Permalänk
Medlem

4090 mot 3080/3080ti

Hej!
Fick precis hem ett Asus 4090 TUF Gaming. Lite oklar över om jag ska behålla det eller inte.
Tänkte att jag lika gärna kan kolla av intresse för ett byte här först. Intresserad av 3080/3080 ti, främst Asus, MSI, kanske även Evga och pengar i mellan. Har någon utöver det en 12600k/13600k och rimligt z690 moderkort är jag intresserad av det också.
Givet logistiken kring byten är det väl primärt face to face som gäller men vi ser hur det går.
Kommit frågor på mellanskillnad. Tänker att det blir svårt om jag ska komma med siffror på samtliga som sedan kanske inte godtas av respektive, lättast att inkludera en siffra med det man erbjuder känns det som så får jag ta ställning!
Kort:
Mellanskillnad:
Hämta/Skicka:
Mer av en intressekoll så dyker det inte upp något lämpligt får jag se vad jag gör med det.

Mvh Christoffer

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har en 3080 Ti Zotac amp holo, om det är av intresse vad skulle du vilja ha i mellanskillnad?

Ha det gott!

Permalänk
Medlem

Hur mycket har du tänkt emellan?

Mvh Azizbek

Permalänk
Medlem

Evga ftw3 ultra rtx 3080

cpu i9 12900ks

moderkort asus maximus z690 apex

Grizzly lga1700 pressure bracket

nzxt kraken z73

hur stor peng hade du tänkt ha för grafikortet+ pengar?

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk

Tjena!

Har ett MSI 3080 TI SUPRIM, hur mycket begär du emellan??

Mvh Erik

Permalänk
Medlem

Hej! Lade till lite i annonsen. Tänker att det blir svårt om jag ska komma med siffror på samtliga som sedan kanske inte godtas av respektive, lättast att inkludera en siffra med det man erbjuder känns det som så får jag ta ställning!

Permalänk
Medlem

Hej igen :)!

3080 ti zotac amp holo + 12k.

Om du är intresserad finns det möjlighet för träff i STHLM alt. att den skickas på post?

Permalänk
Skrivet av Cmitten:

Hej!
Fick precis hem ett Asus 4090 TUF Gaming. Lite oklar över om jag ska behålla det eller inte.
Tänkte att jag lika gärna kan kolla av intresse för ett byte här först. Intresserad av 3080/3080 ti, främst Asus, MSI, kanske även Evga och pengar i mellan. Har någon utöver det en 12600k/13600k och rimligt z690 moderkort är jag intresserad av det också.
Givet logistiken kring byten är det väl primärt face to face som gäller men vi ser hur det går.
Kommit frågor på mellanskillnad. Tänker att det blir svårt om jag ska komma med siffror på samtliga som sedan kanske inte godtas av respektive, lättast att inkludera en siffra med det man erbjuder känns det som så får jag ta ställning!
Kort:
Mellanskillnad:
Hämta/Skicka:
Mer av en intressekoll så dyker det inte upp något lämpligt får jag se vad jag gör med det.

Mvh Christoffer

Läs hela annonsen här

Hej vet först 3080 du är ute efter men varför inre asus strix 3090 oc + 12000kr Mvh jörgen

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk
Medlem

Asus Strix 3080 OC + 15000kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nemor:

Asus Strix 3080 OC + 15000kr?

Kan ses i Stockholm!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sahlen903:

Tjena!

Har ett MSI 3080 TI SUPRIM, hur mycket begär du emellan??

Mvh Erik

Hej! Fint kort! Sätt en siffra på det så får vi se!

Har en full vecka så passar på att säga till samtliga att jag kommer låta saker rulla in och ta beslut om jag ska byta mot slutet av veckan! Hoppas att det är ett rimligt upplägg för alla inblandade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trex maffia:

Hej vet först 3080 du är ute efter men varför inre asus strix 3090 oc + 12000kr Mvh jörgen

I teorin är ett 3090 ok men med för 3-4k mer än 3080 behåller jag nog 4090, mer så jag resonerade.

Permalänk

Hej mitt sista bud 14000kr +mitt asus strix 3090 oc kort + träffas hemma hoss dig i Uppsala eller sthlm?

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk
Medlem

ASUS TUF 3080 10GB V2 LHR
Intel Core i5 12600K
ASUS TUF Z690 PLUS WiFi D4

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS HERO Z690 | Core i9 12900K | Corsair iCUE H150i ELITE LCD | Corsair 64GB (4x16GB) DDR5 5600MHz CL36 Dominator Platinum RGB | Samsung 980 Pro 2TB, Crucial P5 Plus 2TB, Kingston NV1 2TB M.2 NVMe, Samsung 870 QVO 4TB | MSI Geforce RTX 4090 SUPRIM Liquid X | Sound Blaster AE-9 | Corsair HX1500i | Logitech Z906 | DeepCool Quadstellar Infinity | Aorus FV43U + Ergotron LX | LG OLED42C2 + Ergotron LX | ACER Predator XB323U | LG UltraGear 27GP850 | Asus PG279Q | LG32GK850G-B | AOC U3277FWQ | 3xAOCQ3279VWF | Philips BDM4065UC

Permalänk
Medlem
Skrivet av trex maffia:

Hej mitt sista bud 14000kr +mitt asus strix 3090 oc kort + träffas hemma hoss dig i Uppsala eller sthlm?

Det är noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JaoHej:

Hej!

Jag har en 3080 Ti Zotac amp holo, om det är av intresse vad skulle du vilja ha i mellanskillnad?

Ha det gott!

Tack! Kom med bud så ser vi!
Ha det gott du med!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cmitten:

Tack! Kom med bud så ser vi!
Ha det gott du med!

My bad skrev svar på fel post.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nemor:

Kan ses i Stockholm!

Hej! Tack för budet. Tar det i beaktande!

Permalänk
Medlem

Hej! Uppskattar alla bud som inkommit, ursäkta att det dröjt! Fortfarande oklar över om jag ska behålla eller skicka tillbaka men även om de bud som inkommit har varit väldigt rimliga tror jag inte det övertygat mig gällande ett byte! Låter tråden ligga uppe, för varför inte!

Permalänk

Har ett Asus GeForce RTX 3080 Ti TUF Gaming OC, säg vad du vill ha emellan för att bli nöjd så jag vet.

Visa signatur

Fractal Design Torrent | GeForce RTX 3080 TI |AMD Ryzen 9 5900X | 1TB 980 PRO, 1TB 860 EVO, 2TB 970 EVO PLUS, 2TB Firecuda 510 | 32GB RAM | Alienware AW3423DW QD-OLED + Asus 27" Rog Swift PG278Q | dbx286s + GoXLR | Shure SM7B + Yellowtec M!ka onair | Beyerdynamic DT 770 PRO 250 ohm | Logitech G903 Wireless + Logitech G Powerplay | Logitech g915 wireless keyboard | Sony A7III + Tamron AF 28-75/2,8

Permalänk
Medlem

Hejsan!
har ett msi rtx 3090 suprim x med kartong och alla tillbehör, musmattan är oöppnad som man fick till.

vad vill du ha emellan?

mvh

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad