Helgsnack: Vilken filmpremiär ser du fram emot?

Permalänk
Melding Plague

Helgsnack: Vilken filmpremiär ser du fram emot?

Tidigare helger har det snackats både framtida spel- och hårdvarulanseringar. Den här gången vänder vi blicken mot bioduken istället!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Skratta, men jag är lättroad: Jurassic World 3 i juni i år

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Avatar 2

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem

Everything Everywhere All at Once ser väldigt spännande ut!

Både Doctor Strange och Thor ser ut att vara väldigt spektakulära och intressanta fortsättningar på deras storys.

Nope verkar vara en riktigt intressant skräckis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AplAy:

Skratta, men jag är lättroad: Jurassic World 3 i juni i år

Jag med! Och Top Gun 2 nu i maj!

Visa signatur

Amd o Apple

Permalänk
Hedersmedlem

Ser fram mot att hinna beta av en backlog på cirka 10 års filmtittande. Räknar med att vara klar några år efter pensionen

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Konsolgrävare

Jag växte upp med Toy Story så är riktigt taggad på Lightyear!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Oppenheimer av Christopher Nolan!

Permalänk
Medlem

Ja! Den kommer antagligen bli riktigt bra 👌

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Inaktiv

Top Gun

Permalänk
Medlem

Årets marvel filmer/serier utan tvekan!! Sure vissa håller inge vidare kvalite, men alla frågetecken som dyker upp efter att man sätt en ny och all historia som finns på internet! Spenderar mer eller mindre 2-4 timmar efter varje ny film jag sätt bara för att leta mer info, rykten osv..

Ingen annan film/serie har lyckats ge mig så mycket underhållning tidigare

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Top Gun: Maverick
Oppenheimer
Doctor Strange 2

Väldigt lite filmer som jag ser fram emot. Dock är det nog mer än denna lista som jag kommer att se men inget jag längtar till precis. Thor 4 såg inte alls bra ut på trailen de släppte. Så den är borta från min lista. Kommer säkert se den men mina förväntningar blev inte högre av trailern. Avatar 2 såg jag ändå lite fram emot men är så jäkla länge sen första filmen kom ut så jag är inte superbrydd nu men nog kommer jag se den när den släpps.

Visa signatur

AMD 5800X ▪ MSI B550M Mortar ▪ G.Skill 32GB 3600MHz CL16 ▪ Palit 4070 Ti ▪ 1TB SSD 970 Evo+ ▪ Dark Power 13 1000W ▪ FD Define Mini C ▪ Aorus AD27QD + LG 27GL850

Permalänk
Medlem

TopGun 2

Om Disney inte f-ar upp dessa filmer vill säga. (PG)
Guardians of the galaxy 3
Deadpool 3

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | HP Z27n |► Realme GT Master |

Permalänk
Medlem

Ingen på senare, tittar enbart på äldre filmer för tillfället.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Finns många "ska bli kul att se" filmer men Oppenheimer är den enda jag ser fram emot.

Permalänk
Medlem

Kommer det något nytt av intresse så visst men jag hugger den inte direkt, den hamnar sist på listan om man säger så.

Har en gedigen lista över filmer.

Jag hoppas däremot att det ska komma någon riktigt mörk och för en gångs skull bra postapokalyptisk film - alternativt en där mänskligheten utplånas av det ena än det andra men helst inte aliens, zombies eller sjukdomar.
Det finns en som enligt mig håller medelmåttig klass på den kategorin; Vägen - med bland annat Viggo Mortensen.

Är det någon som funderat på att se ’How it ends’ kan jag säga - se den inte om du på riktigt gillar film…

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Alla marvel filmer som är bra (DVS Thor, Doctor Strange..)

Permalänk
Medlem

Jujutsu Kaisen 0, alltid tråkigt att ligga ett år efter andra med anime filmer!

Permalänk

Rendezvous with Rama, om den nu blir gjord.

Permalänk
Medlem

Vettefan asså. Filmerna är inte som dom va förr

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem

Har länge väntat på Avatar, har potential att bli riktigt bra. Men i denna nutid finns ju även risken att det blir eye-roll efter eye-roll kompletterat med diverse suckar. Kan bara hoppas på att dom fokuserat på att göra en bra film(er) som håller sig till sitt eget universum istället för att t.ex läxa upp publiken, breaking the fourth wall, lägga ostiga one-liners som hör hemma i 80/90-tals action/actionkomedier, eller någon fjantig back and forth mellan en man och kvinna om vem som är bäst som är ämnad att vara "thought-provoking" medan det totalt förstör inlevelsen i filmen

Permalänk
Medlem

Ser fram emot
Halloween Ends
Salem´s Lot
The Devil's Light
Jurassic World Dominion

Visa signatur

Asus strix z490 H Gaming, i7 10700k-5,2Ghz, Zotac rtx 3060 Ti-Vattenkylt, 32Gb ram @4000Mhz, @500Gb ssd som C disk och 1Tb ssd enbart för spel...

Permalänk
Medlem

Ojdå, med tips som kom upp här om framtida premiärer i år! Härligt!
Men blir att vänta till kunna se på hemmabion i sköna soffan, men värt väntan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pannkakskungen:

Rendezvous with Rama, om den nu blir gjord.

Tänkte exakt samma. Möjligen Seveneves, men jag tror inte Ron Howard kan fixa den filmatiseringen.

Permalänk
Medlem

Avatar 2, Dune 2 (även om den är rätt långt bort).

Sen hoppas jag faktiskt på att bli blown away av ett helt nytt IP. Något som kan överraska och höja nivån för film som Avatar (1) gjorde. Jag undviker slaviskt att se trailers, så visningen av första Avatar var något jag aldrig kommer glömma. Jag hade inte sett en sekund video och inte en enda stillbild, så första titten var hakan-i-golvet i 2:42.

Permalänk
Medlem

Jag brukade vara en stor film-fantast, men numera ser jag inte fram emot någonting.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ser fram emot "NOPE", säker kass, men det är i alla fall Sci-Fi

NOPE - Official Trailer

Visa signatur

There is always a price to pay for convenient

Permalänk
Inaktiv

Dune part 2 och det driver mig till vansinne att den är så långt borta..

Permalänk
Medlem

Längtar efter remaken av Bröderna Lejonhjärta som Tomas Alfredson skulle göra, men fick förhinder av olika skäl.

Permalänk
Avstängd

Emir Kusturicas film om Jasenovac.