Permalänk

Montering av dator Stockholm

Finns det någon erfaren som kan hjälpa till med montering av dator i Stockholm (Täby)?

Har köpt hem komponenter för ett "helvitt" bygge. Givetvis har jag säkerställt och kontrollerat att alla komponenter passar samt lirar bra med varandra!

Jag betalar självklart för din tid men utöver det bjuder jag på ett väldigt trevligt sällskap samt fika/lunch om du har möjlighet att åka till mig!
Jag är gärna med under bygget och gör ett aktivt försök att lära mig (om det inte stör dig)

Bygget kommer innehålla följande komponenter:

-Chassi: Phanteks Eclipse G500A DRGB Vit
-CPU kylare: Phanteks Glacier One 360 D30 Vit
-1 Extra Phanteks M25 140mm DRGB fläkt (chassit inkluderar redan 3x 140mm frontfläktar )

-CPU: Ryzen 9 7950X3D
-GPU: Asrock RX 7900 XTX Taichi White OC
-MOBO: Gigabyte B650 AORUS ELITE AX ICE
-PSU: Deep cool vit 1000W Gold+

-Ram: 32GB DDR5 @ 6000mhz G.skill trident z5 neo rgb CL30
-SSD: kingston fury renegade 2tb

Kylpasta, ESD-armband, mejslar finns här hemma!

Har enbart skrivit ett riktpris i annonsen, skicka gärna förslag på PM.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Skickat PM med några frågor.

Visa signatur

Här för att försöka hjälpa med det jag kan ^_^

Permalänk
Medlem

Det finns en tråd här för gratis montagehjälp, hittade den inte just nu men någonstans på forumet.

Jag har tyvärr barn hemma imorgon annars hade jag gärna kommit förbi utan kostnad, synd det inte var idag!

Jocke

Visa signatur

SSUPD Meshroom D -- MPG B650 EDGE WIFI -- AMD Ryzen 7800X3D
NH-D12L -- Corsair Vengeance PRO 32GB 6000 MHz
Palit RTX 3080 ti deshroud 2xNF-A14 IPPC3000 -- Corsair SF750
Corsair Force MP510 1920 GB M.2 -- WD Black SN750 NVMe 1TB M.2

Permalänk
Skrivet av LeJoke:

Det finns en tråd här för gratis montagehjälp, hittade den inte just nu men någonstans på forumet.

Jag har tyvärr barn hemma imorgon annars hade jag gärna kommit förbi utan kostnad, synd det inte var idag!

Jocke

PM

Permalänk
Medlem

Har du möjlighet att ta den till Södertälje så kan jag fixa detta innan 14.00 idag, sedan kommer dottern hem och då släpper jag allt 😂

Pröjs behöver jag ej! Synd att jag ej hade bilen, hade förmodligen varit enklare att åka upp.

Permalänk
Skrivet av MrWhizeguy:

Har du möjlighet att ta den till Södertälje så kan jag fixa detta innan 14.00 idag, sedan kommer dottern hem och då släpper jag allt 😂

Pröjs behöver jag ej! Synd att jag ej hade bilen, hade förmodligen varit enklare att åka upp.

Schysst!
Får hem moderkortet på torsdag.
Tack ändå🙂

Permalänk
Medlem

Kan hjälpa dig oxå, om du kan ta dig till Liljeholmen :), ta med fika, kaffe ingår så är vi kvitt!

Jag är ledig i mellandagarna.

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeJoke:

Jocke

Gratis hjälp vid montering av datorer

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem

Här är trådstarten, börja där: (gick inte att redigera mitt inlägg här ovanför)

Gratis hjälp vid montering av datorer
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1196197-gratis-hjalp-v...

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Vive la liberté!
Skrivet av Haris_Pilton:

Schysst!
Får hem moderkortet på torsdag.
Tack ändå🙂

Kan komma förbi Täby efter jobbet om du vet att du får grejerna på torsdag och ordnar middag

Permalänk

Annonsen är avslutad