Permalänk
Medlem

Huawei P30 Pro 128GB

Mobilen är i prima skick, inga repor vad jag kan se. Gummi/silikon (osäker vad det är för material) skal medföljer då jag ej längre har användning för det.

EMUI version - 12.0.0
RAM - 6GB
Upplösning - 2340x1080
CPU - Huawei Kirin 980

Och för er som undrar så har denna modell fortfarande tillgång till allt, precis som alla andra Android telefoner. Detta var en av de sista som hade det innan Huawei hamnade i knipa med EU/USA eller vad det var.

Tillbehör (laddare, hörlurar m.m) medföljer ej.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

vilken Android version ligger på den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av boegas:

vilken Android version ligger på den?

Skrivet av boegas:

vilken Android version ligger på den?

12 antar jag i och med EMUI versionen? Build står också som 12.0.0.149.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 600 kr Är batteriet bra så kan jag hämta den imorgon.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

1 600 kr Är batteriet bra så kan jag hämta den imorgon.

Svårt att säga, haft den ett par år så minns inte hur batteriet var i början jämfört med nu. Det känns ju bra men det säger inte mycket. Om det finns något pålitligt sätt att kolla hälsan på batteriet testar jag gärna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cranzle:

Svårt att säga, haft den ett par år så minns inte hur batteriet var i början jämfört med nu. Det känns ju bra men det säger inte mycket. Om det finns något pålitligt sätt att kolla hälsan på batteriet testar jag gärna!

Jag vet faktiskt inte. Men om du laddar mobilen till full och sätter på en film på 1-2 timmar med full ljusstyrka så får vi en minskad % att gå på. Det är något iallafall.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cranzle:

Svårt att säga, haft den ett par år så minns inte hur batteriet var i början jämfört med nu. Det känns ju bra men det säger inte mycket. Om det finns något pålitligt sätt att kolla hälsan på batteriet testar jag gärna!

Testa AccuBattery. Tror man kan se batterihälsa där.

Visa signatur

Laptop: MBA 13" | Telefon: Iphone 15" PM

Permalänk
Medlem

Har redan återställt mobilen, och jag kan i alla fall säga att den höll i en hel dag med 2-3 timmar pendel och extra förbrukning på kontoret, i min mening är batteriets hälsa bra.

Permalänk
Medlem

Har hittat ett bättre bud utanför Sweclockers och kör på det istället. Avslutar annonsen.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad