Nintendo Switch med privatkopiering möjlig

Permalänk
Medlem

Nintendo Switch med privatkopiering möjlig

EDIT: När jag kontrollerade hålet på ovansidan insåg jag nu även att det är en liten spricka. Har lagt upp en bild för att visa. Inget som påverkar funktionaliteten men det är inte jättevackert. Tips, låna inte ut era konsoller till treåringar.

Hej!

Har en Nintendo Switch som jag köpte vid launch och som jag för något år sedan ordnade möjligheten att spela privatkopierade spel och dylikt på, via Hekate IPL.

Tänkte att det kanske är läge att sälja den nu när nya Zelda snart är här. Kan ju finnas någon som inte vill slita på spel-kortet allt för mycket, eller som inte vill byta mellan kort för att spela flera spel. Vad vet jag..

Medföljer:
Nintendo Switch (Grå)
2x Joy-Cons. Vänster driftar liiiiite. (Grå)
Pro Controller
USB-minne med applikation för att starta Switchen med Hekate IPL (för Mac. Om du har PC får du googla).
Kortslutningsgrunka för att starta Switchen med Hekate IPL.
Skyddscase (Grå)
Hori Split-pad Pro (Blå)
Dockningsstation
Kablage/strömadaoter

Switchen är välanvänd och har ett fåtal skavanker, bland annat ett litet hål på ovansidan. Inget som påverkar funktionaliteten. Dockningsstationen åkte i backen när ett barn skulle låna den, så en liten plastbit har lossnat och det är en rispa på framsidan. Fungerar dock som den ska.

Tänk på att piratkopiering är olagligt. Finns i Norrköping men kan även tas med till Linköping. Skickas mot fraktkostnad och förskottsbetalning.

mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Värt att notera att nintendo lagar joycons gratis efter EU varit på dem så drift är egentligen inga problem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Värt att notera att nintendo lagar joycons gratis efter EU varit på dem så drift är egentligen inga problem

Tack, det visste jag inte! Har kört Hori-kontrollerna istället, föredrar storleken.

Permalänk
Medlem

Bjuder 2300 plus frakt

Permalänk
Medlem

Noterat. Kommer inte hålla tråden öppen jättelänge utan avslutar troligtvis imorgon.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad