Permalänk
Medlem

Väggmonterade datorhållare?

Hej!

Har någon erfarenhet inom detta område, alltså att sätta upp en datorburk på väggen? Själv är jag en Prisjakt-knarkare av rang och efterforskar alltid och läser på med utgångspunkt därifrån när jag ska köpa en ny produkt. Men detta område är lite spretigt, det finns inte på Prisjakt vilket gör mig lite lost

Har provat googla runt lite istället och hittar egentligen inga särskilda modeller som verkar stå ut, verkar inte vara så vanligt förekommande överhuvudtaget. Har någon Sweclockare erfarenhet inom området och kan rekommendera någon schysst vägghållare? Annars har jag hittat dessa två modeller, någon med erfarenhet från just dem kanske om jag har tur?

StarTech-datorhållare
Deltaco-datorhållare

Visa signatur

Alla andra har visst sin gear här. Då får jag väl joina e-penisleken för att inte känna mig utanför: https://classic.prisjakt.nu/list.php?l=2488576&view=m

Permalänk
Medlem

Väggskenor, konsoler och en eller flera hyllplan på betongvägg så det tål i alla fall 200 kg per hylla om jag minns rätt.
Har själv skenor och konsoler med oljad limfog ek 18*240*2400. Köptes dock innan pandemin när priset var lågt.