MSI GeForce RTX 3090 SUPRIM X HDMI 3xDP 24GB

Permalänk
Medlem

MSI GeForce RTX 3090 SUPRIM X HDMI 3xDP 24GB

Hej, har renoverat funkar bättre från ny, har byt GELID GP-Extreme Thermal Pad W15 samt ny skyll pasta.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

7500 + frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

”Jag tackar för ditt bud men jag känner att det är för lågt”
Bemötandet är viktigt om du vill verkligen få iväg ditt kort.

GL!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DZoks:

När 6950xt säljs nytt för 7500-8500 å presterar likvärdigt eller bättre kanske du ska se över ditt förväntade belopp du avser sälja för.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

När 6950xt säljs nytt för 7500-8500 å presterar likvärdigt eller bättre kanske du ska se över ditt förväntade belopp du avser sälja för.

Till annonsörens försvar lite så går ändå 3090 med sina 24GB vram och ""gröna"" glans fortfarande för ett lite högre pris. Sen är ju MSI Suprim creme de la creme av modellerna också.

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

Till annonsörens försvar lite så går ändå 3090 med sina 24GB vram och ""gröna"" glans fortfarande för ett lite högre pris. Sen är ju MSI Suprim creme de la creme av modellerna också.

Dock ingen ursäkt för att inte kunna bete sig.

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

Till annonsörens försvar lite så går ändå 3090 med sina 24GB vram och ""gröna"" glans fortfarande för ett lite högre pris. Sen är ju MSI Suprim creme de la creme av modellerna också.

Minnesmängden hade ja missat, tack för info

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Minnesmängden hade ja missat, tack för info

Trots allt är det nog team-green aspekten som har störst prispåverkan, men det har jag å andra sidan inga konkreta källor på

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av OC&Burn:

Dock ingen ursäkt för att inte kunna bete sig.

Såklart inte, jag trodde det framgick att det var specifikt annonsörens prisbild jag försvarade och inte att föra sig med hyfset av en planka.

Mao pratade jag bara om produkten/priset, vilket egentligen är den enda typ av diskussion som hör hemma i en annonstråd.

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av DenDen1:

”Jag tackar för ditt bud men jag känner att det är för lågt”
Bemötandet är viktigt om du vill verkligen få iväg ditt kort.

GL!

Skrivet av OC&Burn:

Dock ingen ursäkt för att inte kunna bete sig.

Att han svarar med ett enkelt "nej" kan ju ha flera förklaringar. Kanske är han dyslektiker eller bara har svårt för språket.
Och bli kränkt på nån annans vägnar är ju lite väl, liknar ju aftonbladets forumdiskussioner.
Inte så jäkla illa att bara säga nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morrow90:

Att han svarar med ett enkelt "nej" kan ju ha flera förklaringar. Kanske är han dyslektiker eller bara har svårt för språket.
Och bli kränkt på nån annans vägnar är ju lite väl, liknar ju aftonbladets forumdiskussioner.
Inte så jäkla illa att bara säga nej.

Alla gör ju som dom vill, men det är ju inte en jättetrevlig approach. Lämnar det där, fritt att tycka vad du vill om våra åsikter.
Trevlig helg.

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av OC&Burn:

Alla gör ju som dom vill, men det är ju inte en jättetrevlig approach. Lämnar det där, fritt att tycka vad du vill om våra åsikter.
Trevlig helg.

Nu måste den här diskussionen få ett slut snart innan modsen måste ingripa haha Återigen, det här är en annonstråd som annonsören betalat för, inte en free-for-all diskussionstråd som resten av forumet utanför marknaden.

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Morrow90:

Att han svarar med ett enkelt "nej" kan ju ha flera förklaringar. Kanske är han dyslektiker eller bara har svårt för språket.
Och bli kränkt på nån annans vägnar är ju lite väl, liknar ju aftonbladets forumdiskussioner.
Inte så jäkla illa att bara säga nej.

Mycket kanske och om…..
Gav positiv feedback men kan lätt hända att man uppfattar det som negativ. Har absolut inte kränkt annonsören, men fortsätt blåsa på du.

Permalänk
Skrivet av Celphish:

När 6950xt säljs nytt för 7500-8500 å presterar likvärdigt eller bättre kanske du ska se över ditt förväntade belopp du avser sälja för.

Känns som en väldigt irrelevant jämförelse? Jämför du en iPhone med en android-telefon också när de säljs?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

Till annonsörens försvar lite så går ändå 3090 med sina 24GB vram och ""gröna"" glans fortfarande för ett lite högre pris. Sen är ju MSI Suprim creme de la creme av modellerna också.

Om det vore nytt ja. Men det är ju begagnat! Lite verklighetsförankring måste man ju ha. Sen har ju annonsören pillat med kortet så om det ens var garanti kvar så är den helt väck nu.

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad