Corsair CX600 Nätaggregat (Coilwhine)

Permalänk
Medlem

Corsair CX600 Nätaggregat (Coilwhine)

Har ett komplett nätaggregat som bara ligger, använder det inte för att det är coilwhine (aningen tjutande ljud vid belastning). Det fungerar alldeles utmärkt annars, inga lustigheter mer än missljudet. Budgivning från 200:-

Jag avgör vem som får köpa varan, när och hur. Kan skickas emot fraktkostnad eller hämtas i Oskarshamn.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Emerald Moon | Custom vattenkyld mITX speldator i NCASE M1. | Magmoor V3 | Byggd på EK Fluid Gaming Kit | Tristram | Unik loop med X-Flow radiatorer | Cairodrome | Vattenloop i det enorma Tower 900 | Lavender | Custombygge i Lian Li PC-Q37 | Aquatic Ambiance | Min main rigg i PC-011 Dynamic

Permalänk
Medlem

När köptes den och hur mycket har den använts?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RymdLord:

När köptes den och hur mycket har den använts?

Okänt inköpsdatum, använts i kanske ~2 år i en vanlig gaming PC.

Visa signatur

Emerald Moon | Custom vattenkyld mITX speldator i NCASE M1. | Magmoor V3 | Byggd på EK Fluid Gaming Kit | Tristram | Unik loop med X-Flow radiatorer | Cairodrome | Vattenloop i det enorma Tower 900 | Lavender | Custombygge i Lian Li PC-Q37 | Aquatic Ambiance | Min main rigg i PC-011 Dynamic

Permalänk
Medlem

200kr + frakt

Permalänk
Medlem

250:- kr plus frakt

Permalänk
Medlem

300kr + frakt

Permalänk
Avstängd

350 plus frakt

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur