Pixel 7 Pro, Pixel Watch, Pixel Stand 1 & 2, Bose 700

Permalänk
Medlem

Pixel 7 Pro, Pixel Watch, Pixel Stand 1 & 2, Bose 700

Hej!
Dags att börja rensa lite bland all elektronik som ligger hemma och som förhoppningsvis kan komma till bättre nytta hos någon annan istället.

Pixel 7 Pro, 128GB Hazel:
Köpt på release från tyska Google Store, egentligen obefintligt använd och nyskick, maximalt 8 timmar med "aktivt" bruk.
Spigen Ultra Hybrid, genomskinligt skal har suttit på från början och medföljer. Tillbehör som fanns med från början medföljer också givetvis.
Whitestone Dome är monterat och har suttit på sen jag fick hem det, innan dess är telefonen bara upplockad ur låda och uppstartad, inte varit i någon ficka eller annat innan displayskyddet kom på (inte efter heller för den delen).
Kan inte se några skador, repor eller annat och det borde inte finnas något då den antingen bara legat i/på förpackningen eller på bord med duk.
Pris: 7500:-

Pixel Watch, Champagne Gold/Hazel, LTE:
Komplett och nyskick. Fick med vid köp av 7 Pro på tyska Google Store, testad under en dag och sedan återställd, laddad, och lagd i lådan.
Bra flyt och inga konstigheter som jag märkte av, dock föll den mig inte riktigt i smaken utan återgår till min Samsung-klocka.
Pris: 2300:-

Pixel Stand (gen. 1):
Komplett, knappt använd och i mycket bra skick.
Köpt från tyska Google Store, användes lite till 6 Pro men har sedan också blivit liggandes.
Pris: 150:-

Pixel Stand (gen. 2): SÅLD
Köpt från tyska Google Store, obefintligt använd och komplett.
Pris: 450:-

Bose 700: SÅLD
Hörlurar som jag fick i samband med ett Pixel 6 Pro-köp och deras dåvarande kampanj, aldrig uppackade.
Pris: 1300:-

Lite blandat alltså, kvitto/följesedel/beställningsbekräftelser har jag digitalt som kan skrivas ut och skulle det bli något problem där garanti behöver åberopas, och det blir strul mot Google, så hjälper jag givetvis till med det jag kan.
Allting finns i Insjön, Dalarna.
Priserna är inte satta i sten, känner ni att jag har helt fel prissättning på något så kom med bud så får vi se om vi kommer överens om något. Vill flera saker köpas kan vi diskutera något paketpris också.
Paketering/frakt kan ordnas för allting och ska det skickas så betalar köparen frakten, om vi inte kommer överens om något annat. Väljer själv vem jag vill sälja till, om jag inte är nöjd och inte vill sälja alls o.s.v.

Mvh,
Pär

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lägger ett startbud på Pixel Stand (gen. 2) 250+frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 300 kr Bose 700 + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av pelof:

1 300 kr Bose 700 + frakt

Har fått ett par frågor i PM men ingen som bjudit mer, tänker att jag sätter kl 10:00 imorgon (fredag) som gräns så hinner jag i så fall få iväg det innan 13, vilket är senaste inlämningstid här om det ska gå iväg samma dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

Lägger ett startbud på Pixel Stand (gen. 2) 250+frakt

Sätter samma här, sluttid imorgon (fredag) kl 10:00 så hinner jag i så fall få iväg det samma dag.

Permalänk
Nytt bud: 1 400 kr Bose 700 + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

pixel stand gen 2
400kr + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dubbelklabbe:

1 400 kr Bose 700 + frakt

Noterat!

Skrivet av JohanHillborg:

pixel stand gen 2
400kr + frakt.

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dubbelklabbe:

1 400 kr Bose 700 + frakt

Den är din, tar det vidare i PM.

Skrivet av JohanHillborg:

pixel stand gen 2
400kr + frakt.

Den är din, tar det vidare i PM.

Permalänk
Medlem

Pixel Watch och Pixel Stand, gen. 1 är sålt.
Pixel 7 Pro återstår, accepterar bud om någon är intresserad.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 600 kr Pixel Watch + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

"Det som inte för något ont med sig är inte heller gott nog"

Permalänk
Medlem
Skrivet av dacieed:

1 600 kr Pixel Watch + frakt

Tack men som jag även la till idag så är det bara telefonen som är kvar, resterande är sålt.

Permalänk
Skrivet av liret:

Pixel Watch och Pixel Stand, gen. 1 är sålt.
Pixel 7 Pro återstår, accepterar bud om någon är intresserad.

Budar 5500kr för telefonen.

Permalänk
Medlem

Höjer till 6000kr

Permalänk
Medlem

Läger ett bjud på 6050kr + frakt för Pixel 7pro

Permalänk
Medlem

6200 + frakt

Permalänk
Medlem

6300 + frakt

Permalänk
Medlem

6400 + frakt

Permalänk
Medlem

Hej!
När hade du tänkt att avsluta budgivning för pixeln
Mvh

Permalänk
Medlem

Hej,
Oj, hade helt missat att det kommit in lite bud, ber om ursäkt.
Har noterat alla nu, är väl egentligen lite lägre än vad jag hade tänkt mig men kan sätta ett avslut på söndag, 25/12, kl 12.
I och med jul nu så hinner jag inte ta hand om det förrän då, sen kör väl troligen inte Postnord någonting under dessa dagar ändå (mig veterligen).

Permalänk
Medlem

6600 kr + frakt för Pixel 7 Pro.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

6700kr + frakt pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

6850 kr + frakt pixel 7 Pro.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem
Skrivet av EagiZ:

6850 kr + frakt pixel 7 Pro.

Noterat och vinnande bud. Kontaktar dig via PM!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad