Intel i5 3570K, Asus Strix GeForce GTX 970, 16 GB RAM, Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

Intel i5 3570K, Asus Strix GeForce GTX 970, 16 GB RAM, Win 10 Pro

På grund av flytt är det dags att sälja gamla bettan. Hänger med förvånansvärt bra fortfarande. Klarar Civilization VI i 4K och max-inställningar runt ca 30 fps. Humankind går också i 4K. För snabbare spel är såklart 1080p enda rimliga, t.ex. Jedi Fallen Order orkar den då 40-60 fps beroende på grafikinställningar, om jag minns rätt.

Chassi: Fractal Design Define R3? (90% säker på att det är R3, stämmer iaf med https://support.fractal-design.com/support/solutions/articles...
PSU: Corsair VX 450W
Moderkaka: Asrock Z77 Extreme4
CPU: Intel i5 3570K
CPU-kylare: Coolermaster Hyper 212
RAM: 16 GB DDR3
GPU: Asus Strix GTX 970 DirectCU II
HDD: 1TB Western Digital Green (5400 rpm)
SSD1: Samsung 850 EVO 250GB
SSD2: Samsung 830 128 GB
Ljudkort: ESI Julia Rev G (https://www.esi-audio.com/products/julia/)
OS: Windows 10 Pro (återställt så setup för användarkonto etc körs när datorn startas)

Aldrig överklockat någon av delarna. Sitter två fläktar i fronten av chassit och en i baken. De nedre hårddisk-vaggorna kan med fördel tas bort för lite bättre luftflöde.

Skickas ej, men kan ta mig till Borås vid behov.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är det utsatt pris som gäller? Tar den gärna isf!

Permalänk
Medlem

Är det fast pris eller budgivning som gäller, kan eventuellt vara intresserad av denna med möte i Borås.

Permalänk
Medlem

Hmm, trodde jag valde att det skulle vara utgångspris med budgivning, ser ni den som fastpris? Kanske är nån bugg, ni får gärna buda på i tråden här istället

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

2200:- kr och möte i Borås

Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 2 400 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Har glömt skriva hur länge budgivning håller på, och det skulle ju vara fint att ha det hela klart innan jul, eller hur!?

Så jag håller budgivningen öppen till måndag morgon/förmiddag (20/12), så har vi några dagar där att komma överens om tid och plats för överlämning

Permalänk
Medlem
Skrivet av smalband:

Har glömt skriva hur länge budgivning håller på, och det skulle ju vara fint att ha det hela klart innan jul, eller hur!?

Så jag håller budgivningen öppen till måndag morgon/förmiddag (20/12), så har vi några dagar där att komma överens om tid och plats för överlämning

Kl 12:00 måndag 20/12, så vi undviker missförstånd!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 450 kr Kan hämta där du befinner dig (var?) om är inom ett par mil från Borås.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 500 kr Kan jag komma och hämta datorn idag?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 2 550 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad