Mid-range mITX (5800X/3060Ti/32GB)

Permalänk
Medlem

Mid-range mITX (5800X/3060Ti/32GB)

Chassi: Cooler Master NR200P Vit
Nätdel: Corsair SF750 750W 80+ Platinum
Moderkort: ASUS ROG STRIX B550-I GAMING
CPU: Ryzen 7 5800X
CPU-kylare: Scythe Fuma 2 SCFM-2000
GPU: Gigabyte 3060Ti Eagle OC 8G
Ram: G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3000MHz CL16 Aegis
SSD: Kingston NV2 500GB
OS: Windows 10 22H2

Mycket är köpt på Inet under Augusti/September 2022.
GPU+CPU-kylare är köpt här på Sweclockers, där GPUn är ett Inet-köp ifrån 2021.
Kvitton medföljer på allt utom RAM och kylaren.
Var medveten om att CPU-kylaren precis så att den passar med glasskivan på chassit, den ligger emot men chassit går att stänga.

Möts mer än gärna upp, bor nära stationen i Uppsala så jag kan emot kostnad ta med det söderut och mötas upp i Stockholm.
Jag KAN skicka då jag har kvar alla kartonger men jag tar inte ansvar för fraktskador.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 500 kr Hämtar i uppsala
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

When still, be as the mountain;
when in movement be as the dragon riding the wind.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Khamero:

7 500 kr Hämtar i uppsala

Noterat. Har fått ett erbjudande via PM också, då med frakt och utan GPU+kylare, men för att lite bättre pris.
Tänkte låta annonsen ligga uppe ett tag för att se om den fångar mer intresse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icecrystal:

Noterat. Har fått ett erbjudande via PM också, då med frakt och utan GPU+kylare, men för att lite bättre pris.
Tänkte låta annonsen ligga uppe ett tag för att se om den fångar mer intresse.

Utan att veta vad det budet är så kan jag varken säga bu eller bä. Var egentligen mest intresserad av CPU+ram+mobo+GPU, men tänkte jag kan ta hela kittet av enkelhets skäl.

Visa signatur

When still, be as the mountain;
when in movement be as the dragon riding the wind.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Khamero:

Utan att veta vad det budet är så kan jag varken säga bu eller bä. Var egentligen mest intresserad av CPU+ram+mobo+GPU, men tänkte jag kan ta hela kittet av enkelhets skäl.

Det är en bra poäng. Budet är 8200:- inkl. frakt (så typ 8000:- exkl.), minus GPU och CPU-kylaren. Det är därmed lite flytande då jag inte satt ett fast pris på GPUn, men det skulle troligen landa på strax norr om 5000:- exkl. frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icecrystal:

Det är en bra poäng. Budet är 8200:- inkl. frakt (så typ 8000:- exkl.), minus GPU och CPU-kylaren. Det är därmed lite flytande då jag inte satt ett fast pris på GPUn, men det skulle troligen landa på strax norr om 5000:- exkl. frakt.

Ah, det är ett riktigt bra bud som jag inte kan matcha. 3060ti ser ut att ligga på runt 5k nypris.

Jag drar mig ur då och hoppas att du får ett fint pris för GPUn också.

Visa signatur

When still, be as the mountain;
when in movement be as the dragon riding the wind.

Permalänk
Medlem

Har någon alltså budat 8000 EXKLUSIVE GPU och CPU-kylare?

Ville bara dubbelkolla eftersom det är samma som att köpa alla delar helt nya, så jag antar att jag läst fel.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

Har någon alltså budat 8000 EXKLUSIVE GPU och CPU-kylare?

Ville bara dubbelkolla eftersom det är samma som att köpa alla delar helt nya, så jag antar att jag läst fel.

Jag tolkar det som budet är 5k + frakt för allt utom gpu och kylare.

Visa signatur

Errare human est

Permalänk

Hejsan,

Ifall den finns kvar så kan jag buda 8000kr för den. Behöver ej OS:et ifall du vill behålla den. Jag bor i Uppsala och skulle kunna åka och hämta den redan ikväll. Min sambos dator är en gammal Lenovo från Elgiganten med många år på nacken som kraschar till och från. Hon är i behov utav en bättre dator för spel såsom World Of Warcraft, The sims4, Dragon Age etc.

Med Vänliga Hälsningar,
Rasmus

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

Har någon alltså budat 8000 EXKLUSIVE GPU och CPU-kylare?

Ville bara dubbelkolla eftersom det är samma som att köpa alla delar helt nya, så jag antar att jag läst fel.

Skrivet av kniven:

Jag tolkar det som budet är 5k + frakt för allt utom gpu och kylare.

Precis. Ursäktar om jag var otydlig, budet var på runt 5k.

Skrivet av raggemurre:

Hejsan,

Ifall den finns kvar så kan jag buda 8000kr för den. Behöver ej OS:et ifall du vill behålla den. Jag bor i Uppsala och skulle kunna åka och hämta den redan ikväll. Min sambos dator är en gammal Lenovo från Elgiganten med många år på nacken som kraschar till och från. Hon är i behov utav en bättre dator för spel såsom World Of Warcraft, The sims4, Dragon Age etc.

Med Vänliga Hälsningar,
Rasmus

Det är ett intressant bud, men ikväll är lite tidigt. Om det står sig senare ikväll så kan vi ta en dialog om att mötas upp imorgon kväll.

Permalänk

Hejsan,

Absolut, det låter bra! Jag kan imorgon och på fredag.

Med Vänliga Hälsningar,
Rasmus

Permalänk
Medlem

Jag kommer att gå vidare med Rasmus erbjudande för nu. Återkopplar här efteråt.

Permalänk
Medlem

Affären har slutförts.
Till alla, tack för visat intresse!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad