Värdering ROG-STRIX-GTX1080TI-11G-GAMING

Permalänk
Medlem

Värdering ROG-STRIX-GTX1080TI-11G-GAMING

Som rubriken, vad kan mitt felfria som gått svalt och aldrig mine:at, eller ens överklockat det vara värt? Funderar på gå över på mörka sidan

ROG-STRIX-GTX1080TI-11G-GAMING

Ända jag gjort är att bytt kylpasta samt beställde hem nya rgb optiska fiberkablar (RGB runt hela kortet) och bytt dem så det är som nytt...

Vad kan ett utgångspris vara och vad kan jag förvänta mig att få för detta tror ni? Kvittot hittar jag inte, ingen garanti kvar i alla fall som ni alla vet. Kartongen kanske finns men väldigt osäker pga flyttar..

Mvh Jonas

Permalänk
Medlem

Ser ut att gå för ca 2000 kr om man kikar på Tradera. Jag hade lagt ut det för den summan och inväntat bud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haglund:

Ser ut att gå för ca 2000 kr om man kikar på Tradera. Jag hade lagt ut det för den summan och inväntat bud.

Tack för svar, sett vanliga 1080 utan Ti gått för mer här på sweclockers..

Permalänk
Medlem
Skrivet av ESFF:

Ingen orsak. När såg du det? Kollar jag marknaden idag finns det ett Ti för den peng jag föreslog. Hoppas inte på för mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av ESFF:

1080ti brukar gå här på sweclockers 2000 ibland nån enstaka hundralapp över eller under. Sett minst 5st för 2000kr den senaste tiden

Permalänk
Medlem

Är förmodligen den senaste att köpa ett här inne. Vann budgivningen idag. Betalade 1850kr för ett Non-OC Strix.
Vill du ha så mycket som möjligt är Tradera där du ska slänga upp det. De flesta bryr sig förmodligen inte om RGB:n. Jag är inte en av dom. Byter ut mina slangar ikväll Men håller med om runt 2 här inne, och uppemot 2.5k på Tradera.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Tack för ärliga svar! Kommer sätta ut mitt ASUS ROG-STRIX-GTX1080TI-11G-GAMING imorgon och det får bli bud..
Är i mint condition kan jag lova! Hoppas någon kan få nytta av det.

Med Vänlig Hälsning Jonas (aka ESFF)