Windows XP-Laptop "Acer Aspire 1362LC" + HDD + fläktar skänkes

Permalänk

Windows XP-Laptop "Acer Aspire 1362LC" + HDD + fläktar skänkes

SKÄNKES GRATIS:
-Endast upphämtning, först till kvarn, prioriterar den som tar allt.

Windows XP-Laptop uppgraderad "Acer Aspire 1362LC" från 2004, vars fläkt slutat fungera.

Händig person kan nog laga detta, alternativt styckar du Laptopen på dess beståndsdelar eller gör en Linux-dator/ Chromebook av den!
https://www.productindetail.com/pn/acer-aspire-1362wlc

• AMD Sempron 2800+, 1 GB SODIMM DDR (2x512 MB), 160 GB Samsung 2.5'' IDE-HDD, 15-tum skärm.

• DVD/CDRW-kombo, seriell port, paralllell-port, 4 USB2, PS2-port för mus, ljud in/ut, nätverksport, strömadapter (230 V).

• Tryckt manual, installationsskivor för dator och Windows XP.

• Office 2010, Photoshop Elements 9, Nero 9, en hel del andra program och licenser + stor programbank med installationsfiler separat på annan partition.

Datorn fungerar ok utan fläkt i ca 45-60 min (låg aktivitet)/ 15-20 min (hög CPU-aktivitet). Händig person kanske kan skruva upp och fixa fläkten (fungerade för 3-4 dagar sedan). Ingen floppy på datorn.

Skickar med följande:

• Extra fläkt (1) som kan kanske kan fungera som utbyte (för den som vill meka).

• Extra fläkt (2) för främst 3.5 HDD (IDE eller SATA) som sänker HDD-temp och ökar HDD-livslängd.

• Enkel "IDE till USB-adapter" (både IDE HDD på 2.5 och 3.5 tum). Ingen strömkälla!

• 20 GB Hitachi 2.5'' IDE HDD för Laptop. Med extra adapter för något annat interface.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om ingen vill hämta kan jag ta den mot frakt om du kan tänka dig skicka?

Permalänk

Låt oss först vänta veckan ut, om någon vill hämta den på plats.
Sen kan jag tänka mig att skicka datorn + sakerna i början av nästa vecka.

Permalänk

Annonsen är avslutad