Asus Rog Helios GX601, Rog Thor 1200w, Cablemods och ram
Hej, vi försöker numrera för tydligheten.
1. Asus Rog Helios.
2. Cable mods.
3. Corsair Ram 16gb.
4. Asus Rog Thor 1200w(bubblare).
1.
Jag går i tankarna att skiljas med det bästa chassit jag ägt och byggt i. GX601 - Detta chassi kräver mer utrymme än jag har att erbjuda. Vill man bli lite pepp kan man titta här: https://www.inet.se/produkt/6903582/asus-rog-strix-helios-gx6...
Chassit är i gott skick med några mindre skavanker. Ett mindre klistersläpp på glaset som inte påverkar någon funktion eller viktig del av utseendet. Jag har också skavt lite på insidan av ett fäste till glaset när jag fäst mitt ESD-armband. Vaggan för 3,5-tumsdiskarna hade någon plastbit borta enligt förra ägaren, den ligger iaf i en låda på vinden i tryggt förvar. Låda finns inte. Ingår 4st fractal design 120mm-fläktar icke RGB.
Jag letar ersättare i form av Lian Li O11 Dynamic så byte och någon mellanskillnad är aktuellt.
Budstart 1200kr.
2. Har cablemod extensions. Köptes samtidigt som agget här på brädan men snubben skickade aldrig 24-pinskabeln och har nu gått under jorden. Kvar är 4 kablar "Carbon" - Det räcker för CPU 4+4 2st och 2st 8-pins(GPU). Har också en svart/vit ifall man behöver 3st 8-pins för sin GPU
Hela kittet för 250kr?
3. Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB RT - Fungerar prima.
bud.
4. Min stolthet - Asus Rog Thor 1200w - Ska man ha chassit är ju agget nästan ett måste, så himla snyggt att se den röda loggan och LED-displayen för förbrukning. Har inga direkta planer på att skiljas med det men om någon verkligen vill ha chassit och göra det komplett så finns det här. Kvitto finns till agget.
Jag finns utanför Landskrona. Chassit väger bly och jag vet att folk gör försök att hitta frakt utan att lyckas så det skickas inte. Däremot kan jag mot ersättning köra ut det inom en fem mils radie.
Cable mods ska bort, ram och chassi säljs om det känns rätt med bud. Kvitto finns för Rog Thor men inte resten.