när ni kan komma och hämta sakerna.