Vattenkylningsdelar - EK D5, XSPC 360mm radiator m.m

Permalänk
Medlem

Vattenkylningsdelar - EK D5, XSPC 360mm radiator m.m

Hej!

Säljer av delar till vattenkylning från ett bygge som aldrig blev av. Mycket är helt oanvänt i originalförpackning, och allt kan skickas mot fraktkostnad.

EK-XTOP Revo D5 PWM (incl. pump)
Fullt fungerande D5-pump från EK. Köpt 2015 och använd i ett par månader, och har därefter legat på hyllan. Bud från 300kr.

XSPC TX360 Ultrathin Radiator
Grymt tunn 360mm radiator från XSPC. Aldrig använd med vatten. Jag har dock testmonterat den i min dator. Tyvärr gjordes det med tunna 15mm-fläktar, så jag behövde korta ner skruvarna. Behövs nya skruvar finns de från XSPC på svenska Amazon för 45kr. När jag tog ut den böjdes också några fins, vilket syns på bilden. Bud från 300kr.

Barrow Acrylic Micro Jet CPU Waterblock
Köpt här på Sweclockers marknad för 2 år sedan, aldrig använt av mig. SKU: LTYK3A-04-V2. Bud från 100kr.

EK-RES X3 110
Köpt samtidigt som D5-pumpen, och använd i ett par månader. Bud från 100kr.

Noctua NF-A14 Fläkt
Fläkt från Noctua i bra skick. Saknas en liten gummiplupp. Bud från 50kr.

Byksi Vattenblock för RTX 3070
Vattenblock som passar tre Gigabyte-modeller av RTX 3070. Helt oanvänt i originalförpackning. SKU: N-GV3070GMOC-X. Bud från 400kr.

Kit med verktyg för bl.a. böjning av rör
Köpt på AliExpress och aldrig använt. Ingår verktyg för att böja rör för olika vinklar, en silikonslang man har i när man böjer, och lite annat. Passar för ID/OD 10/14 mm. Se länk för mer info. Länk. Bud från 50kr.

Corsair Hydro X Series XT Hardline 14mm 3x1m
Tre meter rör från Corsair, yttermått 14mm. Ser helst att de hämtas, men de kan också skickas i originalförpackning. Bud från 50kr.

Anslutningar

  • 6 st 45-graders anslutningar från Bykski. SKU: B-RD45. Bud från 20kr/st.

  • 6 st 90-graders anslutnignar från Bykski. SKU: B-RD90-X. Bud från 20kr/st.

  • Ball valve från Barrow, osäker på exakt modell. Helt oanvänd. Det ingår en extender samt en stopplugg. Bud från 100kr.

Tysk varmluftspistol
En superbillig varmluftspistol som kan vara bra att ha till att böja rör. Inte mer än funktionstestad. Den luktar bränd plast och ryker vid användning, men "das ist normal" enligt etiketten. Din för en tjuga.

Fler bilder finns på allt vid intresse. Bud i tråden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Barrow Acrylic Micro Jet CPU Waterblock: 100kr + frakt

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |

Permalänk
Medlem

EK-RES X3 110 + NF A14. 200kr + frakt

Permalänk
Medlem

D5 PWM 300 + frakt

Permalänk

Barrow Acrylic Micro Jet CPU Waterblock 200kr+ frakt

Permalänk
Medlem

XSPC TX360 Ultrathin Radiator - 300kr + frakt.

Permalänk
Medlem

D5 pump + res 500+frakt

Permalänk
Medlem

450kr + frakt D5 PWM

Permalänk
Medlem

Bud noterade. Tänker att jag låter budgivningen vara öppen på det som bjudits på hittills tills onsdag kväll.

Sedan såg jag att ett av fästena till reservoaren saknar skruv med mutter och bricka, enligt bilden.

Utöver det har jag hittat ett par radiatorer med fläktar som jag hade glömt. Det är två stycken 30mm tjocka 240mm radiatorer från Alphacool, och 4st SP120-fläktar från Corsair. Båda är köpa begagnade 2015 och använda av mig i ett par månader. Tänker mig bud från 25kr/st på fläktarna, och 100kr/st på radiatorerna.

Permalänk
Medlem

EK-XTOP Revo D5 PWM (incl. pump) + Barrow Acrylic Micro Jet CPU Waterblock + Kit med verktyg för bl.a. böjning av rör +XSPC TX360 Ultrathin Radiator + EK-RES X3 110 1350kr+ frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevin E:

EK-XTOP Revo D5 PWM (incl. pump) + Barrow Acrylic Micro Jet CPU Waterblock + Kit med verktyg för bl.a. böjning av rör +XSPC TX360 Ultrathin Radiator + EK-RES X3 110 1350kr+ frakt

Skickat PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hicken:

Skickat PM.

Hojta till om det skiter sig, är fortfarande intresserad av radiatorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Hojta till om det skiter sig, är fortfarande intresserad av radiatorn.

Det är sålt.

Det som finns kvar nu är Noctua NF-A14, Bykski 3070 block och hardline tubing.

Permalänk
Medlem

Har du kvar Alphacool radiatorerna? Kan buda 200kr + frakt om de är kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dylow:

Har du kvar Alphacool radiatorerna? Kan buda 200kr + frakt om de är kvar.

En har blivit såld, så nu finns en kvar.

Permalänk
Medlem

Kan ta den för 100kr+ frakt

Permalänk
Medlem

Finns bykski-blocket kvar?

Visa signatur

AMD Ryzen 5600x | Asus Strix x570-f gaming | Gigabyte 3070 Eagle OC | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3600mhz | WD Black SN850 1TB Gen 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dylow:

Kan ta den för 100kr+ frakt

Grymt, skickat PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tazhaul:

Finns bykski-blocket kvar?

Ja, det finns kvar.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad