Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Synd att man missa benify priset på watch 4 för två dagar sedan

44 Bluetooth 1150 och 1400 för lte med koden
Köpte dock smarttags för ett bra pris 4st för 760kr typ halva priset

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deki90:

Synd att man missa benify priset på watch 4 för två dagar sedan

44 Bluetooth 1150 och 1400 för lte med koden
Köpte dock smarttags för ett bra pris 4st för 760kr typ halva priset

Grämer mig också, billigt nog att gå mig att prova smartwatch.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DOGE:

Grämer mig också, billigt nog att gå mig att prova smartwatch.

Jag tvekade för att jag inte visste vilken modell jag skulle välja fml

Tänkte åka in och kolla på klockorna dagen efter men då var det för sent

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deki90:

Jag tvekade för att jag inte visste vilken modell jag skulle välja fml

Tänkte åka in och kolla på klockorna dagen efter men då var det för sent

jag hade samma problem. ville bara läsa på lite mer och sen var det för sent.

Visa signatur

CPU : Intel Core i7-12700K GPU: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G MB: MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB; Kingston FURY Beast DDR4 3600MHz 32GB SSD: SSD: Samsung SSD 980 1TB; Samsung SSD 980 PRO 2TB; KINGSTON SNV2S2000G 2TB; Samsung SSD 980 1TB Chassi: Fractal Design Define 7 TG Compact PSU: Seasonic Focus GX 850W CPU kylare: Noctua NH-U12A Skärmar: 2x Asus VG27AQ 27"TUF

Permalänk
Snusfri

Har lagt till info om att Galaxy Watch 5 säljs utan armband i min tidigare post.
Tack till Er som hittade det gömt i det finstilta

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lehto:

Går det på något enkelt sätt att uppfylla något av dessa krav?
-The account has an active zone, or
-The account is actively using Cloudflare Zero Trust and

Hade gärna velat prova på yubikey till det billiga priset... Men ärligt talat så vet jag inte vad en active zone eller cloudefare zero trust är...

samma problem här, har du löst det?

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Nu vet jag inte om detta gäller även vid köp från Samsung benify (brukar göra det) men.

"Köp valfri Galaxy Watch4 eller Galaxy Watch5 och få Galaxy Buds Live på köpet! (värde 1 790 kr!)*"

* Vid köp av Galaxy Watch4 40mm (SM-R860, SM-R865) eller Galaxy Watch4 44mm (SM-R870, SM-R875) eller Galaxy Watch4 Classic 42mm (SM-R880, SM-R885) eller Galaxy Watch5 40mm (SM-R900, SM-R905) eller en Galaxy Watch5 44mm (SM-R910, SM-R915) eller en Galaxy Watch5 Pro (SM-R920, SM-R925)(ord. pris på samsung.com mellan 3290-5490 kr) på samsung.com mellan 03.10.2022 t.o.m. 16.10.2022 ingår utvalda Galaxy Buds Live (SM-R180NZBAEUB, SM-R180NZNAEUB, SM-R180NZWAEUB, värde ca 1790 kr). Tilläggsproduktens värde dras av automatiskt när du lägger till produkterna i köpresan.

Nån som fått till detta? Jag ser bara denna kampanjen när jag inte är inne i Benify-portalen.

Permalänk
Medlem

Någon som fått nån uppdatering på sin Halebop beställning?

edit: Ser på swedroid att tipset trillade in sent här på swec, jag ligger nog extremt långt bak i kön och lär få vänta.

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wheezymoon:

samma problem här, har du löst det?

Nä tyvärr inte har väl insett faktum att jag inte lyckades "snika" till mig en Yubikey denna gång

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av CusmaR:

Någon som fått nån uppdatering på sin Halebop beställning?

edit: Ser på swedroid att tipset trillade in sent här på swec, jag ligger nog extremt långt bak i kön och lär få vänta.

också sen på bollen då jag tvekade men fruktar att det här kan ta lång tid. Dessutom verkar väl inte Halebop ha järnkoll på sin verksamhet (känsla).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wheezymoon:

samma problem här, har du löst det?

Jag la till en aktiv zon samma dag som jag fick mailet men har inte fått någon uppdatering från Cloudflare efter det.

Visa signatur

Tack och lov för internetsladden i hårddisken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av carus:

också sen på bollen då jag tvekade men fruktar att det här kan ta lång tid. Dessutom verkar väl inte Halebop ha järnkoll på sin verksamhet (känsla).

Jasså?
Har haft dem som operatör i säkert 15år och aldrig haft problem med dem, tog deras bredband för ett år sedan också. Hela min närmsta släkt/familj kör dem med och jag har inte hört något krångel men vi kanske har tur!

Sen kan detta säkert ta tid pga rådande omständigheter men jag sitter still i båten till det priset!

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av CusmaR:

Jasså?
Har haft dem som operatör i säkert 15år och aldrig haft problem med dem, tog deras bredband för ett år sedan också. Hela min närmsta släkt/familj kör dem med och jag har inte hört något krångel men vi kanske har tur!

Sen kan detta säkert ta tid pga rådande omständigheter men jag sitter still i båten till det priset!

Jag tänker delvis på deras 1.4 snittbetyg på Prisjakt vilket är rätt extremt. Skulle lägga till kasst betalsystem och otydlighet med lagersaldon som negativt för mig men hoppas naturligtvis att allt funkar bra. Är inte den butik jag skulle välja om det inte var för rabatten i vart fall.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av carus:

Jag tänker delvis på deras 1.4 snittbetyg på Prisjakt vilket är rätt extremt. Skulle lägga till kasst betalsystem och otydlighet med lagersaldon som negativt för mig men hoppas naturligtvis att allt funkar bra. Är inte den butik jag skulle välja om det inte var för rabatten i vart fall.

Jag tror att betygen där på operatörer är lite missvisande, verkar bara vara baserat på ett fåtal nyligen gjorda omdömen och överlag tror jag det är få som lämnar omdömen på prisjakt när det handlar om operatörer.
Men för att jämföra äpplen mot äpplen, se de andra stora aktörerna jag kunde hitta.

Halebop 1.4
Telia 1.4
Tele2 1.3
Telenor 1.1
Hallon 1.1

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingsX:

Jag la till en aktiv zon samma dag som jag fick mailet men har inte fått någon uppdatering från Cloudflare efter det.

Ja jag fick mailet om att man behöver ha ett aktivt konto som använder ex. "zero trust" men jag fick det nästan en vecka efter många andra så antingen är vi rökta eller så har de väldigt mycket att traggla igenom.

Permalänk
Medlem

Louqe ska ha rea imorgon via deras egna webshop. De har tydligen stora likviditetsproblem och överlager och hävdar att de säljer under produktionspriset. Vet dock inte om det kommer va märkvärdigt billigare. Deras ordinarie pris för Ghost S1 ligger en bra bit över vad det regelbundet kostat hos t ex Inet. Men tråkigt om de kursar.

https://www.reddit.com/r/Louqe/comments/y23c6a/extreme_situat...
https://shop.louqe.com/

Permalänk
Skrivet av Massy:

Ja jag fick mailet om att man behöver ha ett aktivt konto som använder ex. "zero trust" men jag fick det nästan en vecka efter många andra så antingen är vi rökta eller så har de väldigt mycket att traggla igenom.

Någon på cloudflares forum blev först nekad och sedan ca 1v senare efter tillagning av domän ett nytt mail.
Själv fick jag precis mitt mail från yubico, sådär 1.5v efter anmälan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mpat:

Det klassiska svaret är väl den vanliga Xbox-kontrollen. Har haft en sån sen 360-tiden, och det funkar bra.

Köpte faktiskt en Trust GXT 545 från Jula för 299.
Funkar för PC,Switch.
Är nöjd med den. Kör även Xbox kontrollen.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mortal1ty:

Miyoo mini V2/3(?) lite oklart vilken, men oavsett en trevlig liten handhållen linuxbaserad spelemulator. ~700kr inkl frakt är billigare än att själv importera den från Kina, speciellt då scalpingen pågår för fullt på dessa, finns på ebay mfl. för >1000kr.

Jag beställde en med Klarnas köpskydd iallafall, vi får se vad som trillar in.

https://www.fruugo.se/white-grey-miyoo-mini-handheld-game-con...

Review här:
https://www.youtube.com/watch?v=lLiT21Ddnuk

Jag gjorde likadant men enligt tracking numret har enbart "Shipment information received" hänt. Hur går det med frakten med din?

Permalänk
Medlem
Skrivet av carus:

Jag tänker delvis på deras 1.4 snittbetyg på Prisjakt vilket är rätt extremt. Skulle lägga till kasst betalsystem och otydlighet med lagersaldon som negativt för mig men hoppas naturligtvis att allt funkar bra. Är inte den butik jag skulle välja om det inte var för rabatten i vart fall.

Har inte handlat själv av Halebop, men man ska inte lägga alltför mycket vikt vid just Prisjakt's betyg är min åsikt. Sure, den kan vägleda en ang hurvida en återförsäljare agerar och bemöter kunder etc. Men just Halebop har ju funnits med bra länge.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Jag tror att betygen där på operatörer är lite missvisande, verkar bara vara baserat på ett fåtal nyligen gjorda omdömen och överlag tror jag det är få som lämnar omdömen på prisjakt när det handlar om operatörer.
Men för att jämföra äpplen mot äpplen, se de andra stora aktörerna jag kunde hitta.

Halebop 1.4
Telia 1.4
Tele2 1.3
Telenor 1.1
Hallon 1.1

Skrivet av RVX:

Har inte handlat själv av Halebop, men man ska inte lägga alltför mycket vikt vid just Prisjakt's betyg är min åsikt. Sure, den kan vägleda en ang hurvida en återförsäljare agerar och bemöter kunder etc. Men just Halebop har ju funnits med bra länge.

Jo det kan vara så att teleoperatörer generellt drar rätt mycket missnöje till sig. Har själv haft Halebop som operatör tidigare utan några större incidenter. Tror dock faktiskt mer på dem som just operatörer än som näthandlare av elektronik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av merdique:

Louqe ska ha rea imorgon via deras egna webshop. De har tydligen stora likviditetsproblem och överlager och hävdar att de säljer under produktionspriset. Vet dock inte om det kommer va märkvärdigt billigare. Deras ordinarie pris för Ghost S1 ligger en bra bit över vad det regelbundet kostat hos t ex Inet. Men tråkigt om de kursar.

https://www.reddit.com/r/Louqe/comments/y23c6a/extreme_situat...
https://shop.louqe.com/

Hänger inte riktigt med, är det priset 149$ som gäller eller kommer det vara lägre efter klockan 20.00?

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pnorberg:

Hänger inte riktigt med, är det priset 149$ som gäller eller kommer det vara lägre efter klockan 20.00?

Det är priserna som gäller. De tidigarelade rean så priserna är redan uppdaterade på hemsidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DOGE:

Med tanke på att produktbilden av färgen graphite (som är den billiga) är på enbart botten utan band anade jag ugglor i mossen. Helt utan förvaring är det alltså inte även om det borde stått utskrivet.

Väljer du annan färg går priset upp men bilderna är boett+band.

Fick precis hem min klocka och mycket riktigt, inget band! Helt galet att man kan kränga klockor utan vare sig laddare eller armband för flera tusentals kronor...

Förövrigt, ni som tänkte beställa klockan. Välj INTE Instabox som leveransalternativ. Klockan skickas från ett lager i Europa och Samsung byter utan förvaring till DHL. Problemet är att de fortfarande levererar till butiken där instabox-boxen står och föreslår att man skall hänga utanför butiken tills DHL anländer för att hinna haffa paketet

Permalänk
Medlem
Skrivet av ikrEErki:

Fick precis hem min klocka och mycket riktigt, inget band! Helt galet att man kan kränga klockor utan vare sig laddare eller armband för flera tusentals kronor...

Förövrigt, ni som tänkte beställa klockan. Välj INTE Instabox som leveransalternativ. Klockan skickas från ett lager i Europa och Samsung byter utan förvaring till DHL. Problemet är att de fortfarande levererar till butiken där instabox-boxen står och föreslår att man skall hänga utanför butiken tills DHL anländer för att hinna haffa paketet

WTF! DHL alltså...

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av heatm:

WTF! DHL alltså...

Felet här ligger dock inte hos DHL utan hos Samsung.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Penguin:

Jag gjorde likadant men enligt tracking numret har enbart "Shipment information received" hänt. Hur går det med frakten med din?

Samma här, men spårar med parcelsapp som säger:

"Estimated date of arrival at the post office
03 Nov 2022 - 07 Nov 2022, 21 - 25 days remaining
The forecast is not 100% certain, and is based on 49 packages delivered in the last 60 days"

Så det verkar bara vara att vänta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xish:

PS4 kontroll med blåtanddongel i datorn om du inte redan har det.
Sen ladda hem programmet ds4, så är det gudomligt bra !

ds4 behövs väl inte längre?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 - Intel i5 12600K - ASUS GeForce RTX 4070 Dual 12GB - G.Skill TridentZ Neo DDR4-3600 C16 - Corsair RM750X V2 - Fractal Design Meshify 2 Compact - WD SN750 SE 1TB - Yamaha AG03 - Beyer Dynamic DT 770 Pro - LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz - Logitech PRO X Superlight - Wooting 60HE

Permalänk
Medlem
Skrivet av tonka/lonka:

Gör en egen Xbox One pad på https://xboxdesignlab.xbox.com/sv-se/
Kosta inte mycket mer än att köpa en vanlig vit, och mycket roligare att ha

Dock verkar det som att man räkna med en hel del väntan om man gör en "egen" design..

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Medlem

Tack för tipset!

Shopping cart
Product image Description Quantity Price

GHOST S1 MkIII TopHat - Medium / Arctic White1
GHOST S1 MkIII TopHat
Medium / Arctic White
1 $29.00

RAW S1 - Rhodium Grey1
RAW S1
Rhodium Grey
1 $159.00

GHOST S1 MkIII Custom Grill - Gold1
GHOST S1 MkIII Custom Grill
Gold
1 $19.00

GHOST S1 MkIII TopHat - Large / Arctic White1
GHOST S1 MkIII TopHat
Large / Arctic White
1 $39.00

GHOST S1 MkIII - Arctic White1
GHOST S1 MkIII
Arctic White
1 $159.00

Scroll for more items
Cost summary
Description Price
Subtotal $405.00
Shipping $15.00
Total
Including $84.00 in taxes
USD $423.00

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS HERO Z690 | Core i9 12900K | Corsair iCUE H150i ELITE LCD | Corsair 64GB (4x16GB) DDR5 5600MHz CL36 Dominator Platinum RGB | Samsung 980 Pro 2TB, Crucial P5 Plus 2TB, Kingston NV1 2TB M.2 NVMe, Samsung 870 QVO 4TB | MSI Geforce RTX 4090 SUPRIM Liquid X | Sound Blaster AE-9 | Corsair HX1500i | Logitech Z906 | DeepCool Quadstellar Infinity | Aorus FV43U + Ergotron LX | LG OLED42C2 + Ergotron LX | ACER Predator XB323U | LG UltraGear 27GP850 | Asus PG279Q | LG32GK850G-B | AOC U3277FWQ | 3xAOCQ3279VWF | Philips BDM4065UC