Permalänk
Medlem

PS5

Hej

Finns det nån i Uppsala som tröttnat på sitt PS5?
Skicka då gärna ett PM.
(Tänk att burken jag byggt åt grabben inte duger 😂)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig betala för frakt också så ökar mina chanser att få tag på en.
Skicka PM med vad ni har och tänkt pris

Permalänk

Ett tips är att följa Elgiganten gaming eller nåt liknande på Instagram. Jag fick tag på min enhet därifrån på en vecka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gagamelll:

Ett tips är att följa Elgiganten gaming eller nåt liknande på Instagram. Jag fick tag på min enhet därifrån på en vecka.

Tack för tipset, jag gör ett försök

Permalänk
Medlem

Kolla FZs köp och sälj tråd. Brukar komma upp PS5or där

Permalänk
Skrivet av Poberg:

Hej

Finns det nån i Uppsala som tröttnat på sitt PS5?
Skicka då gärna ett PM.
(Tänk att burken jag byggt åt grabben inte duger 😂)

Läs hela annonsen här

Hej igen!

Jag har faktiskt tänkt lägga ut mitt PS5 då jag tröttnat.

Kommer säljas för samma pris som jag köpte det, eller strax under om du är sugen.
Säljer dock endast med alla tillbehör som paket. Det är då PS5 Disc edition, extra handkontroll, PS5 Pulse 3D headphones, laddningsdocka till handkontroller samt Ratchet and Clank Rift Apart. Headphones är uppackade men har aldrig använt dem.

Har lådor till allt utom dockan. Inköpt i augusti/september, får kolla kvittot för att vara säker.

Mvh Tobias

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bisekatten:

Hej igen!

Jag har faktiskt tänkt lägga ut mitt PS5 då jag tröttnat.

Kommer säljas för samma pris som jag köpte det, eller strax under om du är sugen.
Säljer dock endast med alla tillbehör som paket. Det är då PS5 Disc edition, extra handkontroll, PS5 Pulse 3D headphones, laddningsdocka till handkontroller samt Ratchet and Clank Rift Apart. Headphones är uppackade men har aldrig använt dem.

Har lådor till allt utom dockan. Inköpt i augusti/september, får kolla kvittot för att vara säker.

Mvh Tobias

PM

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad